Dorian Gray Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Movie / Starring: Carnival of Souls / Candace Hilligoss Dr. Jekyll & Mr. Hyde / John Barrymore Atom Age Vampire / Alberto Lupo Blue Beard / John Carradine Creature from the Haunted Sea / Robert Town The Corpse Vanishes / Bela Lugosi Nightmare Castle / Barbara Steele Night of the Living Dead / Judith O'Dea Black Dragons / Bela Lugosi Doomed to Die / Boris Karloff Invisible Ghosts / Bela Lugosi The Phantom of the Opera / Lon Chaney Sr. One Body Too Many / Bela Lugosi The Indestructible Man / Lon Chaney Jr White Zombie / Bela Lugosi The Hunchback of Notre Dame / Lon Chaney Sr Attack of the Giant Leeches / Ken Clark Nosferatu / Max Schreck The Screaming Skull / John Hudson Swamp Women / Mike Connors Beast of the Yucca Flats / Tor Johnson The World Gone Mad / Pat O'Brien The Terror / Boris Karloff The Little Shop Horrors / Jack Nicholson Revolt of the Zombies / Dean Jagger Tormented / Richard Carlson The Giant Gila Monster / Don Sullivan The Monster Walks / Rex Lease The Fatal Hour / Boris Karloff Monster from a Prehistoric Planet / Tamro Kawaji Dead Man Walk / George Zucco The Gorilla / The Ritz Brothers The Mad Monster / George Zucco A Shriek in the Night / Ginger Rogers Maniac / Bill Woods Bloodlust / Robert Reed Metropolis / Gustav Frolich The Amazing Mr. X / Turhan Bay The Vampire Bat / Fay Wray Last Woman on Earth / Robert Towne The Ape / Boris Karloff The Bat / Vincent Price The Monster Maker / J. Carol Naish The House on Haunted Hill / Vincent Price The Killer Shrews / Louis Hayward The Last Man on Earth / Vincent Price The Brain That Wouldn't Die / Jason Evers Dementia 13 / William Campbell King of the Zombies / Joan Woodbury Phantom from 10,000 Leagues / Kent Taylor Det Syvende Innseglet / Max von Sydow Man Bites Dog / Benoît Poelvoorde IMDb-linker kan bli litt mye denne gangen... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 MetallicA - Some kind of monster Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) «WWE From The Vault: Shawn Michaels» (Den lå ikke på imdb så derfor la jeg ut URL til Play istedenfor ) Kostet: £17.99 fra Play.com Endret 14. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Siste filmene jeg kjøpte var: 1. Jerry Seinfeld: I'm telling you for the last time 2.Platoon 2. Team Antonsen Live (fant ikke noe imdb link til den) Alle disste 3 filmene er kjøpt på platekompaniet og koster 99kr hver. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Movie / Starring:Carnival of Souls / Candace Hilligoss Dr. Jekyll & Mr. Hyde / John Barrymore Atom Age Vampire / Alberto Lupo Blue Beard / John Carradine Creature from the Haunted Sea / Robert Town The Corpse Vanishes / Bela Lugosi Nightmare Castle / Barbara Steele Night of the Living Dead / Judith O'Dea Black Dragons / Bela Lugosi Doomed to Die / Boris Karloff Invisible Ghosts / Bela Lugosi The Phantom of the Opera / Lon Chaney Sr. One Body Too Many / Bela Lugosi The Indestructible Man / Lon Chaney Jr White Zombie / Bela Lugosi The Hunchback of Notre Dame / Lon Chaney Sr Attack of the Giant Leeches / Ken Clark Nosferatu / Max Schreck The Screaming Skull / John Hudson Swamp Women / Mike Connors Beast of the Yucca Flats / Tor Johnson The World Gone Mad / Pat O'Brien The Terror / Boris Karloff The Little Shop Horrors / Jack Nicholson Revolt of the Zombies / Dean Jagger Tormented / Richard Carlson The Giant Gila Monster / Don Sullivan The Monster Walks / Rex Lease The Fatal Hour / Boris Karloff Monster from a Prehistoric Planet / Tamro Kawaji Dead Man Walk / George Zucco The Gorilla / The Ritz Brothers The Mad Monster / George Zucco A Shriek in the Night / Ginger Rogers Maniac / Bill Woods Bloodlust / Robert Reed Metropolis / Gustav Frolich The Amazing Mr. X / Turhan Bay The Vampire Bat / Fay Wray Last Woman on Earth / Robert Towne The Ape / Boris Karloff The Bat / Vincent Price The Monster Maker / J. Carol Naish The House on Haunted Hill / Vincent Price The Killer Shrews / Louis Hayward The Last Man on Earth / Vincent Price The Brain That Wouldn't Die / Jason Evers Dementia 13 / William Campbell King of the Zombies / Joan Woodbury Phantom from 10,000 Leagues / Kent Taylor Det Syvende Innseglet / Max von Sydow Man Bites Dog / Benoît Poelvoorde IMDb-linker kan bli litt mye denne gangen... Syns virkelig du burde gitt oss IMDB linker, har du