Badering Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kjøpte inn litt usette filmer inspirert av noen av brukernes favoritter.Disse ble det til: Badering: Edvard Munch [Masters of Cinema] £9.68 @ amazon.co.uk heh. Håper den faller i smak da n____n Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 X-Men Trilogy Pulp Fiction Master and Commander Istid 1 og 2 Goodfellas Pianisten Deer Hunter Kingdom of heaven Alt for rundt 450 på Play.com Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 [/i]Montag: Kagemusha £4.98 @ Amazon.co.uk Nekter å tro at dette er en av Montags favoritter. Kurosawa i farger i tillegg til å være en av hans dårligere filmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Håper den faller i smak da n____n Sier det samme om mine. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 [/i]Montag: Kagemusha £4.98 @ Amazon.co.uk Nekter å tro at dette er en av Montags favoritter. Kurosawa i farger i tillegg til å være en av hans dårligere filmer. Sjekket bare samurai filmene han anbefalte, så regnet med at han liker den godt om han anbefaler den. Og jepp, får håpe jeg liker både Munch og Fonda filmene. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ikke akkuratt et kjøp, men jeg vant en film. En russisk krigsfilm (tror jeg) som heter Admiral. Aldri hørt om den før. Blir nok spennenes å se Endret 6. mai 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, vet ikke om du er sarkastisk eller ikke, men jeg fikk i alle fall den og de andre av broren min, som forresten er en aktiv bruker på denne delen av forumet Gjettekonkuransen starter ... NÅ! Ingen som vil gjette? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) [/i]Montag: Kagemusha £4.98 @ Amazon.co.uk Nekter å tro at dette er en av Montags favoritter. Kurosawa i farger i tillegg til å være en av hans dårligere filmer. Sjekket bare samurai filmene han anbefalte, så regnet med at han liker den godt om han anbefaler den. Jeg likte Kagemusha så godt at jeg faktisk har investert i Criterionutgaven. Kurosawa er herlig også i farger. Nuff said. Endret 7. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 SgtKabukiman? Nope. magnusbe? Nope. Infenso? Bingo! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) magnusbe? Nope. Jaja, eg hadde eit lite håp om at eg hadde ein fortapt lillebror ein stad. Får nøya meg med den eine eg har, då. Endret 7. mai 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg likte Kagemusha så godt at jeg faktisk har investert i Criterionutgaven. Kurosawa er herlig også i farger. Nuff said. Det går vel greit når man ser verden i svart/hvitt uansett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det går vel greit når man ser verden i svart/hvitt uansett. Du samlar opp positiviteten gjennom heile året for den eine dagen i desember, ser eg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Indiana Jones 4 Limited Headskull Thang 99,- Spike Lee Collection 99,- -Do The Right Thing -Clockers -Mo' Better Blues -Jungle Fever -Crooklyn 150,- med rabatt. Platekompaniet that is. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Indiana Jones 4 Limited Edition med hodeskalle. Kr 99 på platekompaniet på torgallmeningen i bergen. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) The Hitcher (1986, 2 Disc Special Edition) 59,90,- Sommarnattens Leende 59,90 ,- Offret (AE, 2 Disc Collector's Edition) 59,90,- Platekompaniet Endret 7. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Stranger than Fiction - 19,- Class of 1984 - 39,- Feast - 59,- Deadly Friend - 59,- The Omen Trilogy - 169,- - Gamestop Idiocracy - 59,- Police Squad: The Complete Series - 59,- Brain Dead - 9,50,- - Platekompaniet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå