Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Play.com, for dere som roper dette ordet så høyt i kirka, har så crappy innpakning at det veier opp for den lave prisen. Har fått et utall ødelagte DVD-cover og plater som er løse inni coverene derifra.

 

200kr er da null stress å betale, så lenge man har råd. Jeg kjøpte Død Snø på en Shell-stasjon oppe i indre troms for den prisen. Men så var det riktignok en hel uke før den egentlige lanseringsdatoen da. :)

Lenke til kommentar
Play.com, for dere som roper dette ordet så høyt i kirka, har så crappy innpakning at det veier opp for den lave prisen. Har fått et utall ødelagte DVD-cover og plater som er løse inni coverene derifra.

 

200kr er da null stress å betale, så lenge man har råd. Jeg kjøpte Død Snø på en Shell-stasjon oppe i indre troms for den prisen. Men så var det riktignok en hel uke før den egentlige lanseringsdatoen da. :)

 

Det er jeg ikke enig i ! Hver gang jeg har handlet paa play.com har det gaar bra.

har sikkert handlet rundt 4-50 filmer og aldri ikke en gang faatt odelagte covere eller lQs cd !

Og innpakningen dems er jo genial bare.

Lenke til kommentar

4-50 filmer faktisk :)

 

Hvis det de kaller innpakkning er genialt så tror jeg du får ta å handle hos noen som faktisk kan pakke inn ting, så ser du en hvis forskjell. Du har hatt flaks hvis ingen ting har gått i stykker, jeg har 3-500 bestillinger (:)) fra dem og det har vært mye tull til tider. Noe som har gjort at jeg har gått stort sett gått helt bort i fra de de siste 2 årene, har vel 11 bestillinger hvis jeg ikke husker helt feil når jeg var innom å tittet på ordrene mine for noen dager siden.

 

Det eneste play til tider er bra på er pris, de bommer helt på alt som heter innpakking, service og frakttid, ting som for meg faktisk er mer vesentlig enn prisen man betaler.

Lenke til kommentar

Hehe, 40-50 bestillinger slår ikke mine 40-500 bestillinger. ;)

OK, så har jeg kanskje bare bestilt -300-ish fra Play. Bestiller mye fra Amazon og andre steder også. Av alle nettsteder jeg noen sinne har handlet (Play, Amazon.com/uk, DDD, CD-WOW, Playx, PK, CDON, osv osv), har Play desidert dårligst innpakning. Til og med samtlige forsendelser jeg har fått fra eBay-brukere har bedre pakning.

 

I tillegg kommer det manx nevner også. Frakttiden er treg (fra Play tar det ALDRI mindre enn 4-7 dager, mens fra Amazon.co.uk kan det ta så lite som to dager), og service hos disse folka er slitsom og langt fra hurtigvirkende.

Lenke til kommentar

Play scorer lavt på mange av disse punktene, det skal jeg si meg enig i. Men jeg bestiller derfra ofte allikevel. For det første fordi jeg sjeldent har hastverk med å få filmene, det gjør meg ikke noe å vente 14 dager. For det andre så kommer alltid vanlige dvder fram fint, der har jeg ikke opplevd noe tull. Skal jeg ha noe litt mer fancy bestiller jeg det som regel fra amazon(.com/.co.uk) eller hmv. Skal jeg bestille noe som haster, tar jeg det også fra de sidene.

Lenke til kommentar
Play scorer lavt på mange av disse punktene, det skal jeg si meg enig i. Men jeg bestiller derfra ofte allikevel. For det første fordi jeg sjeldent har hastverk med å få filmene, det gjør meg ikke noe å vente 14 dager. For det andre så kommer alltid vanlige dvder fram fint, der har jeg ikke opplevd noe tull. Skal jeg ha noe litt mer fancy bestiller jeg det som regel fra amazon(.com/.co.uk) eller hmv. Skal jeg bestille noe som haster, tar jeg det også fra de sidene.

 

Ja jeg bestiller jo masse fra Play selv - så det blir litt hyklersk å si at de slikker baller.

Det at jeg bestiller mye derifra har vel mer å gjøre med at jeg er "lat". Hos Play står prisen på varen, og det er den prisen jeg betaler. Dessuten sender de hver film for seg. Play har dessuten en MYE bedre nettside enn f.eks. Amazon. Amazon har faktisk havnet helt nederst på pen-og-brukervennlig-nettside-lista, nå som CDON og Platekompaniet også har fått et ansiktsløft. Amazon kjører en smått fornyet variant av sitt nå veldig gamle design.

Amazon har dessuten ikke like mange tilbud til enhver tid, som Play har.

 

 

... Men jeg synes det er helt latterlig av folk å si at "prisen er så god, så da er det greit at service'n er crap og filmer blir knust". Jeg orker ikke å sende tilbake hver film som har et halvveis knust cover fordi jeg - som sagt - er lat, fordi det tar lang tid, og fordi service'n deres som sagt er uhorvelig treig og masete... Men det frister å gjøre det hver gang, på pur.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...