Spetz Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 One Flew Over The Cuckoos Nest 59,- Taxi Driver 59,- Superbad 59,- @ Platekompaniet i Tromsø. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 i dag kom The Lord Of The Rings boxen(12 disker) fra play.com £17.99 Ingen skader eller noe på den, heldigvis Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 12 disker? Oi. Hva er det som er på alle de diskene bortsett fra selve filmene? Hørtes jo ut som flere dagers ekstramateriale. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 12 disker? Oi. Hva er det som er på alle de diskene bortsett fra selve filmene? Hørtes jo ut som flere dagers ekstramateriale. Det er nettopp det som er på de diskene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 6 disker med film + 18t med bonusmateriale. Tidenes mest omfattende og engasjerende bonusmateriale jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 18 timer er bare sykt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Sløsing av tid,spør du meg. Men igjen,det er bare meg. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ekstramaterialet her er av den virkelig gode sorten. For LotR-geeks er det ikke i nærheten av sløsing av tid. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Sløsing av tid,spør du meg. Men igjen,det er bare meg. Tenk hvor mye tid du sløser bort hver eneste dag på ting som ikke har noen hensikt. Forumet bla.a. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sløsing av tid,spør du meg. Men igjen,det er bare meg. Tenk hvor mye tid du sløser bort hver eneste dag på ting som ikke har noen hensikt. Forumet bla.a. Å da er det greit å bruke mer tid på å sløse bort tid på ting som ikke har noen hensikt? Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Du sløser ikke bort mer tid, du bare sløser bort tiden på noe annet. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Hva er det slags ekstramateriale som er på de diskene? Kan ikke tenke meg noe annet enn shots fra scenene, slettede scener, alternative scener, karakter/fiende-indekser, intervjuer osv. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Du er veldig god til å ikke vite hva som er på ekstramaterialet men likevel vite det. I tillegg til det du ramser opp kan du legge til behind the scenes dokumentarer, samt mye annet snacks for en LOTR fan. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe. Stusset bare på at det jeg ramset op (pluss dokumentaren du nevnte) er på over 18 timer. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 De filmene er ikke laget i en håndvending så det er nok materiale å lage behind the scenes av. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det er alt ifra Tolkiens bøker, til konsepttegninger, til locationspeiding, produksjon, musikk, klipp - ALT. Det er så omfattende og gjennomført, men samtidig aldri kjedelig. Tiden flyr så fort. Madammen ønsket bare å se hvordan de skapte Gollum og det endte opp med at vi så nærmere 2t av Two Towers-bonusen. Ikke minst er det herlige og karismatiske personer som står foran kameraet. Rørende er det også - gråt faktisk da alle tok farvel etter filmingen. Endret 9. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Oldboy - 59kr. Sort katt, hvit katt - 79kr. Dr. Strangelove - special edition - 59 kr Citzen Kane - 59 kr. Cinema Paradioso - 59kr. Casablanca - special edition - 59kr Raging Bull - the ultimate edition - 49kr. The Apartment - 59kr. Gode game Platekompaniet Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Elsker kampanjen deres, masse relativt gamle klassikere til 59,- per stykk - genialt Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Nå blir nok Bob_3 og BadSmile fornøyde ja EDIT: Samt The Crow - 2 Disc Collector's Edition Steelbook Endret 9. mars 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Nå blir nok Bob_3 og BadSmile fornøyde ja Ahhh Magnolia . Bra du kjøpte den engelske versjonen, fordi den norske byr på skuffende bildekvalitet. Har ikke sett den engelske, men har ett håp at den har bedre bilde. Dead Man, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, La Haine er også skikkelige gode kjøp. Reservoir Dogs og Clerks er også filmer verdt å ha i samlingen. Gode kjøp alle sammen. Mine siste kjøp: 1 of: Benny's Video [1992] [DVD] 1 of: Gomorrah [blu-ray] [2008] Total for this Delivery: £20.84 1 of: The Michael Haneke Collection [DVD] Grand Total: £19.25 Haneke Collection inneholder: Hidden (Caché) Time Of The Wolf Code Unknown The Piano Teacher Har kun sett Cache av Haneke (som var fantastisk, og blir bedre hver gang jeg tenker på den) Alt kjøpt på Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå