Jonas2k Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jurassic Park Trilogy 99.50,- Bigger, Stronger, Faster 49.50,- Shichinin No Samurai 49.50,- Les Diaboliques 39.50,- Double Indemnity 39.50,- platekompaniet.no Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kom over denne i dag: Stanley Kubrick Special Edition Box Set Inneholder følgende filmer: 2001: A Space Odyssey A Clockwork Orange The Shining Full Metal Jacket Eyes Wide Shut £17.99 fra Play.com. Litt av et kupp til dén prisen! Denne blir stas å få i posten Spørsmål til filmnerder: Finnes det en tilsvarende boks med David Lynch? Hadde i såfall vært obligatorisk innkjøp! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) David Lynch - The Lime Green Set, men den er altså Sone 1, veldig høy pris også. BOX SET INCLUDES: ERASERHEAD - REMASTERED VERSION, ERASERHEAD SOUNDTRACK, THE SHORT FILMS OF DAVID LYNCH, THE ELEPHANT MAN, THE ELEPHANT MAN EXTRAS - DVD DEBUT, WILD AT HEART, INDUSTRIAL SYMPHONY No. 1 - DVD DEBUT, BLUE VELVET - NEW LYNCH APPROVED 5.1 SOUND MIX, DUMBLAND, MYSTERY DISC - DVD DEBUT, INCLUDES 32 DELETED OR EXTENDED SCENES FROM WILD AT HEART, 40 PAGE COLLECTORS PICTURE BOOK Endret 1. juli 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jepp, den vet jeg forsåvidt om. Hadde vært fett med en deluxe-boks som samla alt han har gjort, både film og musikk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Det vet jeg ikke om det er, fant også en billig boks her med 3 av filmene. For og ikke komme helt OT så fikk jeg Rabbit-Proof Fence fra Play.com til £2.99 i dag Endret 1. juli 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Den boksen du har kjøpt er en grei deal, men den kan fås littegrann billigere hos amazon.co.uk. Der koster den £16.93, men de trekker fra VAT så den blir enda billigere enn det. Så selv med £1.88 i frakt blir den billigere der enn hos play. Og kanskje viktigst; amazon pakker større bokser bedre enn play, så du slipper og få krønsj&mos i postkassa Selv har jeg denne boksen med Kubrick filmer, som jeg synes er en god boks; Og til slutt, ja det finnes en Lynch boks som absolutt er verdt og ha... David Lynch The Lime Green Set Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 The Hurt Locker @ smart club 79kr Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hrundi V. Bakshi: Takk for tips angående Amazon, synd pakka allerede er på vei... Har egentlig lenge vurdert å kjøpe den Lynch-boksen, men i og med at jeg har så godt som alle filmene på dvd (mangler kortfilmene, Dune og The Straight Story), vil jeg heller kjøpe en "ultimat" samleboks (hvis det finnes). Endret 1. juli 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hrundi V. Bakshi: Takk for tips angående Amazon, synd pakka allerede er på vei... Har egentlig lenge vurdert å kjøpe den Lynch-boksen, men i og med at jeg har så godt som alle filmene på dvd (mangler kortfilmene, Dune og The Straight Story), vil jeg heller kjøpe en "ultimat" samleboks (hvis det finnes). Hva med Twin Peaks? Har du sett serien/eier du den? Det er jo skammelig bra. Har selv den vanlige Twin Peaks Gold Edition-boksen, og er fornøyd med det. Apropos mer Lynch editions, noen som har den beryktede "Eraserhead 2000"-boksen? Mjau/Hrundi har den sikkert, den slæsken! Endret 1. juli 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 @CypheroN: Seff har jeg sett den Har både gullboksen og Fire Walk With Me i hylla. Serien som introduserte meg for Lynch. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fikk Dead End (1937) i postkassa i dag. Gammel Bogart klassiker. 2.99 £ at Play Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hrundi V. Bakshi: Takk for tips angående Amazon, synd pakka allerede er på vei... Har egentlig lenge vurdert å kjøpe den Lynch-boksen, men i og med at jeg har så godt som alle filmene på dvd (mangler kortfilmene, Dune og The Straight Story), vil jeg heller kjøpe en "ultimat" samleboks (hvis det finnes). Det finnes dessverre ingen bedre samleboks enn Lime Green Set per dags dato. Drømmen min er en heftig samleboks på Blu-ray med alle filmene, kortfilmene, musikk og diverse prosjekter (gjerne med en pose Lynch kaffe )! For at det ikke skal bli heeeelt OT, så tok jeg med Repossessed til 99,50 fra platekompaniet når det var fraktfritt i juni. edit; og jeg tok også med The Librarian III - The Curse of the Judas Chalice til 29,50 fra samme sted... Endret 2. juli 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Endelig har jeg råd til å kjøpe litt film igjen. :!: Kick-Ass: Combi Pack Steelbook (Blu-ray & DVD) (3 Discs) for £17.99 Collateral: Special Edition (Blu-ray) for £11.99 Minority Report (Limited Edition Steelbook w/Art Cards) (w/ Bonus DVD & Digital Copy) (Blu-ray) for £16.99 A Nightmare On Elm Street Box Set (7 Discs) for £12.99 Ricky Gervais Live Collection 2007 - Box Set (3 Discs) for £12.99 Alt fra play.com. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Collateral på BD er det bare og glede seg til. Din all time favorite etter hva jeg har forstått, virkelig en film som kan sees mange ganger Lite dvd i det siste men har fått: Meet The Parents £3.99 Ace Ventura 1&2 £4.99 Play.com Endret 4. juli 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Collateral på BD er det bare og glede seg til. Din all time favorite etter hva jeg har forstått, virkelig en film som kan sees mange ganger Ja, nå har jeg venta med å se den igjen en stund mens jeg venta på at den skulle komme ut på blu-ray, så jeg gleder meg til jeg får den nå. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 8 Simple Rules - Series 1 £8.85 thehut.com Fantastisk serie! Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Seinfeld: Sesong 3 - 99kr Seinfeld: Sesong 4 - 99kr Platekompaniet.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå