Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn ja! :p

 

Glemte å skjekke cdon i min webbutikk runde. Hvordan kanselerer man en ordre på platekompaniet?

 

Og det blir jo jævlig dyrt når du en gang bestemmer deg for å investere i f.eks. en Friday the 13th-film.

 

Jeg har de 8 første filmene da så det blir ikke noe problem. :p Men har planer om å kvitte meg med de. Liker ikke serien noe særlig.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den boksen med alle de 8 første filmene. Den som play.com hadde på tilbud for en god stund tilbake. Da var jeg uvitende om hvor dårlig serien var.

 

Dessuten ser jeg ikke problemet med å skaffe seg alle filmene i en filmserie. Det blir jo enten de kronene på filmene i serien eller de kronene på noen andre filmer.

 

EDIT: Finnes det forresten noen muligheter til å avbestille på platekompaniet?

EDIT2: Nevermind. Fant det ut.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
filmkjøp

 

Damn, så my bortkastede penger har jeg ikke sett på lenge. Haisommer 2, 3 og 4; Lange Flate Ballær 2, Rush Hour 3, SHREK DEN TREDJE!?!? Hva går av deg mann?

 

Uansett, gled deg til Amélie.

 

Det som går av meg er at jeg har lyst på de filmene i samlingen min. Om de er gode eller ikke. Haisommer filmene har jeg ikke sett, heller ikke Lange Flate Ballær 2. Rush Hour filmene liker jeg veldig godt selv om 3'ern var noe dårligere enn de to andre. Og Shrek er da alltids morsomt. :wee:

 

Det finnes mer enn bare fransk kunstfilm også. ;)

 

Amélie var virkelig god. Har sett den for en god stund siden. En klar 10'er fra min side.

Lenke til kommentar

It Happened One Night [1934] [DVD]

The Consequences Of Love [2004] [DVD]

 

Litt kvalitets filmer på BD (vet om BD tråden, men gidder ikke dele opp)

 

Hidden [blu-ray]

Mad Detective (aka: Sun Taam) [blu-ray]

Saturday Night Sunday Morning [blu-ray]

The Loneliness Of The Long Distance Runner [blu-ray]

Chungking Express [blu-ray]

 

ca. 200 kroner @ Amazon.co.uk

ca. 600 kroner @ play.com

 

Har kun sett "Hidden" av alle, så håper jeg har gjort ett god kjøp.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
filmkjøp

 

Damn, så my bortkastede penger har jeg ikke sett på lenge. Haisommer 2, 3 og 4; Lange Flate Ballær 2, Rush Hour 3, SHREK DEN TREDJE!?!? Hva går av deg mann?

 

Uansett, gled deg til Amélie.

 

Det som går av meg er at jeg har lyst på de filmene i samlingen min. Om de er gode eller ikke. Haisommer filmene har jeg ikke sett, heller ikke Lange Flate Ballær 2. Rush Hour filmene liker jeg veldig godt selv om 3'ern var noe dårligere enn de to andre. Og Shrek er da alltids morsomt. :wee:

 

Det finnes mer enn bare fransk kunstfilm også. ;)

 

 

 

Amélie var virkelig god. Har sett den for en god stund siden. En klar 10'er fra min side.

 

Gled deg til Haisommer. De er så dårlige og ulogiske at de er morsomme.

 

Haisommerspoiler:

 

Spesielt hu dama i båten som blir angrepet av haien. Hun hyler og skriker, plukker opp bensinkanna og tømmer den over hele seg, og så skyter hun en signalpistol i båten! Morsomste rare greia i film jeg har sett!

 

:rofl:

 

 

Endret av Selklubber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...