Bob_3 The Builder Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk aldri til å bestille den fra Play jeg. Fikk bare beskjed om at den ikke kunne shippes til Norge, så da ble det Amazon på meg. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk aldri til å bestille den fra Play jeg. Fikk bare beskjed om at den ikke kunne shippes til Norge, så da ble det Amazon på meg. Du må velja euro i staden for pund. Teit men sant. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det har jeg aldri fått med meg, er sjeldent på Playtrade. Derfor Criterion-filmene ikke ville sendes også, sannsynligs. Da vet jeg det, og sier takk for meg(og takk til Magnusbe) for denne gang. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Argh. I postkassa låg Clerks: Animated series... Eg hadde alt bestilt den. Jaja, eg får lodda den ut eller noko. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Amazon.co.uk: Stroszek - £5.19 (ser ut til at denne ahr gått opp i pris *glad for at jeg bestilte den før, smiley* Stalag 17 - £3.98 If.... - £5.37 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Possession [iMDB] "Dong" aka "The Hole" [iMDB] It's A Mad, Mad, Mad, Mad World [iMDB] "Trzecia czesc nocy" aka "The Third Part Of The Night" [iMDB] Dracula - Pages From A Virgin's Diary [iMDB] Storytelling [iMDB] Welcome to the dollhouse [iMDB] Ca 120 kroner tilsammen på ebay.com Ca 200 kroner tilsammen på amazon.co.uk Ca 50 kroner tilsammen på play.com 59 kroner + frakt på cdon.com Dæven, ble meget fargerikt dette her. Endret 5. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Saving private ryan (39kr) Thank you for smoking (79kr) Til sammen 118kr (på elkjøp) Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Budget-kurven på Platekompaniet suger som regel, men her var noen unntak Lost Highway 59,- Persona 59,- Fight Club/Pi 59,- Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Suger? Da har du ikke sett godt nok etter. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Greit da, mesteparten er uinteressant heller. Men den har jo klassikere som Gudfaren-trilogien, Deliverance og Fear and Loathing. De mest interessante filmene ligger i hyllene og koster desverre minimum 249,- Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Wtf, snakker du om Platekompaniet nå? Eller Criterion-hylla? For de filmene der kosta 59,- i 'vanlig hylle' sist gang jeg var på jobb. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Save the last dance/ Save the last dance 2 kr. 79,- King Kong, 2-disc Limitid Edition kr. 79,- På Kiwi. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eagle Eye til 169,- eller noe i den duren @ PK. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Budgethylla på PK er jo en gullgruve. Funnet mang en godbit der. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Wtf, snakker du om Platekompaniet nå? Eller Criterion-hylla? For de filmene der kosta 59,- i 'vanlig hylle' sist gang jeg var på jobb. De filmene jeg nevnte var eksempler i budget-hylla. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Plukket opp Into the West på HMV på Blanchardstown Shopping Center på vei hjem fra jobb i dag for 6 Euro. Nei, det er ingen Western, men derimot en veldig irsk historie. Så filmen i kveld og likte den godt, spesielt scenene fra Dublin og omegn. Et par av lokasjonene i filmen passerer jeg hver dag på vei til jobben. En fin film, men kanskje først og fremst for de som har detaljert kjennskap til Irland, og da spesielt Dublin. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) På tide å fylle opp samlinga med flere filmer. Og denne gangen bestemte jeg å bestille deprimerende filmer. 1 of: L'Argent [1983] 1 of: The Devil, Probably [1977] 1 of: Pickpocket [1959] 1 of: Mouchette [1967] 1 of: Au Hasard Balthazar [1966] 1 of: Shame [1968] (Ingmar Bergman <3) på amazon.co.uk. vet ikke prisen tilsammen, og vil ikke vite det heller. Endret 6. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg og en kompiss vant en musikkquiz på studentpub'en og fikk gavekort på Spaceworld Jarhead 99,- Pelle Erobreren 59,- = 0 Endret 6. februar 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fikk kjøpt dette på HMV i Manchester. £20 £5 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg oppdaget for en måneds tid siden da jeg tok plasten av Romeo is Bleeding DVD-en jeg har hatt usett i ett års tid, eller no', at den ikke hadde noen disk i koveret. Så da jeg ikke orker å prøve å få tilsendt en ny en nå så lang tid etter at den var kjøpt bestilte jeg meg en ny en fra Amazon.com for $13.49. I samme bestilling dro jeg med meg Sold Out: A Threevening With Kevin Smith for $13.99, som jeg burde ha kjøpt for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå