Döden Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kjøpte Assualt on precinct 13 av John Carpenter idag. (For guds skyld. Det kan vel ikke missforståes? ) Har lett etter denne lenge. Gleder meg til å omsider få se den. :-) Kjøpte også James Bond: The living daylight for min lillebror. Lenke til kommentar
moray Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Boks med Simpsons. Sesong 3 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jobber på video utleie sted, så kjøper nesten aldri filmer. Men siste var vel Lotr:rotk. Neste blir vel Lotr:rotk extended. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kjøpte Goodfellas, The Last Samurai, Pulp Fiction og Reservoir Dogs for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det er så sykt lenge siden. Trur det var little nicky(om det er sånn det skrives) eller ghostdog the way of the samorai (om det er sånn det skrives) Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hmm.. Trur den siste filmen eg kjøpte var Toy Story 1.. Begynner å bli lenge siden no, 1995 eller 1996 elns Det var god film det Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kom hjem fra "Jeg robåt" nå. Likte den faktisk ganske godt! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 biker boyz den var litt bra menne dårlig slutt Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 biker boyz den var litt bra menne dårlig slutt Var en god del jeg ikke likte med den filmen. Gidder bare å nevne en ting. En hardbanka neger (som i tøff osv osv) kaller ikke gjengen "Biker BoyZ Det blir bare feil. "j vl gjrne vre md i gjnen din jg, dn r ql biker boyz 4 life" Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 biker boyz den var litt bra menne dårlig slutt Var en god del jeg ikke likte med den filmen. Gidder bare å nevne en ting. En hardbanka neger (som i tøff osv osv) kaller ikke gjengen "Biker BoyZ Det blir bare feil. "j vl gjrne vre md i gjnen din jg, dn r ql biker boyz 4 life" ja det er nok sant. men men det navne blir jo mobbet i filmen også Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 biker boyz den var litt bra menne dårlig slutt OffTopic: den har jeg og.. synes den ble litt vel klisje.. skal ikke røpe noe da men.. OnTopic_ Kjøpte matrix revolutions idag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kjøpte matrix revolutions idag... Må jo vente til boksen da. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kjøpte matrix revolutions idag... Må jo vente til boksen da. næh.. hadde 1 og 2 fra før.. måtte fullføre det sånn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kjøpte matrix revolutions idag... Må jo vente til boksen da. næh.. hadde 1 og 2 fra før.. måtte fullføre det sånn Jeg har alle tre, pluss animatrix og revisited. Det betyr ikke at jeg ikke kjøper settet. Skal ha det uåpnet, med æresplass øverst på hyllen. Barnebarna mine skal arve den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har alle tre, pluss animatrix og revisited. Det betyr ikke at jeg ikke kjøper settet. Skal ha det uåpnet, med æresplass øverst på hyllen. Barnebarna mine skal arve den. Liten freak ute og går? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har alle tre, pluss animatrix og revisited. Det betyr ikke at jeg ikke kjøper settet. Skal ha det uåpnet, med æresplass øverst på hyllen. Barnebarna mine skal arve den. Liten freak ute og går? Og stolt av det Veggene mine består av KUN matrix plakater. Skal få hengt opp Kill Bill snart Lenke til kommentar
moesen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 The Butterfly Effect og Taxi 3 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) er kanskje ikke noen film, men jeg kjøpte Friends sesong 10 i går Endret 18. august 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Skal me sjå... Donald Duck Chronicles Ripely's Game Battle of britian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå