hemo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Eg blir fraråda å setta skriftstorleik i px (eller faste og låste verdiar). Då endar eg med "em" Blir det rett å ta p,td,li { font-size: 0.8em; margin: 0; } (eg finn ingen måte å sei at normal-skrift skal ver 0.8em, for då blir jo skrifta 80% av seg sjølv heile tida og til slutt mikroskopisk) Problemet med den her er at "dobbelformateringar" blir 80% av 80%: <ul> <li><p>Punkt</p></li> <li><p>Punkt</p></li> </ul> Eg veit at dette er feil, men ikkje alle som skal bygga sida veit at dette blir feil... Er det andre måtar å setta "normalskrift" til "litt mindre" enn vanlig? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den arver forige font-size, og tar 0.8em av det. Men en liten ting til. Prøv å validere siden din med et p-element inni <li>. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Den arver forige font-size, og tar 0.8em av det. Men en liten ting til. Prøv å validere siden din med et p-element inni <li>. li kan inneholde p. (Og andre inline- og blokkelement as well.) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Ja, beklager. Tok visst feil på den, gitt... :oops: Endret 28. juli 2004 av drange_net Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Riktig, men når ukyndige folk slepp til, så kan ein P havna i ein LI ..sånn e livet... Med PoleCat sitt tips, blir teksten lika stor for alle desse tre punkta <ul> <li>Første</li> <li><p>Andre</p></li> <li>Tredje</li> </ul> Eg ser då at PoleCat-tipset løyser ut skriftstorleiks-problemet for alle typar element (som P, LI, TD, osb). No kjem neste utfordring: Luft over (og/eller under). Normalt set vi: p { margin: 0 } (eller?) Kan eg då på same måte sei: p,td,li { margin: 0 } ..eller fins det noko body (eller tilsvarande) tips her også? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Du kan sette inn dette øverst i stylesheetet ditt: * { margin: 0; padding: 0: } Det er universalselektoren, som gjør at alle elemter får 0 i margin og padding. Derfor må du sette opp margin og padding verdier på alle elementer som ikke skal ha 0. Ikke noe verre enn det Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Du kan bruke *. Det vil da definere alle elementene, men ja, det er riktig med p,li,td {margin:0;} Lenke til kommentar
hemo Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Eg fekk detta *-tipset i samband med skift og storleik også. Som sagt, gjev * { font-size: 0.8em } eit veldig dårleg resultat (alt blir pikyrande lite). ..men kanskje margin ikkje er så "skummelt"? * { margin: 0 } ..eller bør eg halda meg til å spesifisera top og bunn? Er dette måten å gjere dette på? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) » http://www.clagnut.com/blog/348/ Edit: Jaja... det var visst løst, men da har du litt lesestoff i alle fall Endret 28. juli 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
hemo Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Nei.. Med * { margin: 0; padding: 0: } Må ein til å "etterspesifisera" margin og padding på ul, ol, li, osb... (utan dette vert li'et punkt-laust) Er det nokon her som nyttar *-til noko som helst? (sånn i praksis, altså?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå