GBD Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Stakk innom på Rimi for å kjøpe pizza, og endte opp med : The Lord of the Rings : The Fellowship of the Ring Mystic River And Now for Something Completely Different Pulp Fiction The Deer Hunter alle til den nette sum av 79 kr pr. film Lenke til kommentar
underground Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 alien vs predator er ein drit film, hadde gledet meg til den eg, men så var den jo så utrolig dårlig Så enig så enig etter og ha sett den. angrer litt på og ha kjøpt den. menmen ikke noe og gjøre med det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Alle filmene er kjøpt fra play.com Pusher 7£ Chinatown 6£ Go! 6£ The Day of The Jackal 6£ Natural Born Killers 6£ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Churchill: The Hollywood Years, 11.99 @ play.com Litt småtrøtt sånn på morran men, fant denne å må jo finne ut hva dette er for noe rart Endret 31. mars 2005 av Manx Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) DumDum Boys i Dødens Dal Fant ikke noe på den hos IMDB, så jeg slang med linken fra Platekompaniet. 149,- + 30,- frakt fra Platekompaniet Endret 31. mars 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Veiviseren, 179 @ CDON Ni Liv, 149 @ CDON Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kjøpte The Simpsons - Sesong 5 på Platekompaniet for 399,- Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg handlet disse to boksene fra CriterionDVD.com i går: - A Film Trilogy by Ingmar Bergman - Carl Theodor Dreyer Collection Ca. 820 kroner eller noe sånt, såfremt de ikke blir fortollet. Det lønner seg å handle dem separat. Det er svært billig for prioritert frakt når det er mellom fire og seks disker du skal ha, selv billigere en sneglemetoden. En bekjent har gjort fire bestillinger med verdi over to hundre kroner uten at varene ble fortollet fra denne butikken. Vet ikke hva som skjer eller om det alltid er tilfelle, men jeg kan jo be. Og for de som ikke visste det så er de fleste Criterion-diskene sone 0. CDWow.com lønner seg hvis du skal ha en ordinær 1- eller 2-disklansering. Edit: Og i forigårs: - Pinocchio - Dumbo - The Usual Suspects Merk dere at sistnevnte ikke har norsk tekst, samt at idiotene i Free Record Shop lar deg betale 150 kroner for den tredje DVD-en i 2 for 230-tilbudet. 2 for 230 - 3 for 380 Wow! Endret 4. april 2005 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) For A Few Dollars More - Sergio Leone (SE) Equilibrium - Kurt Wimmer Videodrome - David Cronenberg Nå har jeg endelig hele "Dollars-triologien" (Skulle dog gjerne hatt "A Fistfull..." SE, men den fant jeg ikke). Førstnevnte ble kjøpt på Lefdal til 99,- mens de to sistnevnte ble kjøpt på Platekompaniet til en ringe sum av 59,90,- pr. stykke. Forventer litt kvalitet av Videodrome ettersom den er en del av Criterion (Ikke den "utgaven" jeg kjøpte da ). Endret 10. april 2005 av Beistet Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Idag ble Trainspotting med meg hjem. Kjøpt på DVD2000 i Bergen. Skal se den ikveld Endret 5. april 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Band of Brothers for £ 35 på en butikkjede som heter HMV her i England. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ichi The Killer 7.99 £ The Good, The Bad And The Ugly 7.99 £ Blue Velvet Special Edition (2 Discs) 14.99 £ Alt fra Play.com Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det bekymrer meg litt at dette er 83. gang jeg poster i denne tråden. Anyway, on to business: Idag kjøpte jeg Ben-Hur og 21 Grams til 99kr hver på Musikkverket. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 The Bourne Identity Kjøpte den online for en hundrings+frakt (20kr) på spaceworld. http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...7&table=PRODUCT Spaceworld i by'n fikk den jo aldri inn, så jeg måtte ta saken i egne hender. Dette er forresten den "Extended Explosive Edition" av filmen med noe ekstramateriale. Ikke norsk tekst på den versjonen jeg fikk, bare norsk meny. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Platoon Special Edition 94,50kr www.cdon.com The Thin Red Line 94,50kr www.cdon.com Good Morning, Vietnam 59kr www.cdon.com Var i "krigen-i-Vietnam" humør når jeg bestillte. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Once Upon a Time in America og Cold Mountain for 229,- på Free Record Shop. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) 2 timer og 41 minutter med "Tintin" Endret 7. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 I dag var det tilbud på "Showtime" i Sandnes : The Football Factory Confessions of a Dangerous Mind Kill Bill vol.2 Starsky & Hutch The Bourne Supremacy Pirates of the Caribbean Hawaii, Oslo LotR - Return of the King I, Robot Fahrenheit 9/11 Alt dette til en pris av 50 kr pr. film og en totalsum på 500 kr. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Top gun 89 kr på Rimi Sjusjøen (jeg klarer ikke dra på Røde Kors vakt uten å kjøpe film en gang ) And Now For Something Completely Different 99 kr Narvesen på Stange. 3 for 200 på Frre Record Shop i Lillehammer (måtte vente på bussen igjen...) Cannonball Run Wheels O f Terror, aka The Misfit Brigade, aka Døden På Larveføtter Deer Hunter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 I dag var det tilbud på "Showtime" i Sandnes : (...) Ja, jeg hadde dem som kom inn til oss og ville kjøpe våre filmer for 29 spenn. Fikk ikke med meg det tilbudet, ettersom jeg var på jobb selv. Var filmene slitte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå