Torjus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har nå et Raidmax miditower til 500kr, men jeg har litt lyst på Chieftec Big tower... Hva synes dere jeg bør? Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 et raidmax miditower er mye penere enn et chieftech, men de bygger begge på det samme designet. du må vel se ann behovet, et bigtower er jo mye større enn en miditower og du får da plass til mer stæsj, baksiden er at det veier mer men det er ikke noe problem hvis du ikke skal flytte den mye. det blir jho egentlig opp til deg selv Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 CHIFTEC... det andre er jalla (syntes jeg) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Som Agilex [X_Lab] sier så er det vel plassbehovet du må ta hensyn til viss du vurderer å kjøpe et big tower. Viss du ikke har behov for det med en gang kan du jo spare til eet LianLi. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Eller beholde det du har. Om du ikke trenger mer plass har du jo et flott kabinett. Regner med det var en grunn til at du kjøpte det - det så fint ut... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Jeg trenger litt mer plass ja, og vil ikke ha Cheiftc midi tower... Jeg har jobbet endel i sommer og har nå råd til Chieftec Big tower, men jeg har mest lyst på Lian Li, så jeg tror jeg kommer til å spare 1000lapp til og kjøpe det, hva synes dere? Jeg vet Lian Li er nesten like stort som det jeg har nå, men det er sinnsykt fint!!!!!!!! Edit: hva er den brønnen med de store hullene til? EDIT2: Jeg er 95% sikker på at jeg ville ha dette: Lian Li Hva synes dere? Hvordan ser dette ut inne? Endret 30. juli 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 den saken med de store hullene, er til disker Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvis du først skal kjøpe Lian Li til rundt 2000,- så synes jeg du bør gå for fulltower uansett om du trenger all plassen eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå