Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamle bilder:

 

Filmene som ligger på toppen her, står nå i hylla der resten står.

Men de syv stablene som lå der er nå erstattet med ni stabler. + det står 75-90 filmer under tv'en som jeg ikke har sett ennå. Det vil si ca 4 stabler til, men jeg har bare plass til 2 stabler til på toppen der. Så det vil si at jeg har plass mangel :blush:

 

Edit: Kan jo si at i de stablene på bildet to så går det ca. 22-24 filmer i høyden

Imponerende :dribble:

 

Har du et slags system over hvilke filmer du har da?

 

 

Edit: tok bort bildene :p

For å ha litt orden så bruker jeg DVD profiler, der blir alle filmene registrert. Glimmrende program som gjør det mulig å holde styr på det meste, og man kan ha en backup liggende på hjemmesiden til de som har laget programet. Greit å ha hvis det skulle skje en kjempe kræsj på maskinen. Hvis du tar en titt i sigen min så ligger alle filmene mine der.

 

I Hyllene så er det bare en ting som virker og det er alfabetet. Eneste mulighet til å holde styr på alt sammen. Filmer for seg og tv'serier for seg selv.

 

DVD Profiler får man tak i her: HER

 

Det man gjør er at man skriver strekkkoden inn i programet så kommer all info man trenger. Eller hvis du er veldig lat og ikke gidder å skrive alle tallene hele tiden, sånn som meg :). Så kjøper man bare en Cue Cat, så slipper man det også :)

Hvis det er noen som tenker på å kjøpe en cue cat så finnes den både i usb og ps2 utgave, usb versjonen koster 110 kroner mer en ps2 versjonen. Jeg fikk aldri ps2 versjonen til å virke og måtte sende den i retur. Så gå for usb versjonen.

 

Det ble vel litt mer info en det du spurte om men, men. Nå skal jeg gå å se litt film, har litt å ta igjen.

 

Edit: Skal tenke på det Lars, men en ting er sikkert jeg stiller ikke i kjole :p

 

Edit 2: Glemte å si at dvd profiler er gratis, det eneste forskjellen mellom gratis versjonen og den du betaler for er: gratis versjonen så er det en liten reklame oppe til høyre omtrent like stor som den som er i gratis versjonen av opera. Og coverbildene er i dårlig kvalitet, hvis du laster opp en backup på siden dems så går det ca. 750 filmer inn før du har brukt opp plassen som du får tildelt. 20$ for fullversjonen, men da får man også alle oppgraderinger som kommer gratis. Legger med et coverbilde så ser dere beste utgave som man får.

 

Edit 3: Og ja filmen som jeg legger med et bilde av er jævlig bra...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gamle bilder:

 

Men de syv stablene som lå der er nå erstattet med ni stabler. + det står 75-90 filmer under tv'en som jeg ikke har sett ennå. Det vil si ca 4 stabler til, men jeg har bare plass til 2 stabler til på toppen der. Så det vil si at jeg har plass mangel :blush:

*Imponert*

Et lite overslag vil si at du har brukt hvor mye på samlingen?

Lenke til kommentar
Gamle bilder:

 

Filmene som ligger på toppen her, står nå i hylla der resten står.

Men de syv stablene som lå der er nå erstattet med ni stabler. + det står 75-90 filmer under tv'en som jeg ikke har sett ennå. Det vil si ca 4 stabler til, men jeg har bare plass til 2 stabler til på toppen der. Så det vil si at jeg har plass mangel :blush:

 

Edit: Kan jo si at i de stablene på bildet to så går det ca. 22-24 filmer i høyden

Imponerende :dribble:

 

Har du et slags system over hvilke filmer du har da?

 

 

Edit: tok bort bildene :p

For å ha litt orden så bruker jeg DVD profiler, der blir alle filmene registrert. Glimmrende program som gjør det mulig å holde styr på det meste, og man kan ha en backup liggende på hjemmesiden til de som har laget programet. Greit å ha hvis det skulle skje en kjempe kræsj på maskinen. Hvis du tar en titt i sigen min så ligger alle filmene mine der.

 

I Hyllene så er det bare en ting som virker og det er alfabetet. Eneste mulighet til å holde styr på alt sammen. Filmer for seg og tv'serier for seg selv.

 

DVD Profiler får man tak i her: HER

 

Det man gjør er at man skriver strekkkoden inn i programet så kommer all info man trenger. Eller hvis du er veldig lat og ikke gidder å skrive alle tallene hele tiden, sånn som meg :). Så kjøper man bare en Cue Cat, så slipper man det også :)

Hvis det er noen som tenker på å kjøpe en cue cat så finnes den både i usb og ps2 utgave, usb versjonen koster 110 kroner mer en ps2 versjonen. Jeg fikk aldri ps2 versjonen til å virke og måtte sende den i retur. Så gå for usb versjonen.

 

Det ble vel litt mer info en det du spurte om men, men. Nå skal jeg gå å se litt film, har litt å ta igjen.

 

Edit: Skal tenke på det Lars, men en ting er sikkert jeg stiller ikke i kjole :p

 

Edit 2: Glemte å si at dvd profiler er gratis, det eneste forskjellen mellom gratis versjonen og den du betaler for er: gratis versjonen så er det en liten reklame oppe til høyre omtrent like stor som den som er i gratis versjonen av opera. Og coverbildene er i dårlig kvalitet, hvis du laster opp en backup på siden dems så går det ca. 750 filmer inn før du har brukt opp plassen som du får tildelt. 20$ for fullversjonen, men da får man også alle oppgraderinger som kommer gratis. Legger med et coverbilde så ser dere beste utgave som man får.

 

Edit 3: Og ja filmen som jeg legger med et bilde av er jævlig bra...

Jævlig imponerende ass. Jeg har 120 dvdfilmer og synes at det er mange.

Ser at jeg har lenge igjen til toppen. Har du kontakter som skaffer deg billig eller punger du ut full pris ?

Lenke til kommentar

For å si det sånn det er greit å holde seg til den samme butikken, over disk så bruker jeg bare dvd spesialisten i oslo. Får prosenter på alt jeg kjøper, men så har jeg også lagt igjen noen tusen lapper i den butikken. Og eiern er veldig grei å ha med å gjøre.

 

Også bruker jeg play.com for å kjøpe eldre filmer. Nye filmer over disk, for de går skjelden under 200 grensa når jeg handler fra utlandet.

Lenke til kommentar

Takashi Miike-frenzy fra play.com.

 

The Films Of Takashi Miike Box Set - Full Metal Yakuza / Fudoh: The New Generation: 14,99£

MPD Psycho - Vol. 1 (Multiple Personality Detective Psycho): 5,99£

MPD Psycho - Vol. 2 (Multiple Personality Detective Psycho): 5,99£

MPD Psycho - Vol. 3 (Multiple Personality Detective Psycho): 5,99£

Dead Or Alive: 7,99£

Dead Or Alive 2: Birds: 7,99£

Visitor Q: 7,99£

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...