SnittLeif Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 1 omgang kjøpte jeg på en ICA i sverige av alle ting. Var sånn en dvd 59 ,- to dvd 99 ,- type tilbud. Andre omgang var på Cdon.com der hver av filmene koster 59 kroner bortsett fra eneren som koster 159 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Kjøpte to filmer når jeg var i Aalborg, Danmark. Wishmaster (25DKR) Ichi: The killer (25DKR) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Kjøpte to filmer når jeg var i Aalborg, Danmark. Wishmaster (25DKR) Ichi: The killer (25DKR) Ultrakjøpet! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Salinui chueok - Joon-ho Bong . 60,- Platekompaniet Endret 8. august 2005 av Beistet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Kjøpte nettop Seinfeld sesong 3 og 4 på Lefdal. 300 kr pr boks. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Salinui chueok - Joon-ho Bong . 60,- Platekompaniet Bra kjøpt. Når jeg kjøpte den kosta den 180 kr. Gled deg til å se den visst du ikke har gjort det alt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Salinui chueok - Joon-ho Bong . 60,- Platekompaniet Bra kjøpt. Når jeg kjøpte den kosta den 180 kr. Gled deg til å se den visst du ikke har gjort det alt. *Knis, gleder meg allerede, nettopp derfor jeg kjøpte den. Foresten, du har Asian Vision-versjonen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Salinui chueok - Joon-ho Bong . 60,- Platekompaniet Bra kjøpt. Når jeg kjøpte den kosta den 180 kr. Gled deg til å se den visst du ikke har gjort det alt. *Knis, gleder meg allerede, nettopp derfor jeg kjøpte den. Foresten, du har Asian Vision-versjonen? Ja, stemmer. Den du har og kanskje ? Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Frasier sesong 3, Play.com, £14.99 (ca. kr 170,-) Stargate SG-1 vol.43, Play.com, £13.99 (ca. 166,-) After the Sunset (Pierce Brosnan), Posten, 159,- Endret 9. august 2005 av Thoth Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har nå også kjøpt Asian Vision, nemlig Volcano High (koreansk Harry Potter/Matrix-krysning) og Xanda (Rocky-kloning med en slags kinesisk thai-boksing). Disse ble kjøpt på Bravo Outlet-butikken på Kvadrat kjøpesenter ved Stavanger for kr 229,90 (kampanjetilbudet deres). Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Band of brothers (Tin) Gudfaren Collection Kjøpte begge to mens jeg var på ferie i Holland. Kostet ca 50 euro begge to. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Stevie - En amerikansk dokumentar om en mann som har hatt en forferdelig oppvekst, og er nå anklaget for å ha misbrukt en 8 år gammel jente seksuelt. Filmen er veldig personlig, og anbefales. Lenke til kommentar
icer Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Du har BETALT for 'Shriek'?!?!?!?! *grøss* Tidenes dårligste komedie." Dama er jo drit deilig da, digger Wild Things I&II (selv om filmen suger) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 The world war 2 collection som inneholdt: Saving Private Ryan Price for peace (den boksen er the ww2 collection boksen Shooting War Også kjøpte jeg U-571 alt for 230 på freerecordshop Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg kunne ikke motstå fristelsen på play.com. Full metal jacket for £9.99. Ghostbusters for £5.99. Remember the Titans for £5.99 Håper filmene er verdt de 250 kronene jeg betaler for dem Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg kan garantere deg at i alle fall jeg syns full metal jacket er en bra film Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ja, stemmer. Den du har og kanskje ? Jepp, det stemmer. Jeg kunne ikke motstå fristelsen på play.com. Full metal jacket for £9.99. Ghostbusters for £5.99. Remember the Titans for £5.99 Håper filmene er verdt de 250 kronene jeg betaler for dem FMJ er en fin krigsfilm, Ghostbusters er en evig klassiker fra barndomsdagene og RtT er heller ikke verst. Skuffet, tviler jeg på at du blir. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Etter å ha kjøpt 150 filmer av ymse kvalitet så bestemte jeg meg for å handle inn litt go'film: Honogurai mizu no soko kara (2002) Jian gui (2002) Seom (2000) De to første kostet 99,- mens den siste var latterlig billig:; 59,-. Alle hentet jeg på Platekompaniet i Trondheim. Endret 10. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 The world war 2 collection som inneholdt: Saving Private Ryan Price for peace (den boksen er the ww2 collection boksen Shooting War Også kjøpte jeg U-571 alt for 230 på freerecordshop Er dette en boks med flere filmer i, eller en boks med SPR med masse ekstramateriale? Har hørt begge deler, så lurer på hva som er sant Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 The world war 2 collection som inneholdt: Saving Private Ryan Price for peace (den boksen er the ww2 collection boksen Shooting War Også kjøpte jeg U-571 alt for 230 på freerecordshop Er dette en boks med flere filmer i, eller en boks med SPR med masse ekstramateriale? Har hørt begge deler, så lurer på hva som er sant Var tre filmer.. price for peace og shooting war er mer dokumentar regner jeg med.. har ikke sett de enda.. var forresten med en del bilder fra saving private ryan og filminga av den, altså fra selve filmen og filminga.. kule bilder IMO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå