Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man On Fire 2 Disc Special Edition 105,- på Play. Men jeg lurer på en ting.Hvis man overstiger over 200,- ved å handle på Play, men varene ikke koster over 200,- hver for seg slipper man da å betale toll. Altså det jeg mener er

Film1: 150,-

Film2: 190,-

Totalt: 340,-

Vil Play sende varene seperat da, slik at man slipper tollen? :hmm:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Man On Fire 2 Disc Special Edition 105,- på Play. Men jeg lurer på en ting.Hvis man overstiger over 200,- ved å handle på Play, men varene ikke koster over 200,- hver for seg slipper man da å betale toll. Altså det jeg mener er

Jeg har hørt at Play.com har denne dealen ja. Har ikke kjøpt noe for over 200 der selv, men jeg TROR det er slik de opererer.

Lenke til kommentar

Play sender hver enhet for seg;

Er det et boks-sett sendes det i én pakke, er det en dobbeldisk sendes det i én pakke, kjøper du 10 forskjellige titler samtidig (som ikke er et boks-sett) sender de de i 10 forskjellige pakker.

Ulempen er hvis man skal ha ting som er over mva-grensa, siden man da får fortollingsgebyr på hver pakke. På slike bestillinger vil det ofte lønne seg å bruke amazon.co.uk i stedet.

Lenke til kommentar

Lovte meg selv å slappe av med filmkjøpene for en stund. I dag fant jeg Robocop Trilogy (altså alle filmene i en fet boks) for under 180,-. Den står selvfølgelig i den nye DVD hylla jeg kjøpte på Lefdahl for å fjerne bunken med filmer som det ikke lengre var plass til noen steder :) Så også Band of brothers for under 400,-, men har sløst nok penger på ditt og datt i dag.

Fant ingen link til den boksen på IMDB.

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår, men sier du at voldtektsscenen ikke var i versjonen du har sett før? Dersom det er tilfellet, finner jeg det svært merkelig. Voldtektsscenen er jo der klimakset inntreffer, og man forstår kritikken filmskaperene fremmer - unødvendig og overdreven voldsbruk i film gir publikum en slags lyst til å utføre slike handlinger selv. Fra deilig svart komedie til magevrengende virkelighet. Det var iallfall slik jeg oppfattet filmen.

Lenke til kommentar

Hehe.. jeg skjelver ikke på hendene av glede over å skulle se en voldtektsscene, men enhver sin smak.. :!: (bare tøyser litt)

En kamerat hadde kjøpt noen filmer fra Enjoy (jepp.. det finnes folk som kjøper derfra fremdeles). Han hadde kjøpt Bad Santa for meg da den var ekstremt billig, og så hadde han kjøpt bl.a. The Punisher, som jeg kjøpte av ham igjen der og da. Er litt svak for slike "fra tegneserie til film" greier, og jeg digget tegneserien i sin tid. Den gamle filmen med Dolph Lundgren var vel egentlig ikke blant de aller verste heller. Har ikke sett denne nye ennå.

Lenke til kommentar
Hehe.. jeg skjelver ikke på hendene av glede over å skulle se en voldtektsscene, men enhver sin smak..  :!:  (bare tøyser litt)

Det er jo ikke selve voldtektsscenen som gir glede, det er hvor herlig budskapet sekvensen bringer med seg blir fremmet. Se den og du vil forstå.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...