TMB Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Olsenbanden 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 Jack Osbourne: Adrenaline Rush Jack Osbourne: No fear Grease 2 Reprise En offiser og en gentleman Supervixens Batman Begins Heia Tufte (3 disc) Alle for 10 kr stk på CDON.com, med gratis frakt! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Olsenbanden 10: Og Dynamitt-Harry mot nye høyder - 10,- Olsenbanden 13: Men Olsenbanden var ikke død - 10,- Olsenbanden 11: Gir seg aldri - 10,- Olsenbanden 12: Olsenbandens aller siste kupp - 10,- Olsenbanden 14: Olsenbandens siste stikk - 10,- Olsenbanden 8: Og Dynamitt-Harry på sporet - 10,- Olsenbanden 9: Og Data Harry sprenger verdensbanken - 10,- Pelle & Proffen: Giftige løgner - 69,50,- Mannen som elsket Yngve - 69,50,- @ CDON. Fri frakt takket være timb. Endret 14. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ahh, mottok endelig noen filmer jeg har ventet på. Gleder meg til å se dem, tror at mange av dem er fremtidige favoritt filmer: The Banishment_____Blind Chance_______Waiting for Happiness ______ Monday Morning____Va Savair__________The Consequences of Love ______ Hidden (Caché)_____Saturday Night and Sunday Morning ___ Medea__________It Happened One Night ___ Og Entourage Sesong 1-4 Kjøpt fra play og amazon, prisen husker jeg ikke. Endret 14. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Med gratis frakt fra CDON.com kjøpte jeg Twelve Angry Men for 99 kr. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Blur: Du vet at du kunne fått den til halve prisen og gratis frakt her? Endret 14. april 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Play har jo bedre tilbud enn de fleste; på det meste. Men noen foretrekker "lokale" butikker, av flere grunner. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Kjøpte akkuratt Las Vegas sesong 1 for 99,- og Jurassic Park trilliogien for 99,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Blur: Du vet at du kunne fått den til halve prisen og gratis frakt her? Er klar over det. Var et impulskjøp, men jeg hadde med andre produkter enn DVDer i ordren også. På den andre siden så prøvde jeg en gang å opprette konto hos Play.com, men da jeg nesten var ferdig registrert, stoppa internett. Nå får jeg ikke laget ny konto i og med at halvparten av opplysningene min ligger lagret i en halvferdig profil... Har prøvd å sende forespørsel til play om å slette halveisprofilen min, men har ikke fått noe tilbakemelding. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Blur: Du vet at du kunne fått den til halve prisen og gratis frakt her? Er klar over det. Var et impulskjøp, men jeg hadde med andre produkter enn DVDer i ordren også. På den andre siden så prøvde jeg en gang å opprette konto hos Play.com, men da jeg nesten var ferdig registrert, stoppa internett. Nå får jeg ikke laget ny konto i og med at halvparten av opplysningene min ligger lagret i en halvferdig profil... Har prøvd å sende forespørsel til play om å slette halveisprofilen min, men har ikke fått noe tilbakemelding. Profilen vil da ikke bli opprettet med mindre du er helt ferdig med den. Ville nå i hvert fall ha vært helt tullete om det skal lagres en halveiskonto. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg var i alle fall i aller siste steg av registreringen da jeg skulle bekrefte det hele og internett tok en pause etter at jeg hadde trykket avslutt... Nå får jeg meldingen at epostadressen min er i bruk. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og for den som har tenkt å foreslå at jeg bare kan opprette en ny epostadresse for å kunne registrere meg; Kommer ikke på tale! Jeg skal ha orden i sakene! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 I see. Er vel bare å mase litt på play så ordner det seg nok. Du får altså ikke til å logge inn på den kontoen heller? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Nei. Det er kjipt, for det er mange filmer jeg heller kunne bestilt for en rimelig penge fra play... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Prøvd glemt passord Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Hadde det vært så lett... Får feilmelding der også! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 GIDD å ta den diskusjonen et annet sted a! The Devil Wears Prada- 49,- -Posten Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Gretten vi var her da! Kjøpte meg Batman Begins og The Dark Knight for 169kr totalt hos ICA Maxi her om dagen. På tide at jeg skaffer meg disse. Det blir vel en samleboks når 3'ern kommer, menmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 In the name of the King. 79kr på Nille. Bursdagsgave til min yngre og tyngre bror. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 The Signal Let's Kill Bobbyz The Three Burials The Fallen Battle For Haditha 5 for 199,- greie på lokal Narvesen. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Bad Boy Bubby Platekompaniet, 99,- Endret 16. april 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Om jeg bestiller Hitchcock boksen fra Play, risikerer jeg at den blir ødelagt når jeg får den? Er det noen som har fått den hel uten en bunk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå