Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kanskje det bare er meg...men jeg tror muligens de siste to innleggene hadde passet bedre i denne tråden! Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja, søren. Glemte det helt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) The Wrestler - Blu-Ray Kr. 99,- på Spaceworld EDIT: Det ble visst noen flere på play.com i dag Moulin Rouge på DVD til £4.49: Og Band of brothers collectors tin på Blu-Ray til £15.99: Så skal dere få lov å gjette hvem av de to sistnevnte som var til meg og hvem som var til samboern Endret 6. juli 2010 av CaZpeR Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 The definitive Ealing Studios Collection volume 3 (Scott of the Antarctic, The Ladykillers, The Magnet og The Man in the White Suit) The Grudge ...og siden folk har vært hissige på å kritisere en av mine favorittfilmer i det siste, ble jeg bare nødt til å kjøpe den på nytt: Bladerunner Five-Disc Ultimate Collector´s edition Litt lett blanding til den totale sum av €25 på HMV, Blanchardstown shopping center. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kjøpte meg to serier til en grei pris (200 spenn inkludert frakt i prisen) på Platekompaniet. Både sessong 1 av Entourage og Kongen Av Queens - Sesong 1. Endeig på tide å få sett de; føler jeg ligger lagt etter populære serier Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) En av de aller beste film noirs i en flott BFI-utgave til usle 59kr @PK. Løp og kjøp! Endret 6. juli 2010 av Montag Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 The last king of Scotland & Kingdom of heaven Minority Report (2-disc) The Elephant man Den røde drage (2-disc) Eagle eye (steelbook) Ali G, Aiii Tot: 198kr @ Gamestop Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 The Universe: Season 1, 2 & 3 Blu ray Amazon, 498 kroner 35 timar blu ray fordelt på 11 diskar til under 500-lappen Lenke til kommentar
afirm Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 En av de aller beste film noirs i en flott BFI-utgave til usle 59kr @PK. Løp og kjøp! I butikken? På nettet står det 99,50. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 BFI utgaven får du hos play til £5.99, mao. ca 58 kroner. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) I butikken? På nettet står det 99,50. Fra PKs billighylle, ja. Min lokale filial skuffer sjelden mht sine oppryddingssalg. @mjau: Ingenting er som øyeblikkelig tilfredsstillelse. Da får det heller være at jeg betalte hele én krone for mye. :!: Endret 7. juli 2010 av Montag Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tenkte nå mer på de som ikke har noen pk i umiddelbar nærhet, og kanskje da heller vil betale 58 kroner i stedet for 129,50 som blir totalen med frakt fra pk på nett. Da hadde jeg tolerert og vente kanskje 5-10 dager En annen ting er at det er vel strengt tatt Criterion utgavene som virkelig er verdt og ha av Jules Dassin's filmer... Koster mer...ja...men verdt det? Ja! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 En annen ting er at det er vel strengt tatt Criterion utgavene som virkelig er verdt og ha av Jules Dassin's filmer... Der må jeg få lov å korrigere deg. Om BFI-utgaven av Night and the City sier DVDBeaver følgende: ...the BFI dual-layered progressive image has a superior image (and feel) than the Criterion from 2005. This is only my opinion but I prefer the generally darker and sharper PAL edition in terms of image...The BFI bitrate is higher.In regards to framing - there is some movement and zooming but overall I feel the BFI shows a shade more information (in many scenes) mostly at the bottom of the frame...If you love the film, as I, the BFI is worthy if only for another commentary but you may also feel that the PAL image is superior. Certainly the screen caps support them being sharper (or at least the perception of being sharper). This film is a true gem and I'm not unhappy to have both DVD editions and if I was going to re-watch would probably choose the BFI. Supplementsmessig er dessuten BFI-utgaven fullt på høyde med Criterion. Billigere er den også. Alt peker dermed i BFIs favør her! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bruktbua i Løkkeveien i Stavanger: - A Prairie Home Companion, 39 kr - Kodenavn: Hunter, 99 kr - Twister, 29 kr Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Cheech And Chong: Double Pack £3.99 fra play.com Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Fra play.com: - Gran Torino £4.99. - Barbarella. £2.99. Frakt inkludert. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Darkman £3.99 Play.com Endret 9. juli 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
afirm Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Kanskje det bare er meg...men jeg tror muligens de siste to innleggene hadde passet bedre i denne tråden! Hmm... Trur eigentleg det berre er deg.... Nei, nei.. Då tok eg å posta den der og.. Let meg forresten freiste av Montag; Night and the City - £5.99 play.com EDIT: Avbestillte den på play og gjorde slik i staden: 1 Princess Mononoke (Special... £5.90 1 £5.90 1 Night And The City [1950] ... £5.10 1 £5.10 amazon.co.uk då kjem den i alle fall fram litt fortare. Endret 10. juli 2010 av afirm Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Chungking Express - 59,- Grizzly Man - 59,- Platekompaniet.no Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hadde egentlig ingen planer om å kjøpe denne....men jeg plukket den med hos Lefdal igår alikevel... Brüno - 39,- Denne kjøpte jeg fra thehut.com, fordi de "savnet" meg såååå mye at de ga meg en £1 discount voucher... Underground - £5.84 totalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå