Montag Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Var og kjøpte meg Der Untergang (2 disc limited edition, tin box) på OBS i ettermiddag. Til den nette sum av kr 129 var det et tilbud jeg slett ikke kunne si nei til.. Endret 23. august 2005 av Montag Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er det en ting vi på forumet liker mer enn en god film, så er det en pissdårlig film. Fame Ja det har tydeligvis Icedude skjønt Hyggelig at jeg kan bidra med å bekrefte folks poenger Den filmen liker jeg faktisk, aner ikke hvorfor, men jeg liker den. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Var og kjøpte meg Der Untergang (2 disc limited edition, tin box) på OBS i ettermiddag. Til den nette sum av kr 129 var det et tilbud jeg slett ikke kunne si nei til.. Kjøpte den jeg også, men jeg måtte ut med 199,- Boksen var meget tøff da Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Desperado Special edition og The Pianist 2 dics edition. 200kr for begge på rockline Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Siste jeg kjøpte var filemen "S1M0NE" på www.platekompaniet.no. Der kostet den 199+ frakt. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Desperado Special edition og The Pianist 2 dics edition. 200kr for begge på rockline Må ha med link til filmene Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Bulletproof Monk 50 kr på bokhandelen på kvadrat. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Rat race til 69kr på palton Vestkanten ( bergen ) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Siste jeg kjøpte var filemen "S1M0NE" på www.platekompaniet.no. Der kostet den 199+ frakt. OMG det var dyrt. Du får det samme for 113,- på playx.no, og det inkludert frakt. Om ikke billigere hvis du betaler med VISA. Endret 24. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 S1m0ne er definitivt ikke verdt mer enn 70 spenn. Tror det var det jeg betalte. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Platoon Special Edition The Rock Special Edition 2 Disc The Usual Suspects 2 Disc Carlito's Way Enhanced Edition Jackie Brown Collector's Edition 2 Disc Seven 2 Disc Alt frå Play.com Kampanjepriser Pris: ca. 600,- Endret 24. august 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 The office Season 1 99,90 @ musikkverket Konge serie Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Skal vi se, Det må være ''The punisher'', det. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Plukket opp Spartacus Special Edition 2 Disc på Platekomaniet for skarve 60 kroner! Fekk med meg ein metallica konsert-dvd og. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Okay.. nå bare må jeg slappe av med filmkjøpene for en stund fremover: Very bad things Suicide Kings Meet the Feebles Velcome to Collinwood Edward Scissorhands Garfield (the movie) Johnson Family Vacation Puh.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Okay.. nå bare må jeg slappe av med filmkjøpene for en stund fremover: Very bad things Suicide Kings Meet the Feebles Velcome to Collinwood Edward Scissorhands Garfield (the movie) Johnson Family Vacation Puh.. "Garfield the movie" er noe av det råeste du finner. En skikkelig kos film som hvertfall jeg kunne tenkt meg og sett igjen. are we there yet, are we there yet, are we there yet Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I dag har man bursdag, og jaggu meg ble jeg ikke møtt med gaver både på skolen og i hjemmet. En stor takk rettes til mine venner og min familie. Fikk som følger: Amarcord - Federico Fellini La Strada - Federico Fellini Mon oncle - Jacques Tati Tokyo monogatari - Yasujiro Ozu Ta'm e guilass - Abbas Kiarostami Horí, má panenko - Milos Forman Ikiru - Akira Kurosawa Traffic - Steven Soderbergh Peeping Tom - Michael Powell Alle filmene er fra The Criterion Collection. Vet verken sted eller pris, ettersom filmene var gaver. Jeg fikk også et gavekort på Platekompaniet for La Battaglia di Algeri - Gillo Pontecorvo, samt at tollen hadde stoppet A Film Trilogy by Ingmar Bergman - også fra CC. O'glede! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I dag har man bursdag, og jaggu meg ble jeg ikke møtt med gaver både på skolen og i hjemmet. En stor takk rettes til mine venner og min familie. Fikk som følger: Amarcord - Federico Fellini La Strada - Federico Fellini Mon oncle - Jacques Tati Tokyo monogatari - Yasujiro Ozu Ta'm e guilass - Abbas Kiarostami Horí, má panenko - Milos Forman Ikiru - Akira Kurosawa Traffic - Steven Soderbergh Peeping Tom - Michael Powell Alle filmene er fra The Criterion Collection. Vet verken sted eller pris, ettersom filmene var gaver. Jeg fikk også et gavekort på Platekompaniet for La Battaglia di Algeri - Gillo Pontecorvo, samt at tollen hadde stoppet A Film Trilogy by Ingmar Bergman - også fra CC. O'glede! Grattis da Zaeira.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Gratulerer med dagen, Zaeira Har kun sett "Traffic" av filmene du har listet opp, likte den ikke noe særlig, men smaken min kan vel diskuteres... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Du begynner å få en fin CC-samling! Gratulerer med filmene, og med dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå