Shuttle Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WSIL Aspire ATX-AS520W noen så har denne?og veit kosn den fungerer? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Se testen her på ok.no. Har forresten to av de selv, og må si at de er et sinnsykt røverkjøp ift prisen Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Den testen så jo bra utt:) Men er det mye støy?ser på testen att det står med viften på fult støyer den mye Endret 28. juli 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den testen så jo bra utt:)Men er det mye støy?ser på testen att det står med viften på fult støyer den mye Kan være enig i at den bråker litt på høyeste hastighet, men jeg kjører ikke mine på det og jeg har endel load på psu'ene. Kjører 226w peltier på den ene, og den blir ikke varm Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Da har jeg bestilt en sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå