Stones_ Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Gudfaren (The Coppola Restoration Collection) 299,- @Coop Obs :O Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hva er det slags ekstramateriale som er på de diskene? Kan ikke tenke meg noe annet enn shots fra scenene, slettede scener, alternative scener, karakter/fiende-indekser, intervjuer osv. Hver film har noen fantastisk omfattende dokumentarer som tar for seg alt som er relatert til filmene. Historien filmen er basert på (aka boka), karakterene, Tolkien, produksjonen av filmen, osv osv. Alt dette i tillegg til stillbilder, ekstra scener, og mye, mye mer. Det er ikke bare antall timer som har noe å si. Dokumentarene er godt produsert. Det er mye mer enn fire-minutters "featurettes" med 10 mennesker fra settet av filmen som sier "this is the greatest movie ever" (slik som mange andre filmer har). Dokumentarene tar for seg alt som har med emnet å gjøre, om det så er Tolkiens livshistorie eller hvordan Gollum ble laget i filmene. 18 timer med ekstramateriale er ikke sløsing. Vel, det er sløsing for den idioten som setter seg ned for å se det uten å ha noen interesse for det, og bare sitter der og føler at han sløser tid. Men igjen, denne karen er en idiot. For de som faktisk interesserer seg for LOTR-filmene, LOTR generelt, eller for den saks skyld film og filmproduksjon vil få mye ut av disse utgavene. De er enhver LOTR-fan/Ekstramateriale-jegers våte drøm. Endret 10. mars 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) 18 timer med ekstramateriale er ikke sløsing. Vel, det er sløsing for den idioten som setter seg ned for å se det uten å ha noen interesse for det, og bare sitter der og føler at han sløser tid. Men igjen, denne karen er en idiot. Takk. Igjen, skulle gjerne hatt ein kudos-knapp el her inne, så eg lagar ein fin farge i staden for. Endret 10. mars 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 In the Valley of Elah kr 79 @ Coop Obs Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 The Omen Trilogy, £5 på play.com Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Kansellerte Eternal Sunshine og bestilte Apocalypse Now: Collector's Edition (Steelbook) (2 Disc) £5.99 Inneholder både vanlig og Redux. Hvilken bør jeg se først? Endret 10. mars 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Vurderer og kjøpe X-Files: Complete DVD Collection som koster £84.99 fra play.com Noen som har peiling på hvor mye det blir ekstra og betale? (toll, og allt det andre greiene) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Tror det er 25% + 100 kr Edit: Til sammen rundt 150 pund eller 1120 kroner Endret 10. mars 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 The Omen Trilogy, £5 på play.com den fikk jeg i posten i går og den ble sendt den 24 :S Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 I dag kom The Lord Of The Rings boxen(12 disker) fra play.com £17.99Ingen skader eller noe på den, heldigvis Her også. Et par sprekte bobler i bobleplasten, men det går bra Tør ikke å tippe når jeg har sett gjennom filmene og ekstramaterialet.. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hadde et stop i Oslo på en laang togtur. Tok turen innom gamestop og fant Borettslaget 3 - 19kr Deadwood sesong 1 - 59kr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 18 timer med ekstramateriale er ikke sløsing. Vel, det er sløsing for den idioten som setter seg ned for å se det uten å ha noen interesse for det, og bare sitter der og føler at han sløser tid. Men igjen, denne karen er en idiot. Takk. Igjen, skulle gjerne hatt ein kudos-knapp el her inne, så eg lagar ein fin farge i staden for. Huh, ironi? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Var nettopp innom PK på Sandvika storsenter og benyttet meg som mange andre av den knallgode kampanjen de kjører nå. Fikk med meg følgende til 59,- pr stk. Stalker Solaris 8½ Dr. Strangelove Taxi Driver Vertigo Det Syvende Innseglet Og.. Pulp Fiction til 49,- Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Paranoid Park (2007) Around the Bend (2004) Begge til 79,- per stk på Kiwi. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Huh, ironi? Nei. Men fargen var kanskje ikkje så fin. Eg likte det du skreiv. Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Band of Brothers 299,- på Platekompaniet Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Var på Platekompaniet idag og skaffet meg disse godbitene: Snatch 59,- Knocked Up 59,- Big Fish 59,- Falling Down 59,- Frihetens Regn 79,- Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Huh, ironi? Nei. Men fargen var kanskje ikkje så fin. Eg likte det du skreiv. Ah. Tror jeg har blitt så vant til å være vrang og vrien at jeg blir litt overrasket hver gang noen faktisk er enig med meg. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) The Bourne Trilogy 99kr. CDON i går... - 50kr rabbat sum = 78kr ink frakt Endret 11. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Var på Spaceworld etter jobb nå og kjøpte Pineapple Express for 139,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå