Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, så lenge du bestiller separat vil de aldri sende dem sammen.

 

Litt dumt egentlig.

Gi meg en god grunn til at det skulle være dumt?

 

Hadde vært greit at hvis de sendte slik som play, men etter hva jeg har hørt er amazon mye bedre på innpakning?

 

EDIT: Hvilket alternativ er best å bruke? ''Group into as few deliveries as possible, eller I want my items faster.

 

Blir jo litt drøyt om jeg legger inn en ordre på 300 kr så må jeg vel betale enda 200 kr når jeg får pakken? Derfor hadde det vært greit om de sendte separert.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
Nei, så lenge du bestiller separat vil de aldri sende dem sammen.

 

Litt dumt egentlig.

Gi meg en god grunn til at det skulle være dumt?

 

Hadde vært greit at hvis de sendte slik som play, men etter hva jeg har hørt er amazon mye bedre på innpakning?

 

EDIT: Hvilket alternativ er best å bruke? ''Group into as few deliveries as possible, eller I want my items faster.

 

Blir jo litt drøyt om jeg legger inn en ordre på 300 kr så må jeg vel betale enda 200 kr når jeg får pakken? Derfor hadde det vært greit om de sendte separert.

 

Jeg tror vi misforsto hverandre litt her. Utifra den første posten din, hørtes det ut som du kun spurte om hva som ville skje om du bestiller separate forsendelser. Jeg svarer med at de sender dem separat, om du legger inn separate bestillinger, altså det er ingen sjanse for at de legger dem sammen slik du spurte.

Så svarer du med at det er dumt, og fortsetter med at det er dumt at de ikke sender separat om man bestiller alt i samme ordre. Dette var noe du ikke spurte om først, og vi ikke sa noe på etter. Det virker litt som det kom ut av det blå.

 

Enten så formulerte du første spørsmål litt snodig, eller så... vel..? :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Blir jo litt drøyt om jeg legger inn en ordre på 300 kr så må jeg vel betale enda 200 kr når jeg får pakken? Derfor hadde det vært greit om de sendte separert.

Amazon regner med at hvis man vil ha filmene separat klarer man å bestille de separat selv.

 

Selvfølgelig kan dette være litt mye å kreve av enkelte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...