Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 I Kina spiser de hund har jeg sett mange ganger (DivX, fy skam), men den ble slettet etter formatering, og den er verdt et kjøp. Overrasket over at du ikke har sett den, Stiffy Du og Eline har samme kallenavn på meg <3 Jeg får vel tvinge meg til å se den, jeg har den liggende et sted. Jeg fant ikke norske tekster til den, og da fristet det lite. In other news har jeg nettopp bestilt An Evening with Kevin Smith fra Play.com, og gleder meg intenst. £6.99! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 The Butterfly Effect 99 kr @ DVDgalleriet.. pure quality Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 I kina spiser de hund(e) synes jeg var kjempebra =) kjøpte den på sånn 3 for 200 hos spaceworld. Recently kjøpt film! Kill Bill 2 Den kjøpte jeg på prix i tromsø, for den har jeg ikke sett Kosta 100(99?) kroner Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 I Kina spiser de hund har jeg sett mange ganger (DivX, fy skam), men den ble slettet etter formatering, og den er verdt et kjøp. Overrasket over at du ikke har sett den, Stiffy Du og Eline har samme kallenavn på meg <3 Jeg får vel tvinge meg til å se den, jeg har den liggende et sted. Jeg fant ikke norske tekster til den, og da fristet det lite. In other news har jeg nettopp bestilt An Evening with Kevin Smith fra Play.com, og gleder meg intenst. £6.99! Hysj, da. Jeg er heldig som har danske foreldre, trenger ikke subs her i huset. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 The Simpsons season 6 Ble kjøpt på dvdstrax.com for 359 kroner Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Indiana Jones Triology Box set Har aldri sett Indiana Jones, og nå gleder jeg meg som en femåring. Neon som har noen synspunkter på disse filmene? Ser at Raiders of the lost ark er rangert som 20. beste film gjennom tidene hos IMDB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg elsker de filmene! Masse eventyr for penga! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har også Indiana Jones - Boxsettet, men på VHS. Og jeg ser rett og slett nesten ikke VHS lenger. Men filmene er veldig bra. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Sesong 4 av 24 608,- ink frakt. Kjøpt på www.cdon.no Endret 18. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Der Untergang - 2 Disc Limited Editon Fra cdon.com for 208 kr eller noe sånt... Livvakterna også fra cdon.com for ca. 110 kr hvis jeg ikke husker helt feil Og til sist Copycat fra play.com for 5.99£ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sesong 4 av 24 608,- ink frakt. Kjøpt på www.cdon.no Følger du ikke med på TV? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Det er ikke alle som har tv2. Spesielt ikke de som har den bedritne pakka til Viasat. Vi har masse tv3-kanaler, to slavisk-talende kanaler (HEROS TV og SKAT TV), to kristenkanaler (Ghospel TV og no norsk drit), Explorer/Playboy (en VELDIG light versjon av Discovery, og det er ikke Playboy om kvelden), CNN, NRK1 og NRK2. Akk, og afro-amerikanerne i Afrika klager fordi de ikke har tilgang til mat og vann. De skulle bare sett åssen denne programpakka er. Endret 18. august 2005 av cun Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Sesong 4 av 24 608,- ink frakt. Kjøpt på www.cdon.no Følger du ikke med på TV? Joda har nok TV2 du ja, men har ikke fått med meg alle episodene noe som vil si ca 20 stk av dem. Så da var det bare en ting å gjøre. Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Bestilte igår : Eraser , The Last BoyScout og Con Air - Special Edition fra EzyDvd til den nette sum av $AU31.60, det skulle tilsvare en sånn ca 162 norske kroner Driver nå å kjøper inn filmene jeg har på vhs, men ennå ikke på dvd Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Litt å gjøre i helgen Titus - Season 1 & 2 The Jacket The Interpreter Fra DVD spesialisten for 1k... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 The Simpsons season 6 Ble kjøpt på dvdstrax.com for 359 kroner Du vet at de sender fra Danmark og skal ha flaks hvis du kommer igjennom tollen... 359 x 1,25 + 70kr = kr 518,75 ikke fullt så billig Men si i fra hvis den gikk igjennom, har lurt litt på det der selv. Har aldri bestilt noe fra dvdstrax som har kostet over 200, men om filmen koster 199 eller 100 kroner så har det alltid stått 199 på pakken. Har lurt på om det står det samme hvis man bestiller noe som er dyrere... Så tar gjerne imot en tilbake melding på det der. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Altså pakken skal komme gjennom tollen uansett, men frakten blir litt vel dyr. Har erfart dette selv. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 SKAT TV Bare meg som reagerte på det navnet? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Plukket opp en "annerledes grøsser" i dag, den heter May og handler om en asosial jente som ikke har venner annet enn en dokke fra barndommen. May er assistent på en dyreklinikk, og finner etterhvert ut at hun kanskje kan få seg en ny venn, om enn på en noe uvanlig måte.. Betalte bare 99,50,- for den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg er gavmild og handler film i Trondhjem for 200-500,- en gang i uka:P Snubla innom Platekompaniet på torsdag, og snubla ut igjen med - Hawaii, Oslo - Requiem for a Dream - Trainspotting - Ungdommens Råskap 360 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå