Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

The Collateral Damage box 99 euro. Kontakta en fyr fra tyskland og han fikk fatt i en av boksene til meg.

er bare promo type,derfor fins veldig faa av denne.

 

 

Djises. Du kunne jo eventuelt bare betalt 99KR for filmen, så kunne jeg ha sendt deg en tom ammo-kasse i posten, så lenge du betaler frakten. Hva vil du ha? 5.56-kasser? 9mm? 12,7? :)

 

Er du gal?! :o

Da står det jo ikke Collateral Damage på kassen!

 

En etikett kan alltids skaffes. Uansett, er en klistrelapp virkelig verd 1000kr? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er i boksen er filmen og en t skjorte og plakat. Og selve ammo boksen.

 

Er bare laga 1-200 stykker av denne. Og jeg er veldig stor fan av Arnold.

 

Om det hadde vert laga 10000000 saa hadde jeg ikke betalt 1000 kroner...

 

Men uansett jeg er veldig interesert i film og bruker omtrent ikke noe penger paa en det. Og naar jeg er tilleg saa stor fan av arnold og saa kan jeg faa fatt i boksen selfolgelig kjoper jeg den da !

Lenke til kommentar
1000kr for den er eit kupp!

Eg skulle gjerne hatt den boksen i samlinga!!

 

ja det er igrunn det. Jeg kontaktet en fyr i Tyskland som var stor samler. og han skulle ta kontakt om han fikk fingra i en boks. og det gjorde han. Og den er jo omtrent umulig og faa taki. Saa jeg er en stolt eier av denne boksen ! :)

 

Men saann som Hr. Jenssen. Han er sikkert ikke like intersert i film.....

 

Natta -_-

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Er bare laga 1-200 stykker av denne. Og jeg er veldig stor fan av Arnold.

Om det hadde vert laga 10000000 saa hadde jeg ikke betalt 1000 kroner...

 

Men uansett jeg er veldig interesert i film og bruker omtrent ikke noe penger paa en det. Og naar jeg er tilleg saa stor fan av arnold og saa kan jeg faa fatt i boksen selfolgelig kjoper jeg den da !

 

In that case, skjønner jeg deg ganske godt. :)

I tillegg er det en god film. En av de bedre arnold har spilt i mener jeg.

 

Edit: Leif

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar

HMV:

Dark Ride - £5

The Fellowship of the Ring: Limited Edition - £4

Two Towers: Limited Edition - £5

The Return of The King: Limited Edition - £5

Alfred Hitchcock Collection - £20

  • The Birds
  • Family Plot
  • Frenzy
  • The Man Who Knew Too Much (1956)
  • Marnie
  • Rear Window
  • Saboteur
  • Shadow of A Doubt
  • Topaz
  • Torn Curtain
  • The Trouble With Harry
  • Rope
  • Vertigo
  • Psycho

The Mario Bava Collection Volume 1 - £35

  • The Mask of Satan
  • Black Sabbath
  • The Girl Who Knew Too Much
  • Knives of The Avenger
  • Kill, Baby... Kill!

Attack of The Killer Tomatoes - £4

Ghoulies Go To College - £3

Campsite Massacre - £7

Haute Tension - £5

Little Shop of Horrors (1986) - £5

Them - £3

The Abominable Dr. Phibes - £6

Book of Shadows: Blair Witch 2 - £5

Run Fatboy Run - £4

The Hamiltons - £5

The Warriors - £10

Dead Man's Shoes - £6

Somers Town - £8

Bride of Re-Animator - £8

Ôdishon - £7

The League of Gentlemen: Seasons 1-3 - £20

Lenke til kommentar
1000kr for den er eit kupp!

Eg skulle gjerne hatt den boksen i samlinga!!

 

ja det er igrunn det. Jeg kontaktet en fyr i Tyskland som var stor samler. og han skulle ta kontakt om han fikk fingra i en boks. og det gjorde han. Og den er jo omtrent umulig og faa taki. Saa jeg er en stolt eier av denne boksen ! :)

 

Men saann som Hr. Jenssen. Han er sikkert ikke like intersert i film.....

