CypheroN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Gremlins er kjempegøy. Ikke sett oppfølgeren da. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 1'ern er drit artig ja! men 2'ern trekker en del ned,men det gjør jo de fleste oppfølgere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Twin Peaks DVD - Definitive Gold Edition - 499,- Michael Haneke Collection DVD (Dolt Hot, Funny Games, Benny's Video, The Seventh Continent, 71 Fragments) - 99,- Den siste kom som en overaskelse. Har aldri rota meg til å se noen filmer av Haneke, så fant jeg den boksen som var så billig. Twin Peaks har jeg heller aldri sett og var impulskjøp. @ GMJ DVD and CD i Sverige, Nordby. Edit: Oi, fant ut at "Dolt Hot" faktisk er Caché. Hehe, jævla svensker. Endret 21. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 2 meget gode kjøp. Twin Peaks er vinterserie, så det passer da godt. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Twin Peaks DVD - Definitive Gold Edition - 499,-Michael Haneke Collection DVD (Dolt Hot, Funny Games, Benny's Video, The Seventh Continent, 71 Fragments) - 99,- Den siste kom som en overaskelse. Har aldri rota meg til å se noen filmer av Haneke, så fant jeg den boksen som var så billig. Twin Peaks har jeg heller aldri sett og var impulskjøp. @ GMJ DVD and CD i Sverige, Nordby. Edit: Oi, fant ut at "Dolt Hot" faktisk er Caché. Hehe, jævla svensker. Så også den liggende billig i enkeltversjon på GMJ på Nordby, men lot være å kjøpe den fordi den simpelthen er oversatt fra "Caché/Hidden" til "Dolt Hot" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du lot å være å kjøpe fem filmer for 99, for tittelen på ene filmen på coveret ikke stemmr? Dummeste jeg har hørt! Sykt billig og røverkjøp. (Visste forresten ikke at det var Cache, trodde det var en annen film -- men har ikke sett Cache heller, så det er jo perfekt.) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 I Spit on your Grave 39,- på CDON.com - Gratis Frakt Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du lot å være å kjøpe fem filmer for 99, for tittelen på ene filmen på coveret ikke stemmr? Dummeste jeg har hørt! Sykt billig og røverkjøp. (Visste forresten ikke at det var Cache, trodde det var en annen film -- men har ikke sett Cache heller, så det er jo perfekt.) Så også den liggende billig i enkeltversjon på GMJ på Nordby, men lot være å kjøpe den fordi den simpelthen er oversatt fra "Caché/Hidden" til "Dolt Hot" Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 2-pack Full Metal Jacket og Apokalypse Nå! fra Posten Rykkinn 99kr Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 One Magic Christmas - £2.99 Santa Claus: The Movie - £2.99 Bad Santa - £3.99 Black Christmas - £4.99 Santa Claus Conquers The Martians - £3.99 @Play.com Nå begynner jeg å få en del filmer jeg må få sett før jul Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Revolution Revisited $14.99 fra amazon.com Gleder meg til denne, jeg har en kopi fra før av men det er en nederlansk dvd som er rett fra VHS, med dårlig bilde og ELENDIG lyd pluss nederlandsk tekst man ikke kan fjerne, filmen var heller ikke ferdig da den ble sluppet. Denne nye versjonen(første versjon av filmen på internasjonalt nivå) har lagt til og fjernet sener, samt at Pacino har lagt til naration for å gjøre det lettere å følge filmen Lenke til kommentar
afirm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Banana Joe Mitt Navn Er Nobody Super Snooper Yamato 2x 2 for 99kr på cdon.com (gratis frakt i 20 min til) Dollars Wooden Box (A fistful of Dollars + A few Dollars more i ein fin treboks) $59 inkl frakt. ebay.com Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Eyes wide open 189,- Musikkverket. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Gran Torino - 169,- på Lefdal. Må nok se den noen ganger til før jeg liker den. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dexter sesong 1 The office US sesong 2 på cdon for 278 kr benyttet tilbudene : fraktfritt og tv serie for 99 Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Chevy Chase Vacation Collection Box Set (Including National Lampoons) £8.99 Moon £9.99 Deliverance: 35th Anniversary Deluxe Edition £3.99 Martyrs £4.99 High Plains Drifter £3.99 Play.com Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Annie Hall - 0,- - PK Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Annie Hall - 0,-- PK What's the deal? Jævlig bra film, forresten. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg kjøpte diverse jule- og bursdaggaver på PK, i tillegg til Blade Runner på BD, så da fikk jeg visst med en gratis Var ikke så mange å velge imellom, men heldigvis hadde jeg lyst på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå