Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Litt off topick men åssen er det å handle på play.com(vurderer selv). Det jeg lurer på er hvor:

 

*Leveringstiden

*Er det trygt å handle der, må jo oppgi VISA nummer ol

Leveringstiden ligger på rundt 3 dager. Det er helt trygt å handle der. Så er det fraktfritt også :love:

Lenke til kommentar
Litt off topick men åssen er det å handle på play.com(vurderer selv). Det jeg lurer på er hvor:

 

*Leveringstiden

*Er det trygt å handle der, må jo oppgi VISA nummer ol

Leveringstiden ligger på rundt 3 dager. Det er helt trygt å handle der. Så er det fraktfritt også :love:

fraktfritt, men siden de sender fra utlandet, så må alt som koster over 200 kr i tollen og momsen kommer til. Dvdene på play.com er sone 2, dvdene på playusa.com er på sone 1.

 

Aldri hatt noe problemer med play.

Lenke til kommentar

Platekompaniet.no:

 

Rear Window

Cinema Paradiso

Fight Club

The Big Lebowski

Man on the Moon

The Texas Chainsaw Massacre

Being There

The Others

Being John Malkovich

The Elephant Man

Ed Wood

Touch of Evil

The Station Agent (så den i sted, drittfilm)

 

kr 843,-

 

 

Free Record Shop:

 

The Pianist

Dr. Strangelove

Spartacus (special edition)

Citizen Kane

 

kr 250,-

 

 

Samlet pris 17 DVD'er: kr 1093,-, jeg gjentar, kr 1093,-.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg disse:

 

Dawn of the Dead

 

Heat

 

A Clockwork Orange Deluxe Edition

 

Alle kjøpt på CDON

 

Kr. 406,- levert

 

 

Kan forøvrig si at jeg er kjempefornøyd med kundeservice på Playx. Fikk feil versjon av The Aviator (bestilte 2 disc fikk 1 disc). Sendte de en mail, og de lar meg beholde den 1 disc`en samtidig som de sender meg 2 disc`en :D

post-199-1122673605_thumb.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Til Manx og LarsP som slo til da Citizen Kane kostet £ 5.99:

 

http://play.com/play247.asp?pa=srmr&page=t...R2&title=114432

Citizen Kane

Kjøp heller spesialversjonen som også er svært billig fra Play.com. Fikk den i posten her om dagen, og coveret alene er nydelig utført. Det samme kan jeg si om "A few dollars more" (også spec. edition), som jeg så i går. Nydelig teknisk kvalitet og selvfølgelig god film. Det er deilig å se slike gode gamle filmer igjen etter all den moderne velpolerte "møkka".

 

Anyways.. "Chocolat" dumpet ned i postkassa, og siden jeg var i butikken en tur plukket jeg også like godt opp "Whale Rider" og "Secret Window" (Johnny Depp).

 

Siden jeg nevnte Jim Carey i en annen tråd, telte jeg over filmene jeg har med ham i går kveld, kom frem til 12 i alt. Urk! :D

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Hahaha, konge wh1te. Nå er jeg glad og fornøyd.

 

Manx; holder på å lage meg en DVDprofiler-profil(!) jeg og, tar evig lang tid å skrive inn de fordømrade tallene. Har igjen et lass så er jeg sånn ca ferdig. :)

Vet ikke om du fikk med deg tipset om en strekkode leser i en annen tråd? Kostet 19 euro eller noe, virker veldig interessant, og kan brukes med slike program :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...