Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ingen kødder med John Woo :w00t:

Jeg kødder lett med ham, any old fucking day of the week.

Som jeg sa ingen kødder med John Woo. Jeg vet hvor du bor og jeg er garantert størren en deg, så det så. Du også Steffyboy.

Edit: Nå har det seg sånn at jeg vet jo ikke hvor du bor men hvis jeg hadde gjort det, da...

Edit 2: Hadde det antagelig ikke skjedd noe som helst, men jeg er større en dere...

Edit 3: Er det noen som vet hvor jeg bor, bare sånn hvis jeg var litt stor i kjeften nå :ermm:

Edit 4: :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Vel måtte bare bestille Top Gun var så billigt. Men siden dette er først egangen jeg handler på Play så krysser jeg fingrene for at alt går bra. :hmm:

Da er vi to, har den gamle versjonen. Men det ble litt fristende med dts lyden for å si det sånn.

Og velkommen til play.com, en side mann bare må innom og bestille litt nå og da ;)

Edit: Komme med et lite tips: Layer Cake for bare £5.75 knall kjøp, jeg betalte vel en 13 pund for ca. en månde siden.

Edit 2: Leif i hue og ræva.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Da vil du gå over tollgrensa på 200 kroner. Du vil ende opp med en pris på 417,50. Da er det nesten bedre å se om den dukker opp norge først og se hva prisen blir.

23.99x11.59x1.25+70 = summen som jeg skrev.

Men Play sender de forskjellige titlene i en bestilling hver for seg, så det er kun H'sGttG det kommer mva på.

Lenke til kommentar
Da vil du gå over tollgrensa på 200 kroner. Du vil ende opp med en pris på 417,50. Da er det nesten bedre å se om den dukker opp norge først og se hva prisen blir.

23.99x11.59x1.25+70 = summen som jeg skrev.

Men Play sender de forskjellige titlene i en bestilling hver for seg, så det er kun H'sGttG det kommer mva på.

Det er bare den jeg har regnet ut på ;)

Edit: Men nå var vel den kanskje beregnet på Wooho og ikke meg :blush:

Tenke før man skriver...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...