knut-eirik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 The Bourne Supremacy & Ocean's Twelve 2 for 229,- på free reckord shop city syd Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 fikk disse i bursdagsgave i dag (vet derav ikke pris og sted) : - Scarface - One Flew Over the Cuckoo's Nest - The Name of the Rose *glede seg til i kveld* Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 - The Name of the Rose Denne er ganske bra og veldig spennende, tror det begynner å bli 5-6 år siden jeg så den sist. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Den Gråtende Engen for £ 14.99 på play.com Så bilder fra den på bildequizen, og jeg syns den så veldig bra ut. Det gjenstår å se... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Den Gråtende Engen for £ 14.99 på play.com Så bilder fra den på bildequizen, og jeg syns den så veldig bra ut. Det gjenstår å se... Hehe, jeg hadde en artig opplevelse med den på kinoen forleden. I salen var det lille meg på seksten og omtrent tjue personer med enten grått eller hvitt hår. Kinoen startet. Etter 45 minutter begynte jeg å høre tunge sukk, akkurat som unger lyder når de ikke får stor nok iskrem. Tisking og hvisksing til stadighet, og over den neste timen forlot en og en kinosalen. Da de tre timene var omme, var under halvparten igjen. De gjenværende så dessuten usedvanlig søvnige ut. Jeg satt foran, så jeg vet ikke hva de har holdt på med. Det er godt mulig at noen fulgte med på filmen. Meg? En av de største opplevelsene jeg noengang har hatt på kino. Den første timen krever nok sitt; jeg tvilte litt selv. Den andre timen var som en drøm. Ikke kjedelig et sekund. Den tredje timen holder et usedvanlig høyt tempo; det er en flott beretning om borgerkrig og datoer begynner plutselig å dukke opp på skjermen. Veldig spennende. Sikkert en del her inne som vil kjede seg i hjel, men det er god sjans for alle. Jeg har dritlyst til å se den igjen alt. Tror ikke det var noe bomkjøp i hvert fall. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 The Great Escape - $11 Ron White: They Call Me Tater Salad - $11 Ron White, Jeff Foxworthy & Bill Engvall - Live from Las Vegas! - $12 Bill Engvall - A Decade of Laughs - $10 Barenaked Ladies - Barenaked Ladies - $10 Totalt: $54.42 Alle fra Amazon.com Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 3 for 200 kr. på Free Record Shop. Pakke 1: Ran American History X Team Antonsen - One Night Only Pakke 2: Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le Se7en The Green Mile Samlet pris på 400 kr. Godt fornøyd Lenke til kommentar
r Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 I dag kjøpte jeg: Donnie Darko Forrest Gump Plakekompaniet, 99,50 kr pr. stk. Ville ha Napoleon Dynamite også, men den har ikke kommet ut på Sone 2 enda ser det ut som.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Var på platekompaniet idag og kjøpte meg 2 nye filmer: - Apollo 13 - The thin red line Begge filmene kostet 99kr hver, altså måtte jeg ut med 198 for begge Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Man on Fire - 199,- kr hos Platekompaniet Black Hawk Down - 129,- kr hos Platekompaniet The Bourne Supremecy - 159,- hos Platekompaniet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Team America 159kr Platekompaniet Collateral 179kr Platekompaniet Bah...Dette funket jo bra. Hvordan gjør jeg dette da? Endret 6. juni 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Team America 159kr PlatekompanietCollateral 179kr Platekompaniet Bah...Dette funket jo bra. Hvordan gjør jeg dette da? Sånn. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Cobra fra Playusa.com for £7.99 Tango And Cash fra playusa.com for £9.99 Garden State fra play.com for £12.99 Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 1900 (1976) Kjøpt på mao.no til 74,-. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Gjorde det slik jeg... (Kopierte fra min post som ble stengt.. håper det går bra..) FILM NR 1 Tittel: Vanilla Sky Skuespillere: Tom Cruise, Penèlope Cruz, Cameron Diaz Type Film: Thriller ("Tenkefilm") Aldersgrense: Fra 15 år Skala fra 1 - 10: 9 Forklaring på hvorfor gitt nr: Kan være litt vanskelig og følge med på, spesielt hvis man er litt trøtt. Liten forklaring på filmen:David Aames, en ung kjekk og rik forlagssjef som kan få alt han ønsker seg, mangler noe i sitt fantastiske liv. Han møter drømmekvinnen i sitt liv, og tror det er det som mangler i sitt liv. Han har også en nabo som er sjalu. Hun og David har hatt en affære, og når David finner drømmekvinnen, blir nabojenta veldig sjalu. David blir tatt med ut i bilen en tur, en tur som han aldri skulle begitt seg utpå. En veldig bra film, burde sees. En utrolig bra og forklarende slutt. IMDB Link, eller tilsvarende: http://www.imdb.com/title/tt0259711/ FILM NR 2. Tittel: 21 Gram Type Film: Drama (drama-thriller er det vel ingenting som heter, dessverre) Skuespillere: Sean Penn, Benicio Del Toro, Naomi Watts Aldersgrense: 15 år Skala fra 1 - 10: 9 Forklaring på hvorfor gitt nr: Enda en "følge med på"-film. Veldig bra, men kanskje litt for mye hopping frem og tilbake. Liten forklaring på filmen: Det sies at 21 Gram er den vekten vi mister når vi dør. Like mye som vekten av 5 små mynter, en kolibri, en sjokoladebit - Og kanskje også menneskets sjel. Dette er fortellingen om 3 menneskeskjebner som veves sammen på grunn av èn tragisk hendelse. Se filmen, blir for mye og skrive. Veldig detaljert. IMDB Link, eller tilsvarende: http://www.imdb.com/title/tt0315733/ FILM NR 3 Tittel: Livet til David Gale Type Film: Drama\Thriller Skuespillere: Kevin Spacey, Kate Winslet Aldersgrense: 15 år Skala fra 1 - 10: 10 Forklaring på hvorfor gitt nr: En skikkelig god film, ingenting og sette finger'n på. Liten forklaring på filmen: David Gale, en protestant mot "capital punishment" blir beskyldt for å drepe en av sine kolleger. Drapet er tatt opp på film. Men det ingen vet, er at den filmen myndighetene har fått tak i, er klippet. IMDB Link, eller tilsvarende: http://www.imdb.com/title/tt0289992/ Håper det er greit skrevet.. Mvh: Mammuten EDIT: Husker ikke pris og sted, ettersom det er en stund siden jeg kjøpte filmene.. Endret 6. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Skriver i dag selv om jeg kjøper i morgen: DJ Tiësto - Live in Concert 2003 og DJ Tiësto - Live in Concert 2004 og Finding Neverland. Alle settes inn i dvdskapet i morgen. Ligger og venter på meg på platekompaniet Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tittel: Vanilla Sky(...) En utrolig bra og forklarende slutt. Der er vi bare hakkende uenig. Makan til simplifisert oppklaring skal man lete lenge etter. Se heller Abre los ojos. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Cujo Girl, Interrupted Last Action Hero Alle fra Play Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Siste kjøpte filmer: Team America - kr 180 på Spaceworld. http://www.imdb.com/title/tt0372588/ Slap her - she's french- kr 99 på Mix-kiosken... http://www.imdb.com/title/tt0187512/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå