Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

I Kina spiser de hund har jeg sett mange ganger (DivX, fy skam), men den ble slettet etter formatering, og den er verdt et kjøp. Overrasket over at du ikke har sett den, Stiffy :)

Du og Eline har samme kallenavn på meg <3

Jeg får vel tvinge meg til å se den, jeg har den liggende et sted. Jeg fant ikke norske tekster til den, og da fristet det lite.

In other news har jeg nettopp bestilt An Evening with Kevin Smith fra Play.com, og gleder meg intenst. £6.99!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Kina spiser de hund har jeg sett mange ganger (DivX, fy skam), men den ble slettet etter formatering, og den er verdt et kjøp. Overrasket over at du ikke har sett den, Stiffy :)

Du og Eline har samme kallenavn på meg <3

Jeg får vel tvinge meg til å se den, jeg har den liggende et sted. Jeg fant ikke norske tekster til den, og da fristet det lite.

In other news har jeg nettopp bestilt An Evening with Kevin Smith fra Play.com, og gleder meg intenst. £6.99!

Hysj, da.

Jeg er heldig som har danske foreldre, trenger ikke subs her i huset.

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som har tv2. Spesielt ikke de som har den bedritne pakka til Viasat. Vi har masse tv3-kanaler, to slavisk-talende kanaler (HEROS TV og SKAT TV), to kristenkanaler (Ghospel TV og no norsk drit), Explorer/Playboy (en VELDIG light versjon av Discovery, og det er ikke Playboy om kvelden), CNN, NRK1 og NRK2.

Akk, og afro-amerikanerne i Afrika klager fordi de ikke har tilgang til mat og vann. De skulle bare sett åssen denne programpakka er.

Endret av cun
Lenke til kommentar
The Simpsons season 6

Ble kjøpt på dvdstrax.com for 359 kroner

Du vet at de sender fra Danmark og skal ha flaks hvis du kommer igjennom tollen...

359 x 1,25 + 70kr = kr 518,75 ikke fullt så billig ;)

Men si i fra hvis den gikk igjennom, har lurt litt på det der selv. Har aldri bestilt noe fra dvdstrax som har kostet over 200, men om filmen koster 199 eller 100 kroner så har det alltid stått 199 på pakken. Har lurt på om det står det samme hvis man bestiller noe som er dyrere...

Så tar gjerne imot en tilbake melding på det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...