Dav1D Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kjøpte Spy Hard med Leslie Nielsen og Hot Shots 1 med Charlie Sheen for 49 kr pr. stk på cdon.com Jævli brae komedier. (tulle komedier da, hehe). :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Da har jeg kjøpt et par filmer som dimmegave til meg selv: A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell (1991) Maniac Cop (1988) Maniac Cop 2 (1990) Maniac Cop 3: Badge of Silence Family Guy - The Complete Series (3 disc) Nightmare on Elm Street: The Ultimate Collector's Edition (7-disc set) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell (1991) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell (1991) Og det beste av alt, den kostet 30 kr. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Lotr Two towers Kjøpte den fordi om jeg hadde den, men, jeg nå kjøpte jeg den i Extended... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvis jeg skal si den siste filmen jeg kjøpte, så må det ha vært "Eventyr-DVD med 8.Trinn" som ble laget i forbindelse med eventyr... Den kostet 50,- og er et kjempe fint minne! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Sleepaway Camp Box Set (Anchor Bay) (3 discs) Sleepaway Camp (1983), Sleepaway Camp II: Unhappy Campers (1988), Sleepaway Camp III: Teenage Wasteland (1989) Play.com £14.99 Sleepaway Camp: Audio commentary by director Michael A. Simpson and star Felissa Rose Theatrical trailer Sleepaway Camp 2: Unhappy Campers: Audio commetary by director Michael A Simpson and writer Fritz Gordon Behind the scenes footage Out-takes Theatrical trailer Stills gallery Teaser trailer Sleepaway Camp 3: Teenage Wasteland: Audio commentary by director Michael A Simpson and writer Fritz Gordon Behind the scenes footage and out-takes Deleted scenes featuring additional 'gore' footage stills gallery Theatrical trailer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Skurupu: Er litt i tvil om jeg har sett 2'ern i den filmserien. Vil du kalle de for "bra = bra", "dårlig = dårlig" eller "dårlig = bra"? Om du skjønner hva jeg mener med sistnevnte. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Slang med Guns of navarone når jeg bestilte Guild wars fra play på play tirsdag. Egentlig en film jeg har sett veeelding mange ganger, men sånn er det vel når en liker filmen, gjør ikke noe å se den bare EN.. gang til Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg skjønner absolutt hva du mener. Men jeg kan faktisk ikke svare deg, fordi jeg har ikke sett noen av filmene. Men jeg har hørt at det skal være bra/bra. Men du må nok ha sans for 80-talls slashere for å få noe ut av filmene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Men du må nok ha sans for 80-talls slashere for å få noe ut av filmene. Hmm, må vel se litt dypere ned i lommeboken jeg. Høres spennende ut. The Burning (1981) er en fantastisk slasher. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kanskje du er medlem, men hvis du ikke er det så burde du melde deg inn på forumet til www.skrekkfilm.com. Supre folk som virkelig kan sakene sine. Og så er det flust med anmeldelser der. Her har du Sleepaway Camp-anmeldelsen som fikk meg til å kjøpe boksen. Og her har du en anmeldelse av The Burning. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er storsalg i sverige.. 99 for 2. 1. TRON (den jeg kjøpte er en 2-disc collector's edition) 2. Existenz I gamlelandet: Duplex (Ben Stiller, Drew Barrymore) Memento Orange County (personlig synes jeg den er heller dårlig, slapt skuespill og gørrkjedelig historie) Noen filmer jeg venter i posten i morgen eller over helgen: The arrival Neon Genesis Evangelion 7 Neon Genesis Evangelion 8 Neon Genesis Evangelion: The end of Evangelion (har Death and rebirth, men med denne blir serien komplett) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Orange County (personlig synes jeg den er heller dårlig, slapt skuespill og gørrkjedelig historie) Du kjøpte den på faen, altså? (Jeg digget den btw, men så er jeg verdens største Jack Black-fan ) Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg liker Jack Black, visste ikke egentlig hvordan den var før jeg kjøpte den. Men så må jeg nesten føye til at filmtitting har noe med dagsformen å gjøre og. Da jeg f.eks. så "Willow" den andre gangen, var den mye morsommere enn den første (sovnet den første gangen). Jeg tror det kan bli slik med denne filmen og. Så det er litt opp og ned "School of rock" er ganske sjarmerende, forresten, og jeg har "Shallow Hal". Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Da har jeg kjøpt et par filmer som dimmegave til meg selv: A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell (1991) Maniac Cop (1988) Maniac Cop 2 (1990) Maniac Cop 3: Badge of Silence Nightmare on Elm Street: The Ultimate Collector's Edition (7-disc set) "I dig your style Lebowski (LarsP)" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 "I dig your style Lebowski (LarsP)" Nobody fucks with Jesus. Send over en pm med msn-adresse for privat koz! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Denne Selvsagt. Alle som spiller i filmen er utviklingshemmed og ingen som har sett filmen skjønner noen ting av hva den handler om. Og Crispin Glover har lagd den. Lover bra. En bruker på IMDB: "It's probably not meant to be liked." *glede seg til å se postbudet mer og mer for hver dag* S, Endret 20. juni 2005 av Svankmajer Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell (1991) Og det beste av alt, den kostet 30 kr. Vennligst kom med en review av den. Høres knall ut! En kompis av meg sa at det er den dårligste filmen han noensinne har sett. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dårligste? Finnes neppe en dårligere film fra nyere tid enn "Life force". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå