Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle slå til på Twin Peaks boksen, men CDON nekter meg å registrere meg fordi jeg under atten. Og når jeg prøver å plusse på et år eller mer kommer det opp feilmelding om at jeg skriver personnummeret feil :mad:

 

Et tips: CDON er avføring. Dyrt og dårlig på det meste.

 

TP-boksen kan du kjøpe på platekompaniet.no

Lenke til kommentar

Nå er den jo dyrere på platekompaniet da :S

 

Dessuten er begge boksene nordisk utgivelse, så er ingen forskjell + at på cdon kan du betale med faktura. Vet ikke hvordan cdon pakker, men Bourne-boksen var fint pakket.

 

Ingen grunn til å ikke slå til på TP-boksen hos cdon?

 

(men ja, platekompaniet er generelt sett bedre)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle slå til på Twin Peaks boksen, men CDON nekter meg å registrere meg fordi jeg under atten. Og når jeg prøver å plusse på et år eller mer kommer det opp feilmelding om at jeg skriver personnummeret feil :mad:

 

Et tips: CDON er avføring. Dyrt og dårlig på det meste.

 

TP-boksen kan du kjøpe på platekompaniet.no

 

 

Snodig uttalelse. Dyrt og dårlig.. TP boksen er jo billigere på cdon. Dessuten har de jo en del gode tilbud en gang i blandt.

Vist det er svenske cover du tenker på så er det jo bare å styre unna. Står jo klart hva som er norske og hva som er svenske.

Lenke til kommentar

Det jeg reagerte på var feilmeldingen "Personnummeret har ugyldig format. Bruk: DDMMÅÅÅÅ-NNNNN". Hadde det stått at personummeret var ugyldig eller noe i duren så hadde jeg skjønnt det, men den feilmeldingen sier at jeg skreiv det inn feil og det gjorde jeg ikke.

 

Eneste grunnen til at jeg ville kjøpe TP boksen på cdon var at den var mye billigere enn på PK.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...