Bob_3 The Builder Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eyes Without a Face £5,99 Play.com Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Teller serier? I så fall var det 30 Rock sesong 1 for 199 på Platekompaniet Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag la jeg inn en bestilling på CDON; - Disney sin 34. klassiker, Ringeren i Notre Dame (129,-) Og så forholdsbestilte jeg Disney sin 2. klassiker, Pinocchio (179,-). Gud som jeg gleder meg til sistnevnte ^^ Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) På vei fra Play.com: Gandhi Shawshank Redemption Pulp Fiction The Pianist Life of Brian Four Weddings and a funeral Vurderer: Freaky Friday / Parent trap Fight Club Crouching Tiger, Hidden Dragon Hitchcock-boksen som får så voldsom skryt her i tråden. Har dog aldri hørt om hverken fyren eller noen av filmene. Hva slags filmer er det egentlig? Police Academy - Complete Movies 1-7 Box Set - verdt penga? Ikke sett noen av dem.. Endret 23. februar 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Håper du kødder når du sier at du aldri har hørt om Hitchcock. Alle filmene hans er thrillere, med stort sett mordmysterier. Hitchcock er ihvertfall en mester i "Suspense". Endret 23. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fight Club er også et must. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Aldri hørt om Hitchcock? Er det mulig? Har du seriøst aldri hørt om filmer som Psycho, The Birds, Strangers on a Train, Dial M for Murder, Vertigo og North by Nortwest? Jeg har forøvrig sett om igjen en del Hitchcock filmer i det siste, kjøpte før jul den tidligere nevnte Hitchcock boksen + The Signature Collection for henholdsvis 20 Euro på HMV i Grafton Street og 15 Euro på HMV i Blanchardstown Shopping Centre. Jeg må nok innrømme at en del av filmene hans treffer meg langt bedre nå som jeg har passert 30 enn da jeg var tenåring, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rocky (den animasjonsserien) på Bunnpris for 79,- Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Aldri hørt om Hitchcock? Er det mulig? Har du seriøst aldri hørt om filmer som Psycho, The Birds, Strangers on a Train, Dial M for Murder, Vertigo og North by Nortwest? Jeg har forøvrig sett om igjen en del Hitchcock filmer i det siste, kjøpte før jul den tidligere nevnte Hitchcock boksen + The Signature Collection for henholdsvis 20 Euro på HMV i Grafton Street og 15 Euro på HMV i Blanchardstown Shopping Centre. Jeg må nok innrømme at en del av filmene hans treffer meg langt bedre nå som jeg har passert 30 enn da jeg var tenåring, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Huff... gleder meg til jeg flytter til England Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dexter - Sesong 1 £14.83 dvd.co.uk Har ikkje sett det før, men skal vist være bra Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dexter - Sesong 1 £14.83 dvd.co.uk Har ikkje sett det før, men skal vist være bra Fantastisk serie. Du kan bare kjøpe sesong 2 med en gang, for jeg kan garantere at du kommer til å elske det. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 På vei hjem fra kinoen der jeg så Danny Boyles Oscar-magnet, som forøvrig var en knallfilm, stak jeg innom Kiwien, og i billigDVDhylla fant jeg filmen filmen Kinamand til 59,- Så jeg kjøpte meg den jeg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 og i billigDVDhylla fant jeg filmen filmen Kinamand til 59,- Så jeg kjøpte meg den jeg. Og den er slett ikke ueffen, grei film til grei pris. Siste kjøp på denne kanten: Sverre Anker Ousdal i The Last Place On Earth - £15 @Play.uk Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fikk Ringeren i Notre Dame (34. Disney-klassiker) i posten i dag, 129,- fra CDON. Og så kjøpte jeg Funny Games US for 79,- på Nille ^^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er du så langt fra filmbuff at du ikke engang vet hvem Hitchcock er, så tviler jeg på at du kommer til å like filmene hans... Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Omen Trilogy, som fremstår litt funky utpakka. @ Play.com 5£ Og Little Miss Sunshine for 2,99£ fra samme sted. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 The Bank Job, fikk den i dag på Blu-ray Får ikke sett den før over helga, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 -Metal A Headbangers Journey 59,- på Platekompaniet. -The Crow Limited Collectors Edition 99,- på Platekompaniet (Kom hjem og fant ut at kjæresten hadde kjøpt den rett før meg .___. Så den skal jeg bytte) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 2001: A Space Odyssey - Special Edition £5 @ Play.com Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Omen Trilogy, som fremstår litt funky utpakka. @ Play.com 5£ kjøpte den jeg også samtigg med et spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå