Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kjøpte Suspiria (3 disc edition med Goblin soundtracket) i dag! Gleder meg til å få sett den, Dario Argento er jo en fabelaktig type!

EDIT: la til imdb-link

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Hvor kjøpte du Suspiria 3-Disc, DoctorMacabre?

Fant den på Outland på Paléet. Kostet meg 300kr, jeg så den akkurat ferdig og kan forsikre deg om at den er verdt pengene. Filmen var jo et eneste sotort "suspense, i mangel av et bedre ord, og spennende hele veien. Ble til og med litt skremt noen ganger, noe jeg har erfart at man sjelden blir av filmer som er mer enn 25 år gamle. En god film!

Lenke til kommentar

Den er bitter...

Nyeste bestilling: An Evening with Kevin Smith til £6.

Play.com

edit:

Other DVDs featuring Kevin Smith

An Evening With Kevin Smith

Jay And Silent Bob Strike Back (2 Discs)

Stan Lee's Mutants, Monsters & Marvels (2002)

Starwoids

Warriors Of Virtue 2: The Return To Tao (Prism Edition)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Hvis du kan spille av R1/NTSC, og har mulighet for å handle med kredittkort på nettet får du 3-disk utgaven av Suspiria for ca NOK150 @ DVD Pacific inkl. frakt (billigste alternativ, tar 1-4 uker avhengig av flaks. Med flyfrakt, normalt max en uke, koster den ca NOK170).

Meget god etailer.

Det er tydeligvis den samme utgaven, mitt eksemplar er også R1/NTSC. Outland er ikke direkte billig på importdvd'er, så bestill fra internet hvis dere kan.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du Suspiria 3-Disc, DoctorMacabre?

Fant den på Outland på Paléet. Kostet meg 300kr, jeg så den akkurat ferdig og kan forsikre deg om at den er verdt pengene. Filmen var jo et eneste sotort "suspense, i mangel av et bedre ord, og spennende hele veien. Ble til og med litt skremt noen ganger, noe jeg har erfart at man sjelden blir av filmer som er mer enn 25 år gamle. En god film!

Har allerede 2-Disc-utgaven til Anchor Bay, så tviler på at det blir noen 3-Disc på meg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...