Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, konge wh1te. Nå er jeg glad og fornøyd.

 

Manx; holder på å lage meg en DVDprofiler-profil(!) jeg og, tar evig lang tid å skrive inn de fordømrade tallene. Har igjen et lass så er jeg sånn ca ferdig. :)

Nice. Har en slik jeg også! Hvor mange filmer har du til sammen pr. idag? Link til mine filmer skal jeg legge i signaturen min ;)

Lenke til kommentar
Litt Off topic men lurer fælt om jeg skal bestille noen filmer fra www.amazon.co.uk men lurer på en ting. Når man skal velge åssen man skal betale for væren står det følgende:

 

Pay by cheque or postal order. Postal order betyr dette som vanlig faktura(giro) du får med eller er jeg på villspor?

Postal Order er ikke på faktura eller postoppkrav, men postutbetalingskort (fra utlandet internasjonal postanvisning i engelske pund).

I praksis må du bruke debet eller kredittkort hos Amazon hvis du ikke bor i England (sjekk må være på engelsk bank, + vekslegebyrer vil gjøre det svært dyrt å bruke sjekk/utbetalingskort).

Lenke til kommentar
Litt Off topic men lurer fælt om jeg skal bestille noen filmer fra www.amazon.co.uk men lurer på en ting. Når man skal velge åssen man skal betale for væren står det følgende:

 

Pay by cheque or postal order. Postal order betyr dette som vanlig faktura(giro) du får med eller er jeg på villspor?

Postal Order er ikke på faktura eller postoppkrav, men postutbetalingskort (fra utlandet internasjonal postanvisning i engelske pund).

I praksis må du bruke debet eller kredittkort hos Amazon hvis du ikke bor i England (sjekk må være på engelsk bank, + vekslegebyrer vil gjøre det svært dyrt å bruke sjekk/utbetalingskort).

Ah takk for at du oppklarte dette for meg da, blir det nok VISA.

Lenke til kommentar
Hahaha, konge wh1te. Nå er jeg glad og fornøyd.

 

Manx; holder på å lage meg en DVDprofiler-profil(!) jeg og, tar evig lang tid å skrive inn de fordømrade tallene. Har igjen et lass så er jeg sånn ca ferdig. :)

Cue Cat

 

Dette er tingen for deg, jeg har en sånn en og den virker som en drøm. Stort enklere blir det ikke.

Lenke til kommentar

Var Lefdal på Sola da jeg kom over denne herligheten

-Salinui chueok 198 Kr.

Nå er ikke jeg den som er mest glad i asiatisk film, men denne var utrolig bra. jeg syntes at filmen hadde en veldig spesiell stil over seg, men jeg tror det var det som trollbandt meg. Anbefales på det sterkeste.

 

Kjøpte også Robocop Trilogy. 199 Kr

 

 

Edit : Kjøpte Seinfeld sesong 1 og 2 og til 300 kr.

Endret av zuco~
Lenke til kommentar

Jeg lovte meg selv at jeg skulle handle litt film etter at jeg var ferdig med sommerjobben, og i går kom jeg hjem fra byen med følgende filmer:

 

Etter å ha pløyd gjennom hundrevis av filmer i Free record shops "3 for 200"-kasse, fant jeg følgende filmer, som det bare var én av hver:

For a Fistful of Dollars

Memento

Dr. Strangelove or: How I learned to Stop Worrying and Love the Bomb

 

Så gikk turen til en butikk jeg ikke husker hva heter, som hadde en mengde filmer til 99.50,- per stykk:

Kill Bill: Vol. 1

Kill Bill: Vol. 2

Pulp Fiction

Se7en

Bowling for Columbine

 

Til slutt stakk jeg innom Spaceworld og skummet fort gjennom tilbudskassa der, og valgte meg ut tre filmer for 260,-:

Goodfellas

Once Upon a Time in America

Apocalypse Now! Redux

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Var innom Lefdal i Stavanger og fant The Nightmare On Elm Street Collection til 599,- :)

Betalte drøye 300,- for den på Platekompaniet i Trondheim. :p

Der ble dere eid for jeg kjøpte to stk à £ 20 på HMV i London. En til meg og en til Scarface^.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...