Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ca 1/3 av filmene jeg kjøper hos Play.com er pakket i konvolutter med bobleplast. Selv denne er uakseptabelt dårlig. Jeg får ofte (les: OFTE) bokser derifra med små og store skader, til tross for bobleplasten. Bobleplast-konvoluttene har - ironisk nok - alt for lite bobleplast, og den er alt for tynn. Pappcover er de som får kjenne det hardest. Jeg har fått mange cover med bretter i covrene. Sist jeg husker var Wanted (den med spesielt papp-cover og en tegneserie). Ikke store skadene, men de vitner om for dårlig innpakning. ... Jeg har forøvrig aldri, på de snart ti årene jeg har kjøpt DVD'er derifra, fått en eneste skadet DVD fra Amazon. De har sannsynligvis verdens mest geniale innpakning. Vanlige filmer kommer i tykk bølgepapp, og større bokser kommer i skikkelig svære pappesker med store plastbobler hele veien rundt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg synes at "Second Run" dvd'ene har helt enestående covere. Så tenkte å kjøpe noen filmer utgitt fra dem. Så jeg skikket litt rundt og endte opp med disse: The Cremator (Spalovac mrtvol)______The Ear (Ucho) ______________ Interrogation (Przesluchanie)_________Celia _______________ Valerie and Her Week of Wonders (Valerie a týden divů) The Cremator, The Ear og Interrogation kjøpt på play.com for £8.99 hver. Celia og Valerie and Her Week of Wonders kjøpt på amazon.co.uk for £8.98 hver. Bilder fra filmene: The Cremator (Spalovac mrtvol) The Ear (Ucho) Interrogation (Przesluchanie) Celia Valerie and Her Week of Wonders (Valerie a týden divů) Endret 7. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fra play.com: - Terminator 2: Judgement Day. £4.99 Frakt inkludert. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
lolcopter Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjøpt fra Play.com. Dritgod film i grunn! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Phenomena "Cat O' Nine Tails" Tenebre Auschwitz - The Nazis & "The Final Solution" The Heroes Of Telemark The Mist (Kjøpte bare pga vil se S/H versjonen) 45,- pr stk på lokale MIX butikk. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 One Tree Hill sesong 2 og 3 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 har et spørsmål som er OT, men vist jeg kjøper fra elkjøp eller lefdal kommer pakken rett i postkassen eller i nærmeste butikk? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Når jeg bestilte TDK fra elkjøp kom den i postkassa Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 har et spørsmål som er OT, men vist jeg kjøper fra elkjøp eller lefdal kommer pakken rett i postkassen eller i nærmeste butikk? Her er det to variablar: storleiken på pakka og storleiken på postkassa di. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har kjøpt mye film fra Play, men om jeg bestiller ca 50-60 filmer, blir de sendt separert uansett? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har kjøpt mye film fra Play, men om jeg bestiller ca 50-60 filmer, blir de sendt separert uansett? Det skal jeg tro. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 The Fountain The Good, the bad and the ugly 59. kr på PK Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Var innom Platekompaniet en tur, eneste interessante butikken som var åpen i sentrum av Stavanger i dag virka det som "Horí, má panenko" til 99,50 kr "Satan's Sadists" til 99,50 kr "El Laberinto del Fauno" til 59,50 kr "The Lost Boys" til 59,50 kr "Die Hard: With a Vengeance" til 59,50 kr "The Jungle Book" til 99,50 kr Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Har kjøpt mye film fra Play, men om jeg bestiller ca 50-60 filmer, blir de sendt separert uansett? Det skal jeg tro. Får håpe på det da. Litt dumt om de hadde sendt mange filmer i samme pakke. Andre som har bestilt oppi 30-50 filmer på engang hos Play? Endret 8. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kjøpte Step Brothers for 89,- og High Fidelity for 59,- på Meny akkuratt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Andre som har bestilt oppi 30-50 filmer på engang hos Play? Jeg bestilte vel 32 en gang, og fikk alt i enkeltpakker. Husk på at de sender vel 10000 filmer om dagen og at de pakker alt i en eske for seg, og om at 50+ går til en addresse, tror jeg ikke de merker engang. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gamestop: The Darjeeling Limited 19 kr Platekompaniet: Paranoid Park 59 kr Lady Vengance 59 kr Lenke til kommentar
afirm Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Eg bestillte 40 stk på ein gong.. Alle kom i forskjelleg emballasje.. Slik er det uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Planet Earth (BD) for 599,- på Mix Scene1 Santo. Dama var skyldig meg såpass penger, så da fant vi like så greit ut at hu kunne kjøpe den til meg. Ikke var den så mye billigere på andre norske nettsteder heller og å bestille fra utlandet uten norske undertekster, er ikke noe for meg. =) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Andre som har bestilt oppi 30-50 filmer på engang hos Play? Jeg bestilte vel 32 en gang, og fikk alt i enkeltpakker. Husk på at de sender vel 10000 filmer om dagen og at de pakker alt i en eske for seg, og om at 50+ går til en addresse, tror jeg ikke de merker engang. Da gleder jeg meg til jeg får visa kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå