Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Dancer in the Dark, wh1te? Du som hater dogme-stilen så intenst, vil neppe like denne, tror du vel? Kjempeflotte kjøp, iallfall. Sett Blue Velvet?

Sett litt av begge to. Er man samler så er man samler.

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt MASH, 2disk utgaven 99,- sesong 4 av 24 kr 569,- platekompaniet (problemer med riktig link til IMDB), samt 50 horror calssics og 50 Sci-Fi Classics, også på platekompaniet (Disse har vært linket til døde fra før av).

 

Holder på med disk 5 av "24" nå, synes serien har tapt seg mot de tidligere sesongene, men er fortsatt kjempebra.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg "Danser med Ulver"(3-disc) igår, ellers så har jeg vel kjøpt en god del iløpet av ferien, her er de som er verdt å nevne:

Vertigo

Fuglene

Mannen som visste for mye

A Fistfull of dollars

A Fistfull of dynamite

Shawshank Redemtion

Al Pacino collection(Sea of Love, Scarface, Fanget av Fortiden, Scent of a woman)

Monsters Ball

Jernkorset

Trainspotting

 

Kjøpte endel andre også, men gidder ikke å lete meg gjennom nå. Gikk litt amok i Danmark når filmene bare kostet 50kr :p

 

Jeg fikk også tilsendt Star Wars 1-6 1997 SE fra en jeg laget DVD cover til i USA(IKKE DE OFFISIELLE 2004 DVD'ene, men en Laserdis "transfer") Samt Star Wars Holiday Special.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Rasket med meg noe greier fra bruktsjappen i dag. Har lite penger og stort behov.

 

Crimes and Misdemeanors - 39,-

Bad Boys II (:love:) - 65,-

Old School - 55,-

Fallen - 39,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...