Infenso Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Plukket med meg et par godbiter fra Platekompaniet: - Stalker, 59,- - Aguirre: Der Zorn Gottes, 59,- Endret 4. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Lønning + God Tid i byen + Game Stop = Starsky & Hutch (Den nye) - 19,- A Night At The Roxbury - 19,- Kingpin - 19,- Accepted - 49,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 PK-tur endte med Lange flate ballær (NORGE I VM DERE!) 50ish Max Payne 145 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er Max Payne noe saker? ser det er så mange som handler den. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er Max Payne noe saker? ser det er så mange som handler den. Max Payne var den dårligste filmen jeg så i fjord. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kult av PK å ha bra filmer til spottpris når jeg prøver å holde på pengene mine til en viss grad. 12 Angry Men The Spirit of the Beehive Solaris Blue Velvet steelbox til 59,- og Suspiria til den hyggelige, nye prisen 49,-. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kult av deg å kjøpe masse film i Fr.stad når du kommer hit i morgen, og du skal henge på en sjappe med bedre utvalg flere ganger om dagen(mellom filmene, altså). Man, you're stupid. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Var i london i vinterferien (forrige uke) og fikk med meg et par filmer/serier: - Scrubs season 4,5,6 alle til £20 hver - The Shawshank Redemption £7 - Pulp Fiction Steelbook £7 EDIT: ser at det gjelder ikkeblu-ray her så fjrnet de Endret 4. mars 2009 av firsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er Max Payne noe saker? ser det er så mange som handler den. Hakke sett'n enda. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er Max Payne noe saker? ser det er så mange som handler den. Max Payne var den dårligste filmen jeg så i fjord. Så du mange filmer i Fjord? Og hvor ligger det? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er Max Payne noe saker? ser det er så mange som handler den. Max Payne var den dårligste filmen jeg så i fjord. Så du mange filmer i Fjord? Og hvor ligger det? Å oppføre seg ironisk ovenfor skrivefeil er så 2002. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 The Ladykillers - £5 PLAY.COM Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Space Jam til 69 spenn fra PlayX Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Short Circuit 39,- hos Bunnpris Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er Max Payne noe saker? ser det er så mange som handler den. Jeg synes ikke Max Payne var noe særlig, men jeg er fan av spillet filmen baserer seg på. Og filmen ligner ikke på spillet i det hele tatt! At hovedpersonen heter Max Payne er vel den eneste fellesnevneren. Om du ikke har spilt spillet i forkant, kan det hende du liker den. Men for å ikke deraile helt; var på Norli i dag, og hva er vel en tur innom Norli om jeg ikke kjøper tåpelige filmer? Fant en film ved navn XIII til 59 kr, og den hørtes bra nok ut til at jeg gadd å dra kredittkortet opp av lomma. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er Max Payne noe saker? ser det er så mange som handler den. Max Payne var den dårligste filmen jeg så i fjord. Så du mange filmer i Fjord? Og hvor ligger det? Å oppføre seg ironisk ovenfor skrivefeil er så 2002. Sarkastisk. Selv har jeg sett sju min av Max Payne. Jeg orket rett og slett ikke fullføre alene. Sparer den til guttakveld. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Edit: Glem det. Trodde du var fjompen som pratet om fjord... Endret 4. mars 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kult av deg å kjøpe masse film i Fr.stad når du kommer hit i morgen, og du skal henge på en sjappe med bedre utvalg flere ganger om dagen(mellom filmene, altså). Man, you're stupid. De filmene er vel ikke billigere i Trondheim? Dessuten kan jeg vel handle litt der også, etter at jeg kommer hjem ser jeg ikke folk før i mai en gang, må ha noe å fordrive tida med. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Klart de ikke er billigere, men du har tatt bort litt av gleden ved å rusle rundt og titte. Men kampanje-utvalget var mindre i butikken enn jeg hadde trodd, faktisk. Plukket meg ut en del film i sta', får kjøpe de mellom slagene på Kosmorama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå