Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay.. nå bare må jeg slappe av med filmkjøpene for en stund fremover:

 

Very bad things

 

Suicide Kings

 

Meet the Feebles

 

Velcome to Collinwood

 

Edward Scissorhands

 

Garfield (the movie)

 

Johnson Family Vacation

 

Puh..

"Garfield the movie" er noe av det råeste du finner. En skikkelig kos film som hvertfall jeg kunne tenkt meg og sett igjen.

are we there yet, are we there yet, are we there yet
:love:
Lenke til kommentar

I dag har man bursdag, og jaggu meg ble jeg ikke møtt med gaver både på skolen og i hjemmet. En stor takk rettes til mine venner og min familie. Fikk som følger:

 

Alle filmene er fra The Criterion Collection. Vet verken sted eller pris, ettersom filmene var gaver. Jeg fikk også et gavekort på Platekompaniet for La Battaglia di Algeri - Gillo Pontecorvo, samt at tollen hadde stoppet A Film Trilogy by Ingmar Bergman - også fra CC. O'glede!

 

:fun:

Lenke til kommentar
I dag har man bursdag, og jaggu meg ble jeg ikke møtt med gaver både på skolen og i hjemmet. En stor takk rettes til mine venner og min familie. Fikk som følger:

Alle filmene er fra The Criterion Collection. Vet verken sted eller pris, ettersom filmene var gaver. Jeg fikk også et gavekort på Platekompaniet for La Battaglia di Algeri - Gillo Pontecorvo, samt at tollen hadde stoppet A Film Trilogy by Ingmar Bergman - også fra CC. O'glede!

 

:fun:

Grattis da Zaeira.. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...