 

Natta -_-

Thailand? Er du sikker på at det ikkje er bootleg? Er jo ein tysk utgivelse.

 

EDIT:

Huff, eg må nok finne meg eit par briller, ja..

Eg klarte å lese Thailand i staden for Tyskland..

 

Jepp, du har grunn til å vere stolt av denne boksen!

Endret av afirm
Lenke til kommentar
Jeg ser mange bestiller fra play.com. Må man fortolle det man bestiller der, eller endrer de verdien på etiketten på pakken?

 

Ingen toll på film, men skulle du bestille en film e.l. som koster over 200 kroner, så må du betale MVA + ett gebyr på 99,-. Play endrer ingen verdi på etiketter på pakka. Play sender alt separat da, så det eneste du må passe på, er at hver enkelt ting ikke koster over 200 kroner - så du kan godt bestille 50 filmer som koster 50 kroner på en bestilling f.eks!

 

 

Og er det norsk tekst på blu-ray filmer man bestiller derfra?

 

Veldig variabelt. Play er blitt flinkere til å skrive opp undertekster i infoen, men fortsatt langt igjen til 100%! Er en egen tråd her på forumet om teksting på filmer fra play, Blu-ray'er er med i den.

Lenke til kommentar
Men saann som Hr. Jenssen. Han er sikkert ikke like intersert i film.....

 

Ååååhåhåhå, den utfordringen tar jeg! Per nå måler min DVD-tiss 802 filmer i DVD-profiler, i tillegg til en del andre jeg har, som ikke finnes der. Jeg kjøpte meg denne numererte, koreanske Band of Brothers LE'en for rundt 1000kr. Den er det ganske så vanskelig å oppdrive nå. Jeg er både interessert i film og pene DVD-utgivelser.

 

... Jeg syntes bare at ei ammo-kasse med en T-skjorte og en DVD-film i var litt lite materiale for 1000kr. Den virker ikke særlig offisiell. En kompis kjøpte en Pirates of the Caribbean matboks i metall på ICA Maxi, puttet alle tre filmene oppi, og solgte den på eBay for en god sum. Jeg synes rett og slett den Colatteral Damage boksen virker litt... bogus?

Jeg som jobber i militæret, kunne lett ha laget meg en slik boks selv.

Oh well, kanskje jeg ikke hadde sett på det som sløsing om det var en av mine favorittfilmer oppi der. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Men saann som Hr. Jenssen. Han er sikkert ikke like intersert i film.....

 

Ååååhåhåhå, den utfordringen tar jeg! Per nå måler min DVD-tiss 802 filmer i DVD-profiler, i tillegg til en del andre jeg har, som ikke finnes der. Jeg kjøpte meg denne numererte, koreanske Band of Brothers LE'en for rundt 1000kr. Den er det ganske så vanskelig å oppdrive nå. Jeg er både interessert i film og pene DVD-utgivelser.

 

... Jeg syntes bare at ei ammo-kasse med en T-skjorte og en DVD-film i var litt lite materiale for 1000kr. Den virker ikke særlig offisiell. En kompis kjøpte en Pirates of the Caribbean matboks i metall på ICA Maxi, puttet alle tre filmene oppi, og solgte den på eBay for en god sum. Jeg synes rett og slett den Colatteral Damage boksen virker litt... bogus?

Jeg som jobber i militæret, kunne lett ha laget meg en slik boks selv.

Oh well, kanskje jeg ikke hadde sett på det som sløsing om det var en av mine favorittfilmer oppi der. :)

 

Ja men dette er jo en sjelden utgave om du ikke har skjont det ? Du er sikkert inersert i film men ikke utgivelser tydeligvis.

Lenke til kommentar

Hvis jeg mekker hundre slike ammobokser så vil utgivelsen være sjelden. Poenget er at hvem som helst kan lage slike "sjeldne" utgaver. Sjansen for at det sitter en luring et eller annet sted og flirer over sin lønnsomme business er nok ganske stor.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...