Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 På hvilken måte? A) Sugde den? B) Synes du den var 'sterk'? eller C) Du hadde spist bedervet popcorn? Jeg synes faktisk den filmen var ganske bra. Fortsettes her. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 - Tron - 2 Disc Special Edition - Big Trouble In Little China Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 scary movie 3 :!: Velbrukte penger Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ;-------p Men, men. Han leverer varene i filmen "The Saint". Vet ikke om noen her har sett den, men. Helgen ja. Den filmene likte jeg svært godt da jeg var mindre. Så den faktisk på 11-års bursdagen min eller noe slikt. Skjønner ikke helt hvordan den fikk 11-årsgrense men men. (Ikke blod og slikt men en ganske komplisert film for en 11-åring tar jeg ikke helt feil. ) Passet ganske "ok" til tolkningen Roger hadde gjort i serien før ham. Ellers syns jeg Val Kilmer er en dyktig skuespiller. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Siste jeg kjøpte... Det var i dag, kom over noen filmer som vakte litt for gode minner måtte bare kjøpe de. Det 5 element Robin Hood Young Guns II Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 kjøpte honningsvågrevyen (den siste, nr 3) og the italian job i dag Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 The Simpsons Sesong 4 & Six Feet Under Sesong 2 Lenke til kommentar
danielR Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kjøpte "Night and the City" med DeNiro pluss "Split Decisions" med Gene Hackman i en sånn dobbelpakke da jeg handlet på rema i dag. 50 spenn pr film. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hellraiser Special Edition (DVD) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 The Chronological Donald, Volume 1 (Donald and Pluto og The Riveter er best). Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Bruce Lee: Fist of fury og har bestilt shogun og the good, the bad & the ugly SE Endret 12. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Buddy. Kjøpte den da jeg spaserte innom en Shell stasjon på veien hjem fra en fuktig kveld på byen. 99kr føler jeg var billig underholdning Lenke til kommentar
Svin Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ying Xiong. Kongefilm som av en eller annen grunn ikke selges på play.com Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Villmark for 49 ,- på DVD. Var også fryktelig fristet til å kjøpe Fight Club sp-edition i papp , The good the Bad and the Ugly special Edition, Tobe Hopes Motorsagmassakeren spescial edition, Texas Chainsaw Massacre re-make special edition og Scare Face 2 disc-edition. Klarte å stå imot. Men en vakker dag sprekker jeg nok. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 For å fortsett her; Kjøpte nettopp "The making of Gollum" og "Fight Club" (Special edition; blanding av papp og plastik) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kjøpte meg "Groundhog Day". Lenge siden jeg hadde sett den, og synes den er litt morsom. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kjøpte meg "Groundhog Day". Åhh... *Grøsse* For en kjedelig film! (Men du skal få lov til å like den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå