LarsP Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Mulig jeg misforstår, men sier du at voldtektsscenen ikke var i versjonen du har sett før? Dersom det er tilfellet, finner jeg det svært merkelig. Voldtektsscenen er jo der klimakset inntreffer, og man forstår kritikken filmskaperene fremmer - unødvendig og overdreven voldsbruk i film gir publikum en slags lyst til å utføre slike handlinger selv. Fra deilig svart komedie til magevrengende virkelighet. Det var iallfall slik jeg oppfattet filmen. Exactly. Men, noen liker visstnok å klippe vekk hele poeng med filmer. "OMG OVERDREVEN VOLD. VI KLIPPER." Forbanna amatører. Det blir nesten som å klippe vekk voldtektsscenen i Irrèversible eller dobbelvoldtekten i Baise Moi. Filmene blir meningsløs. Anyways, nå har jeg endelig skaffet meg hele filmen slik den var ment å bli sett. Gleder meg virkelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Og da har man kommet hjem fra nok et filmkjøp hos Platekompaniet i Munkegata i Trondhjem. Denne gangen kom jeg ut 448.50,- fattigere, men 3 filmer rikere. Filmene jeg kjøpte, var: -Pelle og Proffen: Døden på Oslo S -Pelle og Proffen: Giftige Løgner -Pelle og Proffen: De Blå Ulvene Hver film kostet 149.50,- og jeg gleder meg til å slette de igjen, og til å slette VHSrippet av Døden på Oslo S fra PC'en min og få bedre plass. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 The Office sesong 1 & 2 ... riktignok ikke kjøpt,fikk dem helt gratis Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Haha! The Office er morro! Meir "akward moments" skal du leite lenge etter i ein film Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 secret window. det lå diverse filmer ved kassa da jeg skulle handle lunch, så det ble et meget innpulsivt kjøp. kosta 100kr Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Har selv kjøpt Secret Window (secret garden) for 99,- og angret. Så utrolig mange kulere filmer jeg kunne fått til den prisen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Dabide no hoshi: bishoujo-gari (1979) 50,- på Avalon Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Blast (Denne kan gå to veier, overraskende bra, eller rett til helvete. Frykter det siste ) Alexander (Brukt, så den var billig. Eneste grunnen for at jeg kjøpte den.) Uno (Satser på at denne er så bra som alle sier den er) Alias - The Complete First Season (S1) (Jennifer Garner ) Alt kjøpt på DVD spesialisten i Oslo for den nette sum av 1050 spenn. Endret 3. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Etter litt rask titting så virker DVDspesialisten som en ekstremt dyr butikk. 200,- for filmer jeg har sett på f.eks play.com til 40-60,-. Men, men - antar man finner mye morsomt der bare man leter litt. Vurderer å kjøpe meg MST3K-boksene, men det er et problem: Kjøper jeg de fra Outland her i Trondheim så koster de 699,- per boks (4+/- filmer i hver), men kjøper jeg de fra utlandet så blir det garantert toll + frakt. :\ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Dabide no hoshi: bishoujo-gari (1979) 50,- på Avalon På IMDB: A typical Japanese exploitation film that gets 6 points out of 10 points just for its obscure plot Bullseye, Lars? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Bullseye, Lars? Vet ikke enda, skal kanskje se den på vorspiel i kveld. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) eXistenZ (1999) 89,- Full Metal Jacket (1987) 99,- Reservoir Dogs (1992) 99,- The Shining (1980) 79,- Memento (2000) 89,- The Boondock Saints (1999) 59,- Cube (1997) 99,- Er litt usikker på ka eg betalte for de 3 første men det var hvertfall ikke mer en det eg har satt opp. De 3 første ble kjøpt på DVD Galleriet og resten på DVDon.com.. Endret 3. september 2005 av Pinguvin Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Pinguvin: Anbefaler deg å kjøpe Cube 2: Hypercube og Cube Zero. Knalloppfølgere. Cube Zero > Cube > Cube 2: Hypercube Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Mine to nye: Reservoir Dogs 99 kr. Der Untergang 179 kr. Gleder meg til i kveld Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Etter litt rask titting så virker DVDspesialisten som en ekstremt dyr butikk. 200,- for filmer jeg har sett på f.eks play.com til 40-60,-. Men, men - antar man finner mye morsomt der bare man leter litt. Kommer helt ann på hva man skal kjøpe. Bokser som f.eks Alias, kjøper jeg alttid der, hvis det skulle være noe galt med noen av diskene. Noe som har skjedd så er det veldig mye lettere å bytte. Hvis mann da må sende de i retur så begynner det å bli dyrt og kjedelig å vente... Tok en sjapp titt på på priser nå, kommer ca. ut på det samme, +/- noen kroner. Og ingen av filmene som jeg kjøpte nå får du for en 40-60 spenn på play... Edit. the_lynx du kommer til å få en veldig fin kveld for å si det sånn Endret 3. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Derfor jeg la til den siste setningen. Finnes sikkert gode tilbud der og, jeg orket bare ikke å lete rundt i en butikk jeg høyst trolig ikke kommer til å besøke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Det er det som er problemet man finner veldig mye der, og prisen blir ganske grei når rabbatten min er trukket i fra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Har man rabatt så er alt bra. Men, men. Nok OT. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Pinguvin: Anbefaler deg å kjøpe Cube 2: Hypercube og Cube Zero. Knalloppfølgere. Cube Zero > Cube > Cube 2: Hypercube Jepp, skal kjøpe begge de. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Lilja 4-ever 99,- Jeg er stor fan av Moodysson, og jeg har hørt at den er meget dyster, så denne skuffer neppe. Platekompaniet, forresten. Endret 3. september 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå