turnipkongen Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 ''A force of one'' med Chuck Norris, 40kr. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Twin Peaks - Definitive Gold Box Edition (10 disc) 279kr fra cdon.com Jeg stussa litt på å kjøpe den selv(på PK da). Men, er det alt? Begge sesongene? Den inneholder også filmen. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det gjør den vel ikke? Hvis det er Fire, Walk With Me du tenker på. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Tenkte jeg skulle slå til på Twin Peaks boksen, men CDON nekter meg å registrere meg fordi jeg under atten. Og når jeg prøver å plusse på et år eller mer kommer det opp feilmelding om at jeg skriver personnummeret feil Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Bruk en av dine foreldres personnummer og alder Ps: Det er kanskje en fordel å spør først... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Eraserhead - £ 11.99 One Flew Over The Cuckoo's Nest - £ 5.99 Fra Play.com Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Tenkte jeg skulle slå til på Twin Peaks boksen, men CDON nekter meg å registrere meg fordi jeg under atten. Og når jeg prøver å plusse på et år eller mer kommer det opp feilmelding om at jeg skriver personnummeret feil Et tips: CDON er avføring. Dyrt og dårlig på det meste. TP-boksen kan du kjøpe på platekompaniet.no Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Og når jeg prøver å plusse på et år eller mer kommer det opp feilmelding om at jeg skriver personnummeret feil Nei du dæven går ikke det Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Nå er den jo dyrere på platekompaniet da :S Dessuten er begge boksene nordisk utgivelse, så er ingen forskjell + at på cdon kan du betale med faktura. Vet ikke hvordan cdon pakker, men Bourne-boksen var fint pakket. Ingen grunn til å ikke slå til på TP-boksen hos cdon? (men ja, platekompaniet er generelt sett bedre) Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Koyaanisqatsi / Powaqqatsi (Box Set) £5.00 fra Play.com Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Tenkte jeg skulle slå til på Twin Peaks boksen, men CDON nekter meg å registrere meg fordi jeg under atten. Og når jeg prøver å plusse på et år eller mer kommer det opp feilmelding om at jeg skriver personnummeret feil Et tips: CDON er avføring. Dyrt og dårlig på det meste. TP-boksen kan du kjøpe på platekompaniet.no Snodig uttalelse. Dyrt og dårlig.. TP boksen er jo billigere på cdon. Dessuten har de jo en del gode tilbud en gang i blandt. Vist det er svenske cover du tenker på så er det jo bare å styre unna. Står jo klart hva som er norske og hva som er svenske. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Bestilte akkuratt Timecop for 149,- fra dvdstrax.no til minne om Ron Silver Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Det jeg reagerte på var feilmeldingen "Personnummeret har ugyldig format. Bruk: DDMMÅÅÅÅ-NNNNN". Hadde det stått at personummeret var ugyldig eller noe i duren så hadde jeg skjønnt det, men den feilmeldingen sier at jeg skreiv det inn feil og det gjorde jeg ikke. Eneste grunnen til at jeg ville kjøpe TP boksen på cdon var at den var mye billigere enn på PK. Endret 16. mars 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 CDON har en del billig snacks, har kjøpt en del derfra. Men en av tingene som irriterer meg grenseløst med CDON er at de fleste klassikerne har svensk omslag Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg liker spesielt 5 for 99kr kampanjene de har av og til. Da er det mulig å gjøre noen gode kjøp. Men stort sett synes jeg de er for dyre på film. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Reservoir Dogs: Collector's Edition - Limited Petrol Can Packaging (Blu-ray) 17,99 pund på play.com Lenke til kommentar
Carne Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) The Gladiator - 3-disc extended edition. 129 kr på en lokal film butikk. Endret 16. mars 2009 av Carne Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Medea [IMDB] @ 165 kroner @ ebay. Finnes sikkert billigere andre steder, men orker ikke å lete. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Superbad: Extended Edition (2 discs), £5 på play.com Pocahontas, 129 kr Peter Pan - Spesialutgave (2 disc), 69 kr Gjøkeredet (2 Disc Special Edition), 69,50 Kautokeino-opprøret, 69,50 @cdon.com Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Kjøpte Burn After Reading for 99,- og The Mist for 79,- på Elkjøp igår kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå