Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg handlet disse to boksene fra CriterionDVD.com i går:

 

- A Film Trilogy by Ingmar Bergman

- Carl Theodor Dreyer Collection

 

Ca. 820 kroner eller noe sånt, såfremt de ikke blir fortollet.

 

Det lønner seg å handle dem separat. Det er svært billig for prioritert frakt når det er mellom fire og seks disker du skal ha, selv billigere en sneglemetoden. En bekjent har gjort fire bestillinger med verdi over to hundre kroner uten at varene ble fortollet fra denne butikken. Vet ikke hva som skjer eller om det alltid er tilfelle, men jeg kan jo be.

 

Og for de som ikke visste det så er de fleste Criterion-diskene sone 0. CDWow.com lønner seg hvis du skal ha en ordinær 1- eller 2-disklansering.

 

Edit: Og i forigårs:

 

- Pinocchio

- Dumbo

- The Usual Suspects

 

Merk dere at sistnevnte ikke har norsk tekst, samt at idiotene i Free Record Shop lar deg betale 150 kroner for den tredje DVD-en i 2 for 230-tilbudet.

 

2 for 230 - 3 for 380

Wow!

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig hele "Dollars-triologien" (Skulle dog gjerne hatt "A Fistfull..." SE, men den fant jeg ikke).

Førstnevnte ble kjøpt på Lefdal til 99,- mens de to sistnevnte ble kjøpt på Platekompaniet til en ringe sum av 59,90,- pr. stykke.

Forventer litt kvalitet av Videodrome ettersom den er en del av Criterion (Ikke den "utgaven" jeg kjøpte da :p ).

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I dag var det tilbud på "Showtime" i Sandnes :

 

(...)

Ja, jeg hadde dem som kom inn til oss og ville kjøpe våre filmer for 29 spenn. Fikk ikke med meg det tilbudet, ettersom jeg var på jobb selv. Var filmene slitte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...