Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Sorry da, blir litt påvirka av å se robot monster med prosjektor;) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Jojo... Men det er 150 filmer for 600kr! Robot Monster var jo kjempefestelig! mye morro for penga Robot Monster er en av de beste filmene som har blitt laget. EOD! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Manhunter - 60 kr Harry Potter og Fangen fra Azkaban - 100 kr Begge fra Platekompaniet i Bergen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Alien versus Predator 99 kr på prix, fikk morra mi til å kjøpe den for meg, så, jeg fikk den graits Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Blues brothers dusk to dawn vertical limit/cliffhanger dualpack tilsammen 300 på spaceworld Flight of the phoenix peppes film deal;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Kjøpte Suspiria (3 disc edition med Goblin soundtracket) i dag! Gleder meg til å få sett den, Dario Argento er jo en fabelaktig type! EDIT: la til imdb-link Endret 13. august 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 The Aviator [3 Disc Limited Edition] - Martin Scorsese . 159,-Fra CD-Wow. Måtte teste mitt nyankommede VISA-kort. I tillegg ville mamma se filmen, så hun sponset litt. Hvor kjøpte du Suspiria 3-Disc, DoctorMacabre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Versus 99,- The Big Lebowski 59,- Willard - 99,- Platekompaniet og DVD-galleriet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Jaws (1975) Per un pugno di dollari (1964) Scarface (1983) 3 for 200 på Platekompaniet. Ellers så mottok jeg denne i posten: Red Dwarf: Season 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Hvor kjøpte du Suspiria 3-Disc, DoctorMacabre? Fant den på Outland på Paléet. Kostet meg 300kr, jeg så den akkurat ferdig og kan forsikre deg om at den er verdt pengene. Filmen var jo et eneste sotort "suspense, i mangel av et bedre ord, og spennende hele veien. Ble til og med litt skremt noen ganger, noe jeg har erfart at man sjelden blir av filmer som er mer enn 25 år gamle. En god film! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Hvis du kan spille av R1/NTSC, og har mulighet for å handle med kredittkort på nettet får du 3-disk utgaven av Suspiria for ca NOK150 @ DVD Pacific inkl. frakt (billigste alternativ, tar 1-4 uker avhengig av flaks. Med flyfrakt, normalt max en uke, koster den ca NOK170). Meget god etailer. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Elektra. Filmkubben glemte og avbestille månedens. 179+gebyr... Endret 14. august 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Den er bitter... Nyeste bestilling: An Evening with Kevin Smith til £6. Play.com edit: Other DVDs featuring Kevin SmithAn Evening With Kevin Smith Jay And Silent Bob Strike Back (2 Discs) Stan Lee's Mutants, Monsters & Marvels (2002) Starwoids Warriors Of Virtue 2: The Return To Tao (Prism Edition) Endret 14. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Hvis du kan spille av R1/NTSC, og har mulighet for å handle med kredittkort på nettet får du 3-disk utgaven av Suspiria for ca NOK150 @ DVD Pacific inkl. frakt (billigste alternativ, tar 1-4 uker avhengig av flaks. Med flyfrakt, normalt max en uke, koster den ca NOK170).Meget god etailer. Det er tydeligvis den samme utgaven, mitt eksemplar er også R1/NTSC. Outland er ikke direkte billig på importdvd'er, så bestill fra internet hvis dere kan. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Elektra. Filmkubben glemte og avbestille månedens. 179+gebyr... HAHA! :!: Noen har mindre flaks enn andre Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Hvor kjøpte du Suspiria 3-Disc, DoctorMacabre? Fant den på Outland på Paléet. Kostet meg 300kr, jeg så den akkurat ferdig og kan forsikre deg om at den er verdt pengene. Filmen var jo et eneste sotort "suspense, i mangel av et bedre ord, og spennende hele veien. Ble til og med litt skremt noen ganger, noe jeg har erfart at man sjelden blir av filmer som er mer enn 25 år gamle. En god film! Har allerede 2-Disc-utgaven til Anchor Bay, så tviler på at det blir noen 3-Disc på meg. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Trenger litt hjelp her. Jeg lurer på om The Others, Ali eller/og Hero er verdt å kjøpe. (Ikke spør hvorfor akkurat de 3) Noen som har noen gode eller dårlige erfaringer? Anmeldelser eller noe lignende? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Personlig likte jeg "The Others" ganske godt, de andre to har jeg ikke sett. Syns Nicole Kidman er en dyktig skuespillerinne, og selv om filmen ikke er grensesprengende på noen som helst måte, syns jeg det er gjort godt arbeid både foran og bak kamera. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Ville umiddelbart anbefale The Others og Hero, men det kommer jo an på hva slags film du liker. The Others er en ganske stillfaren drama/horror-film, Hero er pen å se på, men mange som vet lite om kinesisk filosofi og historie synes den mangler dybde. Ali har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 The Others var litt creepy, ellers synes jeg ikke det var noe særlig nytt med den, og slutten er rimelig forutsigbar. Ali har fått en fint rykte på seg, så du blir neppe skuffet av den. Likte du Crouching Tiger, liker du Hero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå