Rippey Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hei. Har problemer med å få MMS på min Sony Ericsson T310 telefon. Kommer bare opp "GPRS Ikke Tilgjengelig" elns. Noen som har noen tips? Kos EDIT: Har Netcom hvis det har noe å si.. Endret 28. juli 2004 av Rippo Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Prøv å last ned innstillingene på nytt. Det kan kanskje hjelpe. Slå den av og på også når du har gjort det. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Har prøvd å laste ned innstillinger på nytt, ved hjelp av netcom.no. Men det funket ikke.. Mener å ha lest at man kan tilbakestille telefonen, og så legge inn innstillingene. Forresten, jeg kunne bruke wap før, men det kan jeg heller ikke nå. Kommer bare "GPRS Ikke Tilgjengelig" eller.no. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har prøvd å laste ned innstillinger på nytt, ved hjelp av netcom.no. Men det funket ikke.. Mener å ha lest at man kan tilbakestille telefonen, og så legge inn innstillingene. Forresten, jeg kunne bruke wap før, men det kan jeg heller ikke nå. Kommer bare "GPRS Ikke Tilgjengelig" eller.no. Det er viktig at du skrur av og på telefonen etter at du har lastet ned innstillingene. Når telefonen så blir startet opp igjen vil de nye innstillingene starte å gjelde. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Har prøvd det også. Skal prøve å tilbakestille telefonen, men da trenger jeg telefonkoden. Noen som vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvis du ikke har byttet standardkoden, så er den 0000 eller 00000. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har også hadd problemer med GPRS fra netcom de siste dagene. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har ikke bare hatt det et par dager, har hatt det minst i noen måneder.. :/ Btw. har prøvd å tilbakestille telefonen og gjort alt på nytt, men akk. Det funker ikke. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Dobbelpost.. Endret 3. august 2004 av Rippo Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Regner med at du har aktivert kortet ditt for mms? Har du f.eks kontaktet netcom og spurt om det er noe problemer? Kan være at det er noe galt hos netcom og ikke mobilen din. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Har aktivert for MMS ja, men har ikke kontaktet NetCom. Skal gjøre det i morgen, takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå