robbery Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hva er tidenes største klassiker? Mitt = The Legend of Zelda på SNES. Det er SYKT bra , rundet det kanskje 20 ganger. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Mega Man 2 på NES :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hva er tidenes største klassiker? Ferske folk på forumet som lager en ny tråd istedenfor å poste i allerede eksisterende tråder. Finnes til både PC og Mac. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det første Super Mario til 8 bit maskinen til nintendo, det var tider det. Skulle aldri ha solgt den maskien Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det første Super Mario til 8 bit maskinen til nintendo, det var tider det. Skulle aldri ha solgt den maskien Kjøp min for et par lapper Menne.. Litt enig: VELDIG mange slike tråder om dagen. sikkert et par hver mnd. Kunne kanskje gutta gutta med makt laget en sticky? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Uten tvil Zelda a link to the past Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Monkey island Maniac Mansion Loom Super Mario på nintendo Endret 2. august 2004 av Ninpo Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Alex the Kid på SNES! Var ikke dette kun på Sega Mastersystem II? Og gikk under navnet Alex Kid in Miracle World? Pirke pirke Edit: Beste spill helt klart: Monkey Island 3!! Endret 2. august 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Zelda Ocerina of time Sitter og spiller det på pcen for tida. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 tidenes største klassiker... må definitivt være "Super Mario Bros ®" hvem har vel ikke spilt det, og hvem kan vel ikke gjenkjenne kjenningsmelodien? jo, dette er en ekte klassiker. last ned kjenningsmelodien spilt på piano (med bind for øynene) Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) ja jeg glemte Ocarina of time på N64 !. Og Jeg brukte over en måned og klare det Endret 2. august 2004 av Ninpo Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 wolfenstein 3d ... å husker dere den drit gode grafikken?? 3d og greier.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå