Döden Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Fra The Criterion Collection: Ernest Hemingway's The Killers - Robert Siodmak / Don Siegel Fear and Loathing in Las Vegas - Terry Gilliam Forbrydelsens Element - Lars von Trier Kjøpte de av en privatperson for 400,- Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Etter å ha vært flink gutt og jobbet masse, unnet jeg meg selv å bruke litt penger på dvd'er, og har bestillt følgende på dvdstrax: Daredevil: Special Ed.: 2 Disc Set Taxi 1 And Taxi 2: Box Set: 2 Discs Alias: Season 1 Oceans Twelve Mobile Gundam Seed: V.05: Archangel's Flight (Fant den ikke på IMDb) For den nette sum av 976 kroner med gratis frakt Gleder meg til de dumper ned i postkassen. Endret 4. september 2005 av Wazu Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Band of Brothers Box (6 Disc) . 99,- Dead or Alive: Finale - Takashi Miike . 19,- Kjøpte en ekstra BoB-Box til en venn. Fra CDON Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Band of Brothers Box (6 Disc) . 99,- Dead or Alive: Finale - Takashi Miike . 19,- Kjøpte en ekstra BoB-Box til en venn. Fra CDON 99kr?!?!?!? What the fuckle? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 99kr?!?!?!? What the fuckle? Nittini - 99 - kroner, ja. Billig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 99kr?!?!?!? What the fuckle? Nittini - 99 - kroner, ja. Billig. Grisebillig. Det blir nok det neste innkjøpet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Band of Brothers Box (6 Disc) . 99,- Dead or Alive: Finale - Takashi Miike . 19,- Kjøpte en ekstra BoB-Box til en venn. Fra CDON Takk for tipset. Ble en boks på meg også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Band of Brothers Box (6 Disc) . 99,- Dead or Alive: Finale - Takashi Miike . 19,- Kjøpte en ekstra BoB-Box til en venn. Fra CDON Takk for tipset. Ble en boks på meg også. Og meg Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Siste filmen jeg kjøpte var Gudene må være gale 1 & 2Kjøpte den til 99kr på en DVD-butikk i bergen, dei fleste dvd'r koster 99kr der(på den butikken). 1 & 2? Finnes det ikke bare èn da? Nope, er 2stk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Siste filmen jeg kjøpte var Gudene må være gale 1 & 2Kjøpte den til 99kr på en DVD-butikk i bergen, dei fleste dvd'r koster 99kr der(på den butikken). 1 & 2? Finnes det ikke bare èn da? Nope, er 2stk. Nope, er 5 stk. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 blei 3 nye filmer i dag Next Friday Friday after next Doing Hard Time den siste har jeg aldri hørt om,men det var 3 filmer for 300 spenn,så jeg måtte slenge med en 3' film,og da var det den som virka mest ålreit utifra de valgene jeg hadde. Da er samlinga oppe i 186 dvd'er Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Siste filmen jeg kjøpte var Gudene må være gale 1 & 2Kjøpte den til 99kr på en DVD-butikk i bergen, dei fleste dvd'r koster 99kr der(på den butikken). 1 & 2? Finnes det ikke bare èn da? Nope, er 2stk. Nope, er 5 stk. Enda bedre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Destroy all Monsters! DETTE er film! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Der Untergang Kjøpt: Posthuset Pris: 179,50 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Band of Brothers koster da vitterlig fra 399,- på CDon.com. Var det ikke der du kjøpte den da? De har forandret prisene over natta? Må ha vært feilprising eller noe. Anyways.. fant The hitchhiker's guide to the galaxy (2005) i postkassen i dag. Har ennå ikke giddet å lese ferdig boken, og skal ikke se filmen før det er gjort, så jeg får vel sett den en gang i 2020 eller noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Band of Brothers koster da vitterlig fra 399,- på CDon.com. Var det ikke der du kjøpte den da? De har forandret prisene over natta? Må ha vært feilprising eller noe. Anyways.. fant The hitchhiker's guide to the galaxy (2005) i postkassen i dag. Har ennå ikke giddet å lese ferdig boken, og skal ikke se filmen før det er gjort, så jeg får vel sett den en gang i 2020 eller noe. tss eg betalte 128 kr med visa(var eneste muligheten) så da ske eg jammen ha det for 128 kr også EDIT; Fra siste bevegelser fra banken 05.09.2005 VISA 128,00 Endret 5. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
duda Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Den kostet 99 igår. Det dumme var at jeg skulle ha den, så den til 99, la den i kurven, men orka ikke å hente visakortet fordi det var så sent(litt lat ) og idag koster den 399. Bommert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Riki-ôh Dang, den filmen rocker! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Den kostet 99 igår. Det dumme var at jeg skulle ha den, så den til 99, la den i kurven, men orka ikke å hente visakortet fordi det var så sent(litt lat ) og idag koster den 399. Bommert. *ser for meg en mail fra cdon til meg,der de opplyser om feilprising* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 men de må vel bare godta at de har gjort en tabbe,og bare ta 99 kroner for de som har kjøpt den i god tro om at den kosta 99? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå