Gå til innhold

Telenor ADSL setter opp farten!!! Eller..?

Anbefalte innlegg

Jeg hører flere rykter om at Telenor ADSL skal oppgradere di lusne drittlinjene (!!! :grin:) deres. Men men, jeg har sendt mail til Telenor for å høre om dette er fakta, men jeg har ikke fått noe svar enda. Har dere dere ute hørt noe spesielt om dette? Hmhmmm, hadde vært gøy om de oppgraderte linjene.. :lol:

PS: ikke at det LIGNER på telehor da :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pratet med telenor support i går kveld, i forbindelse med at jeg ville klage på hastigheten.

(har 704) De bekreftet at hastigheten jeg kan forvente pr. i dag er rundt 500 - 550

Han mente også at jeg burde få en download hastighet på rundt 83 dersom jeg testa på tucows. (noe som stemte) Han som jeg snakka med, sa at telenor skulle sette opp hastigheten med 20% i løpet av juni

G

Lenke til kommentar

Bare kødd ikke stol på dem. jeg har bestillt Nextgentel etter å hatt Telenor Adsl i 7mnd. stadig vek nede og treg nedlastingshastighet. Desuten for du 700ned og 468opp på nextgentel for 500kr i mnd mot 386ned og 128opp på Telenor ADSL hvor du betaler 450 i mnd. Folk må jo være idioter eller ikke vite om tilbudet, eller så er de stein a gryn. Bytt til Nextgentel

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-04-25 21:55, Zafar Iqbal skrev:

Bare kødd ikke stol på dem. jeg har bestillt Nextgentel etter å hatt Telenor Adsl i 7mnd. stadig vek nede og treg nedlastingshastighet. Desuten for du 700ned og 468opp på nextgentel for 500kr i mnd mot 386ned og 128opp på Telenor ADSL hvor du betaler 450 i mnd. Folk må jo være idioter eller ikke vite om tilbudet, eller så er de stein a gryn. Bytt til Nextgentel

jaja 50kroner er jo veldig mye da,en halv pakke med rød 3
Lenke til kommentar

Ja, samme her.

Får det jeg betaler for (nesten) Har ca. 324 med en 384 linje og hvis de oppgraderer med 20% blir jeg enda mer fornøyd enn det jeg er i dag.

Telenor er et etablert firma som ikke forsvinner fra markedet så fort. NGT er et nytt firma som kan konke om et år om det går dårlig. Og da sitter folk igjen med skjegget i postkassa! :smile:

Men ikke jeg! :lol:

Lenke til kommentar

Har 704 Telenorlinje og får sånn ca max 70-72KB/s download hastighet.

Er igrunn fornøyd med det men har ikke hatt noe imot større hastighet :smile:

Upload kunne gjerne ha vært femdoblet derimot...

Har heller ikke NGT tilgjengelig der jeg bor, glad for at Telenor lanserte ADSL her jeg bor :grin:

Lenke til kommentar

Joda, dette virker jo vell og bra... men, jeg har enda ikke merket noe forskjell i båndbredden, og det har heller ingen av dem jeg kjenner. Når skjer dette? Dumt at Telenor sier bare i april/mai.. hmmhmm, men.. "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves".. eller.no :grin:

Så får vi se.. jeg er enda ikke helt sikker på at vi får så mye mer båndbredde, kanskje noen %, men ikke 20%.. det har jeg vanskelig for å tro :wink:

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har 384/128 fra telenor og får max (noen ganger) 324 på itavisen sin test...JEg testet mange ganger på online.no sin test og sendte klage med store bokstaver ...Men det førte bare til at de la ned denne tjenesten.Utrolig at det går an..Hadde telenor solgt noe annet en data og telefon biler feks ville de vært konkurs for lange siden.

Stå på og klag.---- Selger de linje med 384/128 så skal det være det...uinntresant med portalen "stjeler" osv....

Roger

[email protected]

p4 2gb

++++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...