Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Land and freedom €12.99

Private fears in public places €12.99

The Double Life of Veronique €12.99

The Vampire Lovers og Lust for a Vampire €12.99

Starring Anthony Hopkins, med filmene The Remains of the day, Legends of the fall, Meet Joe Black og 84 Charing Cross Road €16.99

 

På Tower Records ved Grafton Street

Lenke til kommentar
Akuratt fått visa kort med kort nummer på så jeg kan handle der :D

 

om du er fQdt i 1992 er du ikke mere en 16 eller 17. Assen har du fAtt taki visa kort ???? :dribble:

 

Hm, jeg hadde da "ordentlig" VISA-kort fra jeg ble konfirmert. Trengte ikke no annet enn foreldrenes underskrift. Sparebank 1.

Lenke til kommentar
Hm, jeg hadde da "ordentlig" VISA-kort fra jeg ble konfirmert. Trengte ikke no annet enn foreldrenes underskrift. Sparebank 1.
Stemmer ja, møtte i banken med underskrift og et fint smil et par måneder etter konfirmasjonen.

 

Ellers; Jersey Girl - £4.99 fra Play.

Lenke til kommentar

Cortese: ettersom du alt har ei hylle full av usette filmar vil eg rå deg til å leita litt betre på prisar. Jersey Girl handla eg til €2, The Hunt for Red October fekk eg i ein boks med alle fire Jack Ryan-filmane til £5.45 etc. Om det ikkje er noko du må ha ville eg venta med å kjøpa ein del av dei filmane til dei er nede i £2-3 på play.com etc.

Lenke til kommentar

Pakker faktisk egg i et firma som onkelen min driver :D

 

Cortese: ettersom du alt har ei hylle full av usette filmar vil eg rå deg til å leita litt betre på prisar. Jersey Girl handla eg til €2, The Hunt for Red October fekk eg i ein boks med alle fire Jack Ryan-filmane til £5.45 etc. Om det ikkje er noko du må ha ville eg venta med å kjøpa ein del av dei filmane til dei er nede i £2-3 på play.com etc.

 

Venter du bare til prisene blir lavere på Play? Problemet er når jeg vil ha noen filmer så bare kjøper jeg de :p Synes det er ganske billig uansett, men skal prøve å se bedre etter billige filmer :)

 

Tror jeg begynner og komme oppi vertfall 50-60 usette filmer nå :ohmy:

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...