Exclusive Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjøpte akkuratt Arrested Development Season 2 for 199,- på Platekompaniet (butikk). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ti Kniver I Hjertet 99,- Askepott 149,- Pocahontas 149,- Playcom that is. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 300 (Limited Collector's Edition + Digital Copy) - $36.99 fra amazon.com Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Kjøpt på diverse butikker i Italia: Gli Oppori del Castello di Normberga Inferno Martin Kjøpt på Dario Argentos skrekkmuseum i Roma: Suspiria (2 discs Definitive Steelbook Edition) The Golem (Husker ikke prisen på noen av disse) Endret 5. juli 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy - Special Extended DVD Edition (12 Discs) - £17.99 Dumb And Dumber: Uncut - £2.99 @ Play Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Akira Kurosawa "Throne of Blood" Akira Kurosawa "Red Beard" Akira Kurosawa "The Hidden Fortress" Akira Kurosawa "The Idiot" Fritz Lang "Metropolis" Fritz Lang "Die Nibelungen" Edward Yang "A One and a Two... Yi Yi" Jesus Christ Superstar - Collector's Edition De 7 første: Litt over 400 kroner tilsammen på ebay.com Den nederste : 50 kroner på play.com Edit: Måtte ha denne også: House of Flying Daggers LIMITED WOODEN BOX 4 DISC 161 kroner, pluss frakt på ca 140 kroner. Fra ebay.com Endret 6. juli 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
afirm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Title: Comedy Triple: Juno / Little Miss Sunshine / The Waitress Price: GBP 6.99 play.com Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Trainspotting The Deer Hunter (siden jeg gikk lei av å vente på at Play skulle få den inn igjen) La haine (American Dad sesong 1 og 2) Ca 400kr på PK i Bergen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kjøpte en Horror Box på Play.com for rundt 50 kr tror jeg. Lenge siden jeg bestile og broderen spanderte den på meg Den inneholdt btw: Horror Hotel, The Terror, The Corpse Vanishes, A Bucket of Blood, House on Haunted Hill, The Ghoul, Little Shops of Horrors, The Bat, Bride of the Monster. Ikke sett noen av de, men elsker alle skuespillerene Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Var på PK i Ski i går, og endte med dette: American Dad season 1 - 99,50 American Dad season 2 - 99,50 Jurassic Park trilogy (boks) - 99,50 Matrix trilogi (boks) - 99,50 Trainspotting - 59,50 Pan's Labyrinth - 59.50 Full Metal Jacket - 59,50 Samlet sum - 576,50 Og fordi jeg handlet for over 500kr, kunne jeg velge en av åtte filmer gratis, og da valgte jeg Million Dollar Baby (hadde de fleste andre man kunne velge mellom). Så gikk vi innom Spaceworld, som endte med kjøp av The Big Lebowski Steelbook for 99kr Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kjøpte en boks med 12 krigsfilmer på en coop butikk i sverige til 200 SEK. The Last Drop Bravo Two Zero Saknad i Strid Valley of the Wolves Iraq Saints and Soldiers Straight into Darkness The Veteran The Lost Battalion Führens Elit Back Door to Hell Infödd Soldat Countdown Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Alien samleboks * Alien * Aliens * Alien 3 * Alien Resurrection 199,- Lefdal Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjøpte 3 filmer på gamestop: Kingdom of Heaven - DeLuxe Edition The Panic In Needle Park Spygame Alt sammen til 137 kr Lenke til kommentar
afirm Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Entourage Season 1 og 2 for £15.63, etter at VAT er trekt ifrå. + £1.88 i frakt. amazon.co.uk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vandra innom min favorittbutikk, ei bruktsjappe i Stavanger. Vandra ut med: deLillos: Enda Mere DVD - 99,50 kr Gutta på tur i Norge, vol. 01 - 39 kr Clerks II - 49 kr King Kong (nyinnspillinga) - 49 kr *happytard* Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjøpte en boks med 12 krigsfilmer på en coop butikk i sverige til 200 SEK. The Last Drop Bravo Two Zero Saknad i Strid Valley of the Wolves Iraq Saints and Soldiers Straight into Darkness The Veteran The Lost Battalion Führens Elit Back Door to Hell Infödd Soldat Countdown Mao. så kjøpte du denne: Helt grei boks, bortsett fra svenske covere da... jeg kjøpte min hos CDON ifjor en gang, men da til 149,-. Mitt siste kjøp er forøvrig også fra CDON; Keeping Mum (En hushjelp til besvær) - 9,- Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Kjøpte en boks med 12 krigsfilmer på en coop butikk i sverige til 200 SEK. The Last Drop Bravo Two Zero Saknad i Strid Valley of the Wolves Iraq Saints and Soldiers Straight into Darkness The Veteran The Lost Battalion Führens Elit Back Door to Hell Infödd Soldat Countdown Korriger meg om jeg tar feil, men av de tolv filmene er det vel faktisk bare 2 som er severdige: The Lost Battalion og Führens Elit... Siste kjøp her i gården: Nøkkelen til Provence Part 1 & 2, 59kr stk. @PK Endret 9. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Njaaa.... Saknad i Strid er jo Chuck Norris "klassikeren" Missing in Action... need I say more before Mr. Norris will come to kick your ass? Ellers synes jeg Infödd Soldat er en bra film - det er den franske filmen Indigènes fra 2006. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Angst essen Seele auf 59,- Happiness 59,- Oasis 29,- Permanent Vacation 99,- Coffee And Cigarettes 99,- @Platekompaniet eXistenZ £3,99 Dogville £4,99 Manderlay £3,99 Strip Nude For Your Killer £5,99 Who Saw Her Die? (aka Chi L'ha Vista Morire?) £5,99 The Sam Peckinpah Legendary Westerns Collection Box Set £9,99 - The Wild Bunch (2 Disc) - Pat Garrett And Billy The Kid (2 Disc) - The Ballad Of Cable Hogue - Ride The High Country The Michael Haneke Trilogy (Artificial Eye) £17,99 - The Seventh Continent - Benny's Video - 71 Fragments Of A Chronology Of Chance @Play.com Endret 9. juli 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå