spetwols Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Indiana Jones Og Krystallhodeskallens Rike - Limited Edition 99.50krPlatekompaniet Trondheim. fy faen !!! 99 SPENN !! ?? jeg betalte 349 :O Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, samme tilbud på nett og. Måtte fleske til, selv. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 They Live - 49,50 The Life and Death of Peter Sellers - 59,- Journey to Japan (aka Poruno no joô: Nippon sex ryokô) - 109,- fra homeenter Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Kjøpte inn litt usette filmer inspirert av noen av brukernes favoritter. Disse ble det til: Cypheron: Henry Fonda Collection: Grapes Of Wrath / My Darling Clementine / Ox-Bow Incident £8.99 @ play.com Badering: Edvard Munch [Masters of Cinema] £9.68 @ amazon.co.uk Montag: Kagemusha £4.98 @ Amazon.co.uk Infenso: Killer Klowns From Outer Space £4.98 @ amazon.co.uk Vuderte Cannibal! The Musical en av Infenso's favoritter, men kostet for meget. Vuderte også A Face In The Crowd en av Montag's favoritter, men fant den kun i sone 1, eller dyr versjon av sone 2. heh. Endret 6. mai 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kjøpte inn litt usette filmer inspirert av noen av brukernes favoritter.Disse ble det til: Infenso: Killer Klowns From Outer Space £4.98 @ amazon.co.uk Bestilte også denne etter anbefalinger av Infenso, skal bli gøy ^^ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Indiana Jones Og Krystallhodeskallens Rike - Limited Edition 99kr Platekompaniet.no Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 A Threevening With Kevin Smith (Two-Disc Special Edition) - €8.99 Young Einstein - €7.99 AxelMusic Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kjøpte inn litt usette filmer inspirert av noen av brukernes favoritter.Disse ble det til: Infenso: Killer Klowns From Outer Space £4.98 @ amazon.co.uk Bestilte også denne etter anbefalinger av Infenso, skal bli gøy ^^ Bare til å glede seg ja. Er nok en av mine absolutte 80's favoritter. Åpningssangen er bare helt ufattelig genial! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Var en tur innom GameStop. Otogiriso (engelsk tittel: St John's worth), kr 79,- Shriek if you know what I did last friday the 13th, kr 39,- (ja, filmen eksisterer faktisk.) The Howliing IV, kr 19,- Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Shriek If You Know What I Did Last Friday The 13th er egentlig bare en mer campy versjon av Scary Movie, selv om den har sine øyeblikk. Decampitated Sgt. Kabukiman N.Y.P.D. Terror Firmer Dværgen I Spit On Your Grave - Bursdagsgaver Don't Go In The Woods... Alone - £4,99 - Play.com Endret 6. mai 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Sgt. Kabukiman N.Y.P.D. !!! Kan også glede deg til Terror Firmer, en av Tromas beste. Don't go into the woods...alone, er vel kanskje tidenes "værste slasherfilm". Men den er likevel hysterisk morsom, nettopp pga. elendigheten. Endret 6. mai 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, ikke overraskende at du var førstemann til å kommentere Forhåpentligvis har jeg mye å se frem til nå, ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Shriek if you know what I did last friday the 13th, kr 39,- (ja, filmen eksisterer faktisk.) De 39 kronene du har brukt er ca. 38,5 for mye... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vi får se. Skal se om jeg gidder legge ut en anmeldelse etterhvert når folk har kommet over sjokket av at jeg slaktet The Orphanage pga jeg ikke orket lide meg gjennom hele filmen. Om jeg anmelder Shriek... neste gang klikker det vel for noen. (ja, Montag, jeg snakker om deg.) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fikk The Orphanage på Blu Ray i dag. Gleder meg sykt til og se denne Fikk også: Men At Work £2.98 Volcano £3.98 Platoon Defenite Edition £3.98 Fra Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I dag ble det litt godt og blandet Du rififi chez les hommes 59,- Saibogujiman kwenchana 99,- Zerkalo 129,- Platekompaniet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, ikke overraskende at du var førstemann til å kommentere Forhåpentligvis har jeg mye å se frem til nå, ja Du har tydligvis hyggelige venner siden de gir deg A Sinful Dwarf. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hehe, vet ikke om du er sarkastisk eller ikke, men jeg fikk i alle fall den og de andre av broren min, som forresten er en aktiv bruker på denne delen av forumet Gjettekonkuransen starter ... NÅ! Endret 6. mai 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå