Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

IMDB-anmeldelse av "Life Force":

 

"The great Euro actress Mathilda May walks around naked a lot in this film. Repeat. MATHILDA MAY WALKS AROUND NAKED A LOT IN THIS FILM. Do you need another reason. Of course not. Rent, or better yet, BUY THIS FILM!!! Mathilda May is the reason films have nude scenes, Mathilda May is the reason we all support topless babes in public, Mathilda May is gorgeous naked."

 

Hørtes ikke dårlig ut, da. :D

 

Edit: Lagt til i DVD-kjøpslisten min.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne

 

Selvsagt.

Alle som spiller i filmen er utviklingshemmed og ingen som har sett filmen skjønner noen ting av hva den handler om. Og Crispin Glover har lagd den.

Lover bra.

 

En bruker på IMDB:

"It's probably not meant to be liked."

 

*glede seg til å se postbudet mer og mer for hver dag*

 

S,

Linken sender meg til microsoft sine sider, men jeg kjenner igjen What is it?-storyen. Hvor fikk du tak i den? Jeg har hatt kjempelyst på denne filmen, men har trodd at han ikke skulle slippe den på DVD før han var ferdig med å reise USA rundt med den.

Lenke til kommentar
Ingen dårlig deal, det der. Jeg fant ikke den ultraboksen (med alle sesongene) på play.com, noen som vet hvor jeg får tak i den? (helst til under 800kr).

Bestiller du den fra utlandet må du jo i så fall ut med toll, da. Fant ingen norske nettbutikker som hadde den, sånn ved første øyekast.

Lenke til kommentar
Denne

 

Selvsagt.

Alle som spiller i filmen er utviklingshemmed og ingen som har sett filmen skjønner noen ting av hva den handler om. Og Crispin Glover har lagd den.

Lover bra.

 

En bruker på IMDB:

"It's probably not meant to be liked."

 

*glede seg til å se postbudet mer og mer for hver dag*

 

S,

Linken sender meg til microsoft sine sider, men jeg kjenner igjen What is it?-storyen. Hvor fikk du tak i den? Jeg har hatt kjempelyst på denne filmen, men har trodd at han ikke skulle slippe den på DVD før han var ferdig med å reise USA rundt med den.

Den linken hadde visst hele 3 "http://" etter hverandre ja. Jeez. :confused:

 

Nei, er en fyr som skal sende en kopi. Nei, den er ikke utgitt enda. Glover ønsker visst å presentere filmen til alle som skal se den. Kanskje like greit. Enkelte filmer må man kanskje bli presentert for.

Får håpe han er pålitelig da. Er jo alltid like spennende.

 

Og du hadde jo Crispin Glover avatar og.

Aner jeg en massebevegning? ;)

 

S,

Lenke til kommentar

Aner egentlig ikke. Spør man han er det mer sånn "Oh, I am one of those guys who can get anything, blah blah", og nekter å være spesifikk. De er sånn alle sammen, disse supertraderne. Kan godt være en dårlig kopi som kommer ja. Håper bare ikke det er noe sånn "Filmer med DV-kamera på kino" greie der folk reiser seg opp midt i filmen så er jeg nå jeg fornøyd. Jupp.

 

S,

Lenke til kommentar

 

Platekompaniet

Criterion-utgivelsen av filmen? Jeg spør ettersom du kjøpte den på Platekompaniet, som jo importerer enkelte filmer fra CC. Uansett, knallkjøp.

Jeg har tenkt mye på å kjøpe CC, men fant ut at en del av de filmene er for sær til at jeg bruker 300-400kr på en film som jeg potensielt vil hate, derfor ble det den enkle versjonen denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...