Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen er inn pakningen dere får fra play da ? Den jeg altid har fått er den papp eska som man putter dvden inni og så bare tar hver av de sidene og lukker den igjen. er ikke det genialt vet ikke jeg.

 

Sikkert genialt i den forstand at den er enkel å åpne, men den beskytter jo ikke dvd'en i det hele tatt. Sammenlign med pakker fra f.eks cdon hvor de har bobleplast inni, og du skjønner forskjellen.

Lenke til kommentar
Selv er jeg storfornøyd med Play. Har hendt et par ganger at jeg har fått en skadet DVD, men da ligger vel egentlig skylda på de jævlene i posten som mishandler pakkene mine.

 

Det forventes at pakker utsettes for en del slitasje underveis, når de skal reise mellom flere land, og de skal legges under hundrevis av andre pakker. Det som ikke forventes derimot, er at innpakningen er så dårlig at den ikke tåler denne slitasjen.

Lenke til kommentar
Er det norsk tekst på (stort sett) alle?

 

Etter spørsmålet om det finst filmar som liknar på American Pie er vel dette det vanlegaste spørsmålet her på forumet.

 

Om du skal vera sikker på å få norsk tekst, kjøp filmar frå norske distributørar i Noreg. Du tek ein sjanse på play.com og alle andre utanlandske sider, evt frå utanlandske distributørar i Noreg.

 

På play.com har i alle fall desse filmane norsk tekst:

http://www.play.com/Search.aspx?searchtype....x=0&go.y=0

 

Du kan fylgja med i denne tråden, der filmar med norsk tekst som ikkje kjem opp i det førre søket vert lista opp:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3&hl=dugnad

Lenke til kommentar

Bestilte akkuratt disse fra Play.com:

Jack Nicholson: In The Frame (6 Discs) (Five Easy Pieces, As Good As It Gets, Last Detail, Easy Rider, A Few Good Men, King Of Marvin Gardens) £15.99

The Bruce Campbell Collection: My Name Is Bruce / Bubba Ho-Tep / The Man With The Screaming Brain / Alien Apocalypse (4 Disc) £17.99

Lenke til kommentar
Er det engelsk teksting på (stort sett) alle DVD'ene på Play, eller?

 

På stort sett alle, ja. Kva er det eigentleg du vil vita? Om det *berre* er engelsk teksting?

Formulerte spørsmålet mitt forferdelig, men jeg fikk hvertfall svar på det.

Lenke til kommentar

The Norman J Warren Collection (Med de blodharry horrorfilmene: Satan's Slave, Inseminoid, Terror og Prey) 39.99/EUR på Tower Records i Grafton Street

 

The grifters €5.99

The Killing €5.99

Irreversible €5.99

Look Both Ways €7.99

Solaris (Tarkovsky) €7.99

Chocolat €7.99 (Kjøpt utelukkende pga av den flotte og flinke Juliette Binoche, skal ha alt hun har vært med i)

 

Borders i Blanchardstown

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...