ikke lest reglene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Head Cheerleader Dead Cheerleader (Region 2 DVD) 9,99£ på play.com Cube Box Set (Cube (1997) / Cube 2: Hypercube (2002) / Cube Zero (2004)) (3 Discs) (Region 2 DVD) 14,99£ på play.com Night Of Horrors (10 Films On 5 Discs) (Region 2 DVD) 8.99£ på play.com Sistnevnte inneholder følgende filmer: Boogeyman (1980) Boogeyman II (1983) Halloween IV (1988) Halloween V (1989) House III: The Horror Show (1989) Camp del Terrore [body Count] (1987) Beyond the Door II (1977) With Friends Like These (1991) Skeletons in the Closet (2000) (Usikker om det er denne) Vampire Clan (2002) Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 bestilte meg noen filmer nettopp f8 til 130kr på amazon.com Casshern Returner Avalon Natural City Galerians: Rion Cypher fra dvdstrax.com til 199 per stykk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Steffe, tør jeg anbefale play.com? Enkeldiskutgaven til Cypher (bare som et eksempel) koster der drøye 50.-. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Cube Box Set (Cube (1997) / Cube 2: Hypercube (2002) / Cube Zero (2004)) (3 Discs) (Region 2 DVD) 14,99£ på play.com Night Of Horrors (10 Films On 5 Discs) (Region 2 DVD) 8.99£ på play.com Sistnevnte inneholder følgende filmer: Boogeyman (1980) Boogeyman II (1983) Halloween IV (1988) Halloween V (1989) House III: The Horror Show (1989) Camp del Terrore [body Count] (1987) Beyond the Door II (1977) With Friends Like These (1991) Skeletons in the Closet (2000) (Usikker om det er denne) Vampire Clan (2002) To gode dealer, jeg slår kanskje til. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kjøp "Head Cheerleader Dead Cheerleader" og. Tro meg, du vil ikke angre. Hahhaha, SATAN så dårlig den er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kjøp "Head Cheerleader Dead Cheerleader" og. Tro meg, du vil ikke angre. Hahhaha, SATAN så dårlig den er. Kanskje, men med "Horror Classics DVD Collection: 50 Movie Pack" har jeg mer enn nok med dritt å se. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Lol var en god del filmer her som "SteffyBoy" har kjøpt og sløst en god del penger på (med mindre du ikke går på skolen, men jobber). Mange av de filmene der hadde jeg ikke sett hvis man hadde gitt dem gratis til meg engang. Ikke ta det personligt. Repsekterer folk som elsker film og som er skikelige film fan boys som skal ha absolut allt av filmer i samlingen sin Men ikke noe jeg hadde gitt pengene mine for, selv om jeg er bitte litt galv selv av og til Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 The League of Extraordinary Gentlemen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 *snip* Noe sier meg at det der er en box med 50 filmer. Ergo, han har ikke betalt så utrolig mye for alle de filmene. Om det der er da den boxen med 50 grøssere, hvor har du kjøpt den? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) *snip* Noe sier meg at det der er en box med 50 filmer. Ergo, han har ikke betalt så utrolig mye for alle de filmene. Om det der er da den boxen med 50 grøssere, hvor har du kjøpt den? Da så. Hvis det er den boksen så er det ok. Syntes det hadde vært galt å kjøpe så mange filmer på en gang uansett hvor rik man hadde vært og filminerisert EDIT: *snip* hva betyr det at jeg skal holde kjeften eller? Endret 17. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hehe, da jeg kom hjem til påskepermen så lå det 25-30 filmer her og ventet på meg. *snip* er som jeg har forstått det et ord man skriver i stedet for å legge ved hele innlegget. En slags moderne "bla bla bla" om du vil. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hehe, da jeg kom hjem til påskepermen så lå det 25-30 filmer her og ventet på meg. *snip* er som jeg har forstått det et ord man skriver i stedet for å legge ved hele innlegget. En slags moderne "bla bla bla" om du vil. Ok takk for infoen . Fikk du bare 30 filmer eller? I så fall skal si at de som kjøpte de til deg må ha vært snille, og vite at du liker filmer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Kjøpte de selv via internett. Men, men - nok offtopic (sort of), vi kan heller diskutere videre i sticky-tråden. Lars Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det var en box med 50 filmer, og den kostet latterlige 299kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå