Papillon Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Hadde tenkt til å kjøpe boksen i går, med da det forbanna Visa Electron-kortet er begrenset til ingenting, ble det trøbbel, da CDON har sluttet med oppkrav. Disse forbanna ungdomskortene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Nå koster Band of Brothers-boksen 399,- Jepp gjorde det i går også, men eg spurte lenger oppe om noen faktisk har fått tilsendt denne pakken? Har blitt trekt 128 kr fra konto( VISA, så ganske opplagt) Jeg fikk bekreftelse om at jeg måtte betale 128,-. Den er god, da skal jo det gjelde alle som bestilte Pokker for billig vi slapp unnna folkens for verdens beste gjennomførte serie noengang(ifølge meg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Hadde tenkt til å kjøpe boksen i går, med da det forbanna Visa Electron-kortet er begrenset til ingenting, ble det trøbbel, da CDON har sluttet med oppkrav. Disse forbanna ungdomskortene. Jeg kjøpte med oppkrav... Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Hadde tenkt til å kjøpe boksen i går, med da det forbanna Visa Electron-kortet er begrenset til ingenting, ble det trøbbel, da CDON har sluttet med oppkrav. Disse forbanna ungdomskortene. Jeg kjøpte med oppkrav... No shit? Betyr det at jeg er evneveik? Hmm, dette skal sjekkes umiddelbart. Har en god haug andre filmer i handlekurven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Hadde tenkt til å kjøpe boksen i går, med da det forbanna Visa Electron-kortet er begrenset til ingenting, ble det trøbbel, da CDON har sluttet med oppkrav. Disse forbanna ungdomskortene. Jeg kjøpte med oppkrav... No shit? Betyr det at jeg er evneveik? Hmm, dette skal sjekkes umiddelbart. Har en god haug andre filmer i handlekurven. Jeg skal se om jeg får fikse et screenshot. Fin unnskyldning for å bestille filmer. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 wh1te, har du drømt? Eller kjører CDON på med forskjellsbehandling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Alle får vel denne? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Wow. Hvordan blir man Gold-member? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Skjønner ikke så mye nå jeg. Har ikke handlet mye der fra. Edit: 462,- for å være nøyaktig. Endret 6. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg kunne da vitterlig velge fakturabetaling før i tiden. Dette er over snittet merkelig. Edit: Har brukt 4036,- der. Mest musikk. Endret 6. september 2005 av Papillon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Alle får vel denne? Eg fikk ihvertfall bare VISA valget under BOB bestilingen, men da eg bestillte Der Untergang Limited edition fikk eg Oppkrav og VISA Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Alle får vel denne? Jeg får den i allefall, takk å lov for det. Mange kan bare bruke visa, virker som cdon sjekker et par personnummer i måneden. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Herlig med mor som jobber i bank som hooker deg opp med VISA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Herlig med mor som jobber i bank som hooker deg opp med VISA. Trenger vel ikke mamma i bank for å få VISA? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Herlig med mor som jobber i bank som hooker deg opp med VISA. Trenger vel ikke mamma i bank for å få VISA? Spesielt ikke når gutten er 18. For oss under age er det verre. Vi må ta til takke med et avskylig VISA Electron. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ikke når man har fylt 18, men før det er det ganske greit. Edit: Sorry for being a bit vague. Var 17 da jeg fikk VISA. Endret 6. september 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Ikke når man har fylt 18, men før det er det ganske greit. Edit: Sorry for being a bit vague. Var 17 da jeg fikk VISA. Var 13 jeg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 I likhet med wh1te, fikk jeg BoB-pakken for 99,- og med oppkrav. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 I likhet med wh1te, fikk jeg BoB-pakken for 99,- og med oppkrav. Avskylig spør du meg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Trodde slik at man fikk betalt kun med faktura hvis man var over 18 år og at den Kredittsjekken som CDON tar av deg ikke er positiv. (Vil si at de ikke finner noe negativt om deg ved kredittsjekk). Kan hende jeg tar grusom feil her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå