Lord_Linus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Noen som vet om det er mulig å få til det? Det jeg tenker på er at det er så kjipt å drasse rundt på den bærebare pc'en i huset med en usb disk på slepp. Har ikke noen stasjonær ståendes lenger heller, for da hadde ikke det vært noe problem, har kikket på en av asus sinne aksesspunkt som har en usb port som man kan koble til en hardisk, men etter som jeg skjønte av testen så kunne den bare brukes til å kjøre som en ftp server, trenger den slik at den kommer opp som en nettverks stasjon i "utforsker". Endret 28. juli 2004 av Lord_Linus Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette kommer vel til å bli mer aktuelt når man får trådløs usb ville jeg tro. (se forsiden) Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Du kan vel fortsatt få opp harddisken i utforsker selv om den er en "ftp-stasjon"? Er vel mulig å mappe opp denne. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Er du sikker på dette, for da bestiller jeg meg en slik asus router! Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Må du ha den som en kolon, eller holder det med å finne den i utforsker? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Så lenge jeg kan mappe den slik at den kommer opp i utforsker, bestilte en slik i stad Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er det ikke bare til å sette opp en gammel maskin i et hjørne og stappe en ukristelig mengde harddisker i den? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Dette er foreløpig ikke aktuelt, siden leiligheten der jeg bor bare har et soverom, så da gidder jeg ikke å ha den i stuen, som allerede er trang nok....men når meg og dama flytter da, da blir det andre boller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå