GBD Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 i går kjøpte jeg disse på "Showtime" for 50 kr. pr. - Collateral - Shaun of the Dead - Man on Fire - Runaway Jury - The 51st State i dag fikk jeg forsinket bursdagsgave : - Donnie Brasco - The Rock - American Beauty Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Stuart little Drit rå film, kjøpte den til min søster, men like mye til meg selv Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Den Tredje Bølgen Minority Report Independence Day Dette for kr 79,- hver. Kjøpt på RIMI (kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Team America: World Police 159,- kr hos Platekompaniet Dumb and Dumber 199,- kr hos Platekompaniet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Crimson Rivers 2: Angels of the Apocalypse (De Røde Elvene 2) 99,- på Jappen Saw 199,- Jappen Likte du Nattsvermeren og Seven vil du elske denne. Anbefales Endret 12. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Team America kosta 179.90,- på free record shop.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Team America: World Police159,- kr hos Platekompaniet Dumb and Dumber 199,- kr hos Platekompaniet Damn det var dyre filmer, ikke det at de ikke er verdt pengene, men Dumb And Dumber finnes til 99 kr hos de fleste DVD/spill butikker. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Team America: World Police159,- kr hos Platekompaniet Dumb and Dumber 199,- kr hos Platekompaniet Damn det var dyre filmer, ikke det at de ikke er verdt pengene, men Dumb And Dumber finnes til 99 kr hos de fleste DVD/spill butikker. Ja, jeg vet var utrolig dyrt, men jeg var nødt til å ha noe å se på igår kveld og det var like før det stengte. Jeg syntes det er rart at Dumb and Dumber var dyrere enn Team America egentlig Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 The Big red one frå play.com Liker krigsfilmer, ser fram til eg får tid til å sjå denne. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Shark Tale og Ocean's Twelve. Kjøpte filmene på jernbanestasjonen i Stockholm. Kostet 200 kr i snitt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Mean Girls på Rema1000. 100,- Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Mean Girls på Rema1000. 100,- Flott film. Betalte mer for den jeg... Men da var den vel nyere også... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hørte først om Mean Girls i går jeg, på MTV, hehe. Fikk i dag fra Play: Rain Man The Girl Next Door Kissing Jessica Stein Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Red Dwarf - Complete Series 1 (2 Discs) "Red Dwarf" (1988) Play.com £12.99 Audio commentary from members of the cast Audio commentary from the writers and directors of 'The End' episode 'Launching Red Dwarf' documentary Deleted scenes 'Smeg Up' outtakes 'Drunk' featurette Japanese 'The End' episode Trailer Photo gallery Raw effects footageIsolated music cues Web links Easter Eggs (Hidden Features) Interactive menu Scene access The Definitive Evil Dead Trilogy (4 Discs) (Limited Edition) The Evil Dead (1981), Evil Dead II (1987), Army of Darkness (1993) Play.com £13.99 Evil Dead: Audio commentary by writer/director Sam Raimi and producer Robert Tapert Audio commentary by star Bruce Campbell biographies of Sam Raimi, Bruce Campbell and Robert Tapert 'Fanalysis': a documentary by Bruce Campbell (26 mins) 'Discovering The Evil Dead' featurette Deleted scenes Outtakes Stills gallery Theatrical trailer TV spots Easter Egg (hidden feature) Evil Dead 2: Audio commentary by Sam Raimi, Robert Tapert and Bruce Campbell 'Making Of' featurette Trailer Evil Dead 3 - Army Of Darkness: Audio commentary by director Sam Raimi, star Bruce Campbell and writer Ivan Raimi Additional footage (15 mins) including the original ending Previously unseen deleted scenes Storyboards Bonus Disc: Sam Raimi interview from 'The Incredibly Strange Film Show' 'The Living Love The Dead' featurette 'Dead Good Marketing': an all-new featurette that examines the UK advertising campaigns for 'Evil Dead' and 'Evil Dead 2' 'Bruce Campbell: Geek or God?': an all-new featurette that examines the continuing appeal of the charming 'Evil Dead' superstar, Bruce Campbell 'Antihero' - Stravinsky Gave Me Nightmares music video inspired by 'Evil Dead' Gallery of decay The Wes Craven Collection (5 Discs) (Anchor Bay) Scream (1996), The Last House on the Left (1972), The Hills Have Eyes (1977), Mind Ripper (1995) Play.com £13.99 Scream Audio commentary from director Wes Craven Production featurette 'Behind The Scenes' featurette Q & A with cast and crew Special Effects gallery Cast and crew profiles Trivia information Theatrical trailers The Last House Of The Left Audio commentary from writer/director Wes Craven and producer Sean S. Cunningham Audio commentary from stars David Hess, Fred Lincoln and Marc Sheffler 'Celluloid Crime Of The Century' documentary 'Scoring Last House' featurette with David Hess Cast and crew biographies Behind the scenes gallery Stills and publicity gallery TV spots Trailers The Hills Have Eyes Audio commentary from director Wes Craven and producer Peter Locke Mind Ripper Stills gallery Biographies Film notes Bonus Disc: 'The American Nightmare' documentary (70 mins) 'The Directors - Wes Craven': a in-depth profile of the director and his work from the American Film Institute Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 The Blair Witch Project Kjøpt på Europris Kostet 79.- Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Og så kom Polly Bring it On American Pie - Bryllupet Prozac Nation Donnie Darko Alle fra cdon.no Det ble en pen sum av 314 kr. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bare så det er sagt, så kjøpte jeg The Wes Craven Collection på grunnlag av "The Last House on the Left" og "The Hills Have Eyes". Både "Scream" og "Mind Ripper" er ganske dårlige filmer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bare så det er sagt, så kjøpte jeg The Wes Craven Collection på grunnlag av "The Last House on the Left" og "The Hills Have Eyes". Både "Scream" og "Mind Ripper" er ganske dårlige filmer. Last House on the Left er klippet i England... Men kanskje du allerede viste det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er ganske mye som er klippet i england. Kjedelig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kjøpte meg jaggu en til. Hawaii Oslo på Platekompaniet. 99.50kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå