Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Twin Peaks DVD - Definitive Gold Edition - 499,-

Michael Haneke Collection DVD (Dolt Hot, Funny Games, Benny's Video, The Seventh Continent, 71 Fragments) - 99,-

Den siste kom som en overaskelse. Har aldri rota meg til å se noen filmer av Haneke, så fant jeg den boksen som var så billig. Twin Peaks har jeg heller aldri sett og var impulskjøp.

@ GMJ DVD and CD i Sverige, Nordby.

Edit: Oi, fant ut at "Dolt Hot" faktisk er Caché. Hehe, jævla svensker.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Twin Peaks DVD - Definitive Gold Edition - 499,-

Michael Haneke Collection DVD (Dolt Hot, Funny Games, Benny's Video, The Seventh Continent, 71 Fragments) - 99,-

Den siste kom som en overaskelse. Har aldri rota meg til å se noen filmer av Haneke, så fant jeg den boksen som var så billig. Twin Peaks har jeg heller aldri sett og var impulskjøp.

@ GMJ DVD and CD i Sverige, Nordby.

Edit: Oi, fant ut at "Dolt Hot" faktisk er Caché. Hehe, jævla svensker.

Så også den liggende billig i enkeltversjon på GMJ på Nordby, men lot være å kjøpe den fordi den simpelthen er oversatt fra "Caché/Hidden" til "Dolt Hot":p

Lenke til kommentar
Du lot å være å kjøpe fem filmer for 99, for tittelen på ene filmen på coveret ikke stemmr? Dummeste jeg har hørt! :p Sykt billig og røverkjøp. (Visste forresten ikke at det var Cache, trodde det var en annen film -- men har ikke sett Cache heller, så det er jo perfekt.)
Så også den liggende billig i enkeltversjon på GMJ på Nordby, men lot være å kjøpe den fordi den simpelthen er oversatt fra "Caché/Hidden" til "Dolt Hot":p
Lenke til kommentar

Revolution Revisited

$14.99 fra amazon.com

Gleder meg til denne, jeg har en kopi fra før av men det er en nederlansk dvd som er rett fra VHS, med dårlig bilde og ELENDIG lyd pluss nederlandsk tekst man ikke kan fjerne, filmen var heller ikke ferdig da den ble sluppet.

Denne nye versjonen(første versjon av filmen på internasjonalt nivå) har lagt til og fjernet sener, samt at Pacino har lagt til naration for å gjøre det lettere å følge filmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...