prosjekt Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Lurer på hva jeg kan gjøre med dette : Når jeg setter inn en ny DVD i brenneren registreres den bare som 1.99 gb når det vitterlig skal være plass til 4.7. Får da plassproblemer når jeg skal brenne filmene mine. Hr oppgrdert firmwaren uten at det hjalp det minste Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvilke(t) brenner porgram bruker du ? Lenke til kommentar
prosjekt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Det er i Win utforsker jeg får dette opp. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Prøv i Nero eller annet brenneprogram - windows er som kjent ustabil på så mangt Hva slags plater og brenner har du? Lenke til kommentar
prosjekt Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Bruker Nero. Tror det var noe feil med dvd-rw plata jeg brukte. Men har et annet problem nå da : HAr editert .avi filer i Nero Vision express og alt er klart for brenning. 11 kapitler og 3,7 gb plass skal det ta . Når brenninga setter i gang (X4 plate) starter programmet med encoding og det skal ta 13 timer. Har sjekka at dma er aktivert både på disk og brenner. Kjører win 2000, 150gb hardisk til filene som står som master og brenneren er slave på samme ide kabel. Er det riktig at det skal ta så lang tid ? Er det noe feil jeg gjør - er helt ny når det gjelder dvd og film. (Brant datadvd på 2 gb - det tok 7 minutter tror jeg det var - altså ikke feil med brenneren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå