Gå til innhold

Winxp Pro problem med netverk.

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd alt for å fikse dette!

jeg tok å formaterte maskina her en dag, alt gikk bra. men så klarte jeg å ta av "folder options --> view ---> use simple filesharing" er en del på dataparty å liker ikke at idioter stikker inn på min maskin. men så fannt jeg ut at jeg likte det bedre slik det var før. og tok det på igjen. og ante fred og ingen fare. men i ettertid har jeg funnet ut at det er ingen som finner maskina mi på netverk. jeg har 0 problem å finne andre maskiner.

Jeg fant ut at folk kan finne meg viss de går direkte inn på ei mappe, feks \\Moze\downloads men trykker de bare \\Moze går det ikke.

får denne meldinga: "\\Moze is not accessible. You might not have permision to use this network resource. Contact the administrator of this server to find out if you have access permissions.

Access denied"

har ikke peil på hva det kan være. tror det kan ha noe med at jeg tok på og av det derre simple filesharing tullet. virka vertfall før det. og det er ingenting galt med mitt nerverkskort eller instillingene på det. er nesten 100% sikker på det.

noen andre som har hatt lignende problem? eller vet hvordan jeg kan fikse det? jeg gidder ikke å formatere på nytt er slikt slit. alt funker så fint nå, bortsett fra det.

takker for svar.

mvh Moze